Türkiye’nin
açık pazarı n11.com’a bir ödül de Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD)
tarafından düzenlenen 2013 Baykuş Ödülleri’nden geldi.
Türkiye’nin
önde gelen Türk ve uluslararası şirketlerine hizmet veren Sia Insight’ın n11.com
için gerçekleştirdiği “Online Alışveriş
Dünyasında Yeni Marka Rotasının Keşfi” projesi “Vizyoner Baykuş” kategorisinde Gümüş
Ödül’e değer bulundu.
n11.com, global iş dünyasının prestijli ödülleri arasında
gösterilen Stevie Ödülleri’nde bu yıl Perakende kategorisi, Yılın Kampanyası
dalında Bronz Ödül’e layık görülmüştü.
Baykuş Ödülleri töreninde, jüri üyeleri Bülent Gündoğmuş
ve Temel Aksoy’dan ödülü alan n11.com
Marka Müdürü Ömürden Sezgin, Mart 2013 tarihinden bu yana operasyonlarını
sürdüren Türkiye’nin açık pazar platformu n11.com’un sadece beş ay gibi
kısa bir süre içerisinde 5 bini aşkın satıcı ve 5 milyona yakın ürüne ev
sahipliği yapan dev bir AVM yapısına ulaştığını belirtti. Platformun
kuruluşundan bugüne geçen kısa süre içinde sektörün saygın ödülleriyle
başarısını kanıtladığını aktaran Ömürden Sezgin, araştırmaya en başından beri
önem verdiğini vurguladı ve ödülü birlikte kazandıkları Sia İnsight ekibine
teşekkür etti.
Baykuş Ödülleri, pazar ve pazarlama
araştırmalarının iş süreçlerinde ve iş kararlarında yarattığı etki ile katma
değeri ve araştırmanın önemini vurgulamak, araştırmanın iş sonuçlarına olan
pozitif etkisini daha geniş kitlelere göstermek aynı zamanda araştırma
şirketleri ve araştırma verenler arasındaki başarılı iş ortaklıklarını
ödüllendirmek amacıyla düzenleniyor. TÜAD, Reklamcılar Derneği, Reklamverenler
Derneği, Medya Temsilcileri, Araştırma Şirketi Temsilcileri Akademisyenler,
Saha ve Veri Toplama Şirketleri Temsilcileri ve Araştırma Veren Şirketlerin
Temsilcilerinden oluşan 21 kişilik jüri tarafından bu yıl, ‘Meraklı
Baykuş, Usta Baykuş, Vizyoner Baykuş, İçgörülü Baykuş, İnovatif Baykuş ve
Sosyal Baykuş’ olmak üzere toplam 6 kategoride ödül verildi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder