Huawei, geliştirdiği
müşteri deneyimi yönetim çözümü SmartCare® ile, “Küresel Telekom Çözümleri
Sağlayıcılarının Müşteri Deneyimi Çözüm Stratejisi Alanında Liderlik” ödülüne
layık görüldü. Küresel çapta performans yönetimi ve uygulamalarında inovasyon
ve mükemmeliyeti ile Huawei SmartCare® sektörün en iyisi olarak seçildi.
Dünyanın önde gelen bilgi ve İletişim teknolojileri
çözüm sağlayıcısı Huawei, geliştirdiği müşteri deneyimi yönetim çözümü
SmartCare® ile, Frost&Sullivan’ın California’da gerçekleştirilen Büyüme,
İnovasyon ve Liderlik Kongesi’nde, “Küresel Telekom Çözümleri Sağlayıcılarının
Müşteri Deneyimi Çözüm Stratejisi alanında Liderlik Ödülü”nü aldı.
Huawei
Müşteri deneyimi yönetiminde lider
Frost& Sullivan analistleri ve tüm dünyadan
bilgi ve İletişim teknolojileri endüstrisindeki danışmanların oylarıyla verilen
ödül, küresel çapta performans yönetimi uygulamalarındaki inovasyon ve mükemmeliyeti
ödüllendirme amacıyla veriliyor. Bu değerli ödül, müşteri deneyimi yönetim çözümleri
pazarında Huawei’nin dikkat çekici başarılarını onurlandırıyor. Ödül için
değerlendirmelerde ve seçim sürecinde, teknik, ekonomik ve pazar özellikleri
gibi birçok faktörler dikkate alınıyor.
Huawei,
İletişim Servis Sağlayıcılarını desteklemede lider
Akıllı telefon cihazlarının artan penetrasyonu ile
birlikte çok çeşitli hizmetler ve akıllı telefon uygulamaları müşteri
deneyimini daha ileri düzeye taşıyarak, İletişim Servis Sağlayıcıları için müşteri
deneyim yönetimini başlıca odak noktası haline getirdi. İletişim Hizmet
Sağlayıcıları, döngü şebekesini kapatma ve hizmet kalitesinde, hizmet ve
kullanıcı odaklı operasyona dönüşüm, çok kanallı kullanım deneyimi sağlama gibi
konulara yönelik, yeni nesil hizmet ve müşteri deneyim yönetimi sağlama yolunda
dönüşüm gösteriyor. Bir yandan bu dönüşüm gerçekleşirken, Huawei de İletişim
Servis sağlayıcılarını destekleme noktasında lider pozisyonunu koruyor.
“Asya’daki
en büyük İletişim Servis Sağlayıcıları Huawei’yi tercih etti”
Frost & Sullivan analisti Narla Ramaiah,
Huawei’nin, müşteri deneyimi yönetimi çözümlerini rakipleriyle kıyaslayarak şu
açıklamalarda bulundu: “Birçok firma hala, network-odaklı data konusundaki
çalışmalarını sınırlayan network probe’ları gibi Operasyonel destek sistemleri
(OSS) ürünlerine bel bağlarken, Huawei’nin
müşteri deneyim yönetimindeki yaklaşımı, servis ve kullanıcının daha detaylı
olan granular datayı toplamak ve analiz etmek üzerine kurulu. Huawei, özellikle
“sadece servis başına” (hatta bazı durumlarda network-başına ya da tıpkı bazı
firmaların hala kullandığı cihaz-başına yönelim gibi) ölçüm yapmanın ötesine
geçerek, “servis-başına” ve “kullanıcı-başına” (PSPU) ölçüm imkanı sunuyor. Son
dönemde Huawei’nin Asya’da büyük İletişim Servis Sağlayıcısı firmaları kazanma
konusundaki başarıları, dönüşümü hizmet ve kullanıcı odaklılığa yönlendirme
konusundaki başarılı stratejisinin en büyük kanıtı durumunda. Örneğin, Hong
Kong’lu İletişim Servis Sağlayıcısı PCCW’nin Huawei ile çalışma kararı, bununla
birlikte 46 milyon kullanıcıya Hizmet Operasyon Merkezi (SOC) ile destek vermek
üzere Endonezya’da XL firması ile ortaklık kurması da Huawei’nin başarılarının
en önemli göstergesi oldu.”
Huawei şu an Müşteri Deneyim Yönetimi çözümleri,
Huawei SmartCare’i, kendi içinde “Hizmetler” portföyünde konumlandırıyor ve
herhangi bir ürün-merkezli referanstan uzak duruyor. Huawei’nin Müşteri Deneyim
Yönetimi stratejisi, şirketteki geniş teknik çalışan havuzu ile telekom, IT
network, donanım, son kullanıcı cihazları, yonga setleri (chipset) ve yazılım
gibi çok sayıdaki ürün çözümleri portföyü arasında güçlü bir işbirliği
kurulmasını da sağlıyor.
Huawei
müşteri deneyim yönetimi alanında yatırımlarına devam edecek
Huawei Global Teknik Servis bölümü Başkan
Yardımcısı Dee Alipanah ise ödülü aldıktan sonra şöyle dedi; “Müşteri
deneyiminin daha iyi yönetebilmek için, İletişim Servis Sağlayıcılarının kurum
içindeki veri silolarını parçalara ayırması gerekiyor. Bunu yapabilmek için Huawei
Departmanlar-arası Bağlantılı Yaşam Döngüsü Deneyimi (IDEAL) Yönetim Modeli’ni
geliştirdi. IDEAL yönetim modeliyle, departmanlar arasında çapraz uyum
sağlıyor. Şu an TM Forum ile müşteri deneyimi uyum projesine başlamak üzere çok
yakın bir işbirliği içinde çalışıyoruz. Müşteri deneyimi uyum projesi ile
müşteri deneyimi yol haritasının yanı sıra, müşteri deneyimi metrik ölçümünün
geliştirilmesi amaçlanıyor. Müşteri Deneyim Yönetimi Huawei için kilit düzeyde
önemli bir stratejik yatırım ve bu alanda yatırımlarımıza devam edeceğiz” dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder