13 Eylül 2013 Cuma

Huawei’nin Müşteri Deneyimine Uluslararası ödül

Huawei, geliştirdiği müşteri deneyimi yönetim çözümü SmartCare® ile, “Küresel Telekom Çözümleri Sağlayıcılarının Müşteri Deneyimi Çözüm Stratejisi Alanında Liderlik” ödülüne layık görüldü. Küresel çapta performans yönetimi ve uygulamalarında inovasyon ve mükemmeliyeti ile Huawei SmartCare® sektörün en iyisi olarak seçildi.
 
Dünyanın önde gelen bilgi ve İletişim teknolojileri çözüm sağlayıcısı Huawei, geliştirdiği müşteri deneyimi yönetim çözümü SmartCare® ile, Frost&Sullivan’ın California’da gerçekleştirilen Büyüme, İnovasyon ve Liderlik Kongesi’nde, “Küresel Telekom Çözümleri Sağlayıcılarının Müşteri Deneyimi Çözüm Stratejisi alanında Liderlik Ödülü”nü aldı. 

Huawei Müşteri deneyimi yönetiminde lider
Frost& Sullivan analistleri ve tüm dünyadan bilgi ve İletişim teknolojileri endüstrisindeki danışmanların oylarıyla verilen ödül, küresel çapta performans yönetimi uygulamalarındaki inovasyon ve mükemmeliyeti ödüllendirme amacıyla veriliyor. Bu değerli ödül, müşteri deneyimi yönetim çözümleri pazarında Huawei’nin dikkat çekici başarılarını onurlandırıyor. Ödül için değerlendirmelerde ve seçim sürecinde, teknik, ekonomik ve pazar özellikleri gibi birçok faktörler dikkate alınıyor.

Huawei, İletişim Servis Sağlayıcılarını desteklemede lider

Akıllı telefon cihazlarının artan penetrasyonu ile birlikte çok çeşitli hizmetler ve akıllı telefon uygulamaları müşteri deneyimini daha ileri düzeye taşıyarak, İletişim Servis Sağlayıcıları için müşteri deneyim yönetimini başlıca odak noktası haline getirdi. İletişim Hizmet Sağlayıcıları, döngü şebekesini kapatma ve hizmet kalitesinde, hizmet ve kullanıcı odaklı operasyona dönüşüm, çok kanallı kullanım deneyimi sağlama gibi konulara yönelik, yeni nesil hizmet ve müşteri deneyim yönetimi sağlama yolunda dönüşüm gösteriyor. Bir yandan bu dönüşüm gerçekleşirken, Huawei de İletişim Servis sağlayıcılarını destekleme noktasında lider pozisyonunu koruyor.  

“Asya’daki en büyük İletişim Servis Sağlayıcıları Huawei’yi tercih etti”
Frost & Sullivan analisti Narla Ramaiah, Huawei’nin, müşteri deneyimi yönetimi çözümlerini rakipleriyle kıyaslayarak şu açıklamalarda bulundu: “Birçok firma hala, network-odaklı data konusundaki çalışmalarını sınırlayan network probe’ları gibi Operasyonel destek sistemleri (OSS) ürünlerine bel bağlarken,  Huawei’nin müşteri deneyim yönetimindeki yaklaşımı, servis ve kullanıcının daha detaylı olan granular datayı toplamak ve analiz etmek üzerine kurulu. Huawei, özellikle “sadece servis başına” (hatta bazı durumlarda network-başına ya da tıpkı bazı firmaların hala kullandığı cihaz-başına yönelim gibi) ölçüm yapmanın ötesine geçerek, “servis-başına” ve “kullanıcı-başına” (PSPU) ölçüm imkanı sunuyor. Son dönemde Huawei’nin Asya’da büyük İletişim Servis Sağlayıcısı firmaları kazanma konusundaki başarıları, dönüşümü hizmet ve kullanıcı odaklılığa yönlendirme konusundaki başarılı stratejisinin en büyük kanıtı durumunda. Örneğin, Hong Kong’lu İletişim Servis Sağlayıcısı PCCW’nin Huawei ile çalışma kararı, bununla birlikte 46 milyon kullanıcıya Hizmet Operasyon Merkezi (SOC) ile destek vermek üzere Endonezya’da XL firması ile ortaklık kurması da Huawei’nin başarılarının en önemli göstergesi oldu.”

Huawei şu an Müşteri Deneyim Yönetimi çözümleri, Huawei SmartCare’i, kendi içinde “Hizmetler” portföyünde konumlandırıyor ve herhangi bir ürün-merkezli referanstan uzak duruyor. Huawei’nin Müşteri Deneyim Yönetimi stratejisi, şirketteki geniş teknik çalışan havuzu ile telekom, IT network, donanım, son kullanıcı cihazları, yonga setleri (chipset) ve yazılım gibi çok sayıdaki ürün çözümleri portföyü arasında güçlü bir işbirliği kurulmasını da sağlıyor.

Huawei müşteri deneyim yönetimi alanında yatırımlarına devam edecek

Huawei Global Teknik Servis bölümü Başkan Yardımcısı Dee Alipanah ise ödülü aldıktan sonra şöyle dedi; “Müşteri deneyiminin daha iyi yönetebilmek için, İletişim Servis Sağlayıcılarının kurum içindeki veri silolarını parçalara ayırması gerekiyor. Bunu yapabilmek için Huawei Departmanlar-arası Bağlantılı Yaşam Döngüsü Deneyimi (IDEAL) Yönetim Modeli’ni geliştirdi. IDEAL yönetim modeliyle, departmanlar arasında çapraz uyum sağlıyor. Şu an TM Forum ile müşteri deneyimi uyum projesine başlamak üzere çok yakın bir işbirliği içinde çalışıyoruz. Müşteri deneyimi uyum projesi ile müşteri deneyimi yol haritasının yanı sıra, müşteri deneyimi metrik ölçümünün geliştirilmesi amaçlanıyor. Müşteri Deneyim Yönetimi Huawei için kilit düzeyde önemli bir stratejik yatırım ve bu alanda yatırımlarımıza devam edeceğiz” dedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder