14 Şubat 2014 Cuma

Ünlü Çift Sarelle İçin Bir Arada...

Yüzde 100  doğal içeriği ile tüketicilerin gönlünde taht kuran Sarelle'nin, yeni reklam filminde ünlü karikatürist  Erdil Yaşaroğlu ve oyuncu eşi Begüm Kütük Yaşaroğlu bir araya geldi...

Yüzde 100 doğal içeriği ve yüksek fındık oranıyla çocuklar için doğal bir enerji ve protein deposu olan Sarelle, sağlıklı içeriğini anlatmak için  "Siz Ne Yerseniz Çocuğunuz da Onu Yer" iletişim kampanyasında, ünlü karikatürist Erdil Yaşaroğlu ve eşi Begüm Kütük Yaşaroğlu'nu bir araya getirdi. Çırağan Palace Kempinski'de gerçekleşen reklam filminin tanıtım toplantısında, oyuncu Begüm Kütük Yaşaroğlu ve eşi Erdil Yaşaroğlu çekim anında yaşadıkları eğlenceli anları  dile getirdi.  
Erdil Yaşaroğlu; "Çok eğlenceli ve keyifli bir çalışma süreci geçirdik. Çok güzel bir ekiple çalıştık. Ben hayatımda hiç oyunculuk yapmadım. Çekimler sırasında biraz gerildim açıkçası. Çünkü hayatımda kendimi beğendirmek için çaba sarf ettiğim tek insan Begüm. Bu yüzden yanlış bir şey yapmamaya çalıştım" dedi.


Begüm Kütük Yaşaroğlu ise; "Erdil'le sette beraber olmak çok keyifliydi. Benim mesleğim oyunculuk. Her gün sete gidip geliyorum ama eşimle aynı set ortamında olmak çok daha eğlenceli ve güzeldi. Kendimi çok daha rahat hissettiğim bir ortamdaydım." dedi.
Toksöz Grup'un markalarından Sarelle'nin yeni iletişim kampanyasının basın toplantısı; Toksöz Grup Yönetim Kurulu Üyelerinden Ahmet Toksöz,  Zafer Toksöz, Sanset Gıda Pazarlama Direktörü Aslı Eren Şengezer, Erdil Yaşaroğlu ve Eşi Begüm Kütük Yaşaroğlu’nun katılımıyla gerçekleşti.
Puck Communication reklam ajansı tarafından, Sanset Gıda için hazırlanan yeni kampanyada, ekran başındaki izleyicileri iki sürpriz bekliyor. 
Eğlenceli reklam filmleri serisine 2014’te de devam eden Sarelle'nin yeni iletişiminde, Sarelle tutkunu 'Erdo' karakterinin yaratıcısı ünlü karikatürist Erdil Yaşaroğlu, sevimliliğiyle büyük bir hayran kitlesi toplayacak olan ‘Erdo’ karakterinin ikizi 'Bego' karakterini de filme dahil ediyor. Bununla da kalmıyor, kampanyada bizzat rol alıyor. Böylece, ünlü oyuncu ve Erdil Yaşaroğlu'nun eşi Begüm Kütük Yaşaroğlu ile birlikte dört kişilik Sarelle ailesi oluşuyor.
İçinde GDO, trans yağ, koruyucu ve renklendirici maddelerin olmadığı, çocukların büyümesini ve gelişimini destekleyen Sarelle'nin kakaolu fındık ezmesi çeşidinin yanı sıra; fındık ezmesi, bitter fındık ezmesi, duo ve şekersiz kakaolu fındık ezmesi çeşitleri de bulunuyor.
Prodüksiyonu Anima İstanbul tarafından gerçekleştirilen kampanya, Sarelle'nin doğal ve sağlıklı bir içeriğe sahip olduğunu, birbirinden eğlenceli üç filmle izleyicilere aktarıyor.

Reklam filminin künyesi
Reklamveren: Sanset Gıda
Markanın İsmi: Sarelle
Reklamveren Yetkilileri: Aslı Eren Şengezer, Elif Türker
Kreatif Ajans: Puck Communication
Ajans başkanı: Haluk Erkmen
Kreatif Ekip: Erdil Yaşaroğlu, Can Karayalçın, Selay Kızılova
Müşteri İlişkileri: Ceren Ünay, Sevda Ersoy
Produksiyon Şirketi: Animaİstanbul
Yönetmen: Ayşe Ünal
Yapımcı : Kaan Kestelli 
Müzik: Özgür Buldum
Post Produksiyon : Animaİstanbul 
Medya planlama: Havas Media
Kullanılan mecra: TV, Billboard, İnternet


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder