Müşteri odaklı hizmet veren ING
Bank, ilk örneğini 2013 yılının Mayıs ayında hayata geçirdiği #BirTweetimeBakar
kampanyası ile ihtiyaç kredisi faiz oranını müşterileri tarafından belirlemeye devam
ediyor. ING Bank, 25 Ağustos Pazar günü sosyal medya platformu Twitter
üzerinden gerçekleştireceği kampanya ile faiz oranının müşteriler tarafından belirlenmesini
sağlayacak.
ING Bank, müşteri odaklı yaklaşımı ile sunduğu hizmetlere devam ediyor. Geçtiğimiz
Mayıs ayında değişen müşteri beklentilerine ve yaratıcı mecra kullanımlarına
örnek olacak bir kampanyaya imza atan ING Bank, 25 Ağustos Pazar günü #BirTweetimeBakar
kampanyasının devamını gerçekleştirecek. Sosyal medya kanalı Twitter üzerinden müşteri
katılımlı ihtiyaç kredisi faiz indiriminin gerçekleşeceği kampanyaya katılmak
çok kolay. Müşteriler tüm gün boyunca #BirTweetimeBakar
hashtagi ile tweet atarak ihtiyaç kredisi faiz oranını düşürebilecekler.
25 Ağustos Pazar saat 00.00 – 22:30 arasında sürecek olan kampanyada Twitter
kullanıcılarının #BirTweetimeBakar
hashtagiyle attıkları tweet sayısına göre ihtiyaç kredisi faiz oranı %0,99’dan düşmeye
başlayacak. Kampanya sonrasında açıklanacak kredi faizi oranı 30 Ağustos’a
kadar geçerli olacak. Kampanya boyunca tweet
atan ve atmayan herkes bu faiz oranından yararlanabilecek. ING Bank’ın sunacağı bu ihtiyaç kredisi fırsatını
değerlendirmek isteyenlerin şubelere gitmesi ya da www.ingbank.com.tr üzerinden başvurması
yeterli olacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder