10 ülkede 23
fabrikası ile faaliyet gösteren Coca-Cola İçecek 2013 ilk yarı finansal
sonuçlarını açıkladı. Şirketin proforma konsolide satış hacmi yüzde 18 artarak
517 milyon ünite kasaya ulaşırken uluslararası pazarlardaki büyüme oranı yüzde
39 olarak gerçekleşti. CCİ’nin faaliyet gösterdiği coğrafyadaki fırsatlardan
yararlanmak için doğru konumda olduğunu belirten Coca-Cola İçecek CEO’su Damian
Gammell “CCİ’nin yılın geri kalanında da iyi sonuçlar elde edeceğine olan
inancım tamdır” diye konuştu.
2013 yılı ilk yarı
finansal sonuçlarını açıklayan Coca-Cola İçecek (CCİ) CEO’su Damian Gammell,
şirketin 2013’ün ilk yarısında güçlü bir performans gösterdiğini belirtti. CCİ’nin
proforma konsolide satış hacmi %18 artışla 517 milyon ünite kasaya, proforma
net satışları %20 artışla 2.491 milyon TL’ye, proforma FAVÖK’ü ise %26 artışla
437 milyon TL’ye ulaştı. CCİ büyüme hedefleri doğrultusunda tüm faaliyet
coğrafyasında pazar uygulamalarını geliştirmeye ve paydaşları için değer
yaratmaya devam ediyor.
Şirketin Türkiye satışlarını
değerlendiren Gammell “Türkiye satış hacmi 2013’ün ilk yarısında %5 artarken, net
satış geliri %11 arttı. Gazlı içecek kategorisini özellikle de Coca-Cola
markasını büyütmeye odaklanmayı sürdüreceğiz. Daha fazla yerinde tüketim
yaratma çabalarımız satış geliri büyümemizi desteklemeye devam edecek.” şeklinde
konuştu.
Gammell, CCİ’nin
uluslararası operasyonlarında tüm önemli pazarlardaki uygulamaların
geliştirilmesi ve başarılı promosyonlar sayesinde proforma satış hacminin %39,
proforma net satışların ise %33 büyüme kaydettiğini belirtti.
CCİ’nin faaliyet
gösterdiği coğrafyadaki fırsatlardan yararlanmak için doğru konumda olduğunu
belirten Gammell “CCİ’nin yılın geri kalanında da iyi sonuçlar elde edeceğine
olan inancım tamdır” şeklinde konuştu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder