Meg Ryan, Gisele
Bundchen, Kelly Rowland gibi dünya yıldızlarını giydiren ünlü moda tasarımcımız
Arzu Kaprol, artık n11.com’daki mağazasında modaseverlerle buluşacak. Kaprol, Paris
Moda Haftası’nda sergilediği ‘Bilinç Labirenti - Maze of Self’ adlı 2012 Kış
Koleksiyonu’nu ilk kez online olarak n11.com’da açtığı mağazasında moda ve
tasarım tutkunlarının ilgisine sunuyor.
Arzu Kaprol koleksiyonları bugünden itibaren moda
kategorisinde birbirinden iddialı tasarımcılara platformunu açan n11.com’da yer
alacak.
Paris
Moda Haftası'nda tanıtılan "Bilinç Labirenti - Maze of Self" isimli Arzu
Kaprol 2012 Sonbahar-Kış koleksiyonu n11.com’da 3 Eylül itibari ile açtığı
mağazasında tasarım ve modaseverlere sunuluyor.
2012
Paris Moda Haftası’nda büyük ilgi toplayan ve izleyenlere "bilinçaltının
derinliklerinde büyülü ve düşündürücü bir yolculuk" yaşatan bu özel
koleksiyonda sıcak ve soğuk
tonların bir arada kullanıldığı tasarımlar, siyah, kırmızı, altın, bej ve mor
renkler göze çarpıyor. Arzu Kaprol Sonbahar-Kış 2012 koleksiyonu “Bilinç
Labirenti - Maze of Self” mimari ve geometrik formları bir arada sunuyor.
‘n11.com genç tasarımcılara önemli bir
fırsat sunuyor’
Kaprol, n11.com’un tasarımcılara ve özellikle genç
yeteneklere çok önemli bir fırsat sunduğunu belirterek, ilk kez bu kadar az ve
özel ürünün yer aldığı online bir mağaza projesini n11.com ile hayata
geçirdiğini belirtiyor. “n11.com ile
başlattığımız bu işbirliği benim için de yeni ve heyecan verici bir deneyim olacak’’ diyen Arzu
Kaprol, ‘Bilinç Labirenti’ koleksiyonunu şöyle anlatıyor: “Her koleksiyonun benim için çok özel bir anlamı var. Tasarım disiplinin
herhangi bir alanındaysanız o dönemki hayata bakışınızla ilgili paralel bir şey
ortaya çıkar. Bilinç Labirenti,
bilinçaltımızdaki karmaşık karanlıkları, aydınlıkları, bizi biz yapan her türlü
şeyi kabul ettiğimiz ve bir tür farkındalığın yansıdığı, hem desenler hem de
kıyafetler üzerinde çok grift ve yoğun olarak pek çok detayın göründüğü
koleksiyonlardan biri’’.
Arzu Kaprol
‘un Bilinçaltı Labirenti Koleksiyonu’na n11.com’da http://www.n11.com/gelismis-magaza/arzukaprol ulaşmak
mümkün.
Arzu Kaprol Hakkında
2007
yılında ilk mağazasını açan Arzu Kaprol, Türkiye'de Beymen Grubu ile yaptığı
lisans anlaşmasıyla 2008 - 2012 yılları arasında perakende sektöründeki
varlığını güçlendirdi. Bugün ise Türkiye’de 9 mağazasıyla faaliyet göstermeye
devam ediyor.
2011
yılından beri Paris Moda Haftası resmi takvimine davet edilen Arzu Kaprol, dört
sezon üst üste uluslararası platformda koleksiyonunu sergiledi. 2013 yılında
Paris’te ofis ve showroom açılışı yapılan markanın son iki sezondur
koleksiyonları Arzu Kaprol Paris Showroom’da sunuluyor.
Arzu Kaprol hazır giyim
ve Atelier koleksiyonlarıyla uluslararası düzeyde tanınmaya devam eden marka,
Londra’da Harrods, Paris’te Montaigne Market, New York’ta Bergdorf Goodman
başta olmak üzere yurtdışında 13 ülkede bulunan geniş satış ağıyla dünyadaki
moda tutkunlarıyla buluşuyor.
Arzu Kaprol, The Museum
of Modern Art - New York Modern Sanatlar Müzesi'nde gerçekleşen amfAR
Organizasyonu'nun 25. yıldönümü için resmi kırmızı kurdeleyi temsilen yedi
kırmızı couture kıyafet tasarladı.
Atelier
Koleksiyonu ise Meg Ryan, Milla Jovovich, Kelly Rowland ve Gisele Bündchen gibi
dünyaca ünlü isimlerin tercihi oldu. 2011 amfAR Galası ve Cannes Film Festivali
Kapanış Töreni’nde Angela Lindwall’un ve yine 2013 Cannes Film Festivali’nde
Chanel Iman’ın kıyafetleri Arzu Kaprol imzası taşıdı.
“n11.com bir Doğuş Planet markasıdır.”
Doğuş Planet hakkında:
Doğuş Grubu ile Güney Kore’nin en büyük
gruplarından SK Group’un ortaklığında Haziran 2012’de kurulan Doğuş Planet,
Türkiye’nin en yeni B2C konseptli açık pazar e-ticaret platform yatırımıdır.
İnternet sektöründe yenilikçi hizmetler konusunda öncü olmayı planlayan Doğuş
Planet, SK Group’un teknoloji ve inovasyon konusundaki tecrübesini Doğuş
Grubu’nun bilgi birikimi, bölgesel tecrübesi ve gücü ile birleştirmektedir.
Doğuş Planet markası “n11.com” ile, müşterilerine ve mağaza sahiplerine sunduğu
yenilikçi hizmetlerle e-ticaret
sektörünü yeniden şekillendirerek sektörde bölgesel oyuncu haline gelmeyi
hedeflemekte ve KOBİ’lerin e-ticaret sektörüne atılmasını desteklemektedir.
Doğuş Planet, büyüyen Türkiye’nin günümüzün yükselen yıldızı e-ticaret
sektöründe hak ettiği yere gelmesi misyonu ile çalışmalarını sürdürmektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder