Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Pazarlama
Direktörü Beyza Ergen, Coca-Cola şirketinin
Amerika kıtası dışındaki tüm ülkeleri kapsayan uluslararası faaliyetlerinin yürütüldüğü
Coca-Cola International’a Stratejik Planlama Direktörü oldu. Coca-Cola
Türkiye'de ise, Gazlı İçecekler Genel Müdürlüğü’ne Sedef Salıngan Şahin, Gazsız
İçecekler Genel Müdürlüğü’ne ise Can Arcasoy atandı.
Coca-Cola International Stratejik Planlama Direktörü olarak İstanbul ofisinden görevine
devam edecek olan Beyza Ergen, şirketin
2020 hedefleri doğrultusunda belirlenen öncelikli pazarlara odaklanacak. 2005
yılından beri Coca-Cola bünyesinde çalışan Ergen’in liderliğindeki takım, 2009
ve 2012 yıllarında Coca-Cola sistemi içerisinde verilen ve en prestijli
ödüllerden biri olarak anılan Pazarlama Mükemmellik Ödülüne layık görülmüştü.
Coca-Cola Türkiye'de ise, Gazlı İçecekler Genel Müdürlüğü’ne Sedef Salıngan Şahin, Gazsız İçecekler Genel Müdürlüğü’ne ise
Can Arcasoy atandı.
Yeni görevinde şirketin 2020
hedefleri paralelinde Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light, Fanta, Burn,
Sprite, Gladyatör, Schweppes ve Sensun’dan oluşan gazlı içecekler kategorisine
odaklanacak olan Sedef Salıngan Şahin,
Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Başkanı Galya Frayman Molinas’a bağlı
çalışmaya devam edecek. Coca-Cola ailesine 2003 yılında katılan Şahin, hem
Coca-Cola Türkiye, hem de Coca-Cola İçecek şirketlerinde çeşitli görevler aldı.
2011 yılından itibaren Coca-Cola Türkiye Meyve Suları Genel Müdürü olarak
çalışan Şahin’in görev yaptığı dönemde meyve suları bölümü, Coca-Cola sistemi
içerisinde verilen Pazarlama Mükemmellik Ödülü’ne layık görüldü.
Gazsız
İçecekler Genel Müdürü olarak atanan Can
Arcasoy ise, yeni görevinde, sorumlu olduğu Cappy, Fuse Tea, Damla Su,
Damla Minera ve Powerade ürün grubunun inovasyon stratejilerinin oluşturulması
ve pazarlama yönetimini yürütecek. 1993 yılından beri Coca-Cola ailesinin bir
ferdi olan Arcasoy, Türkiye Pazarlama Direktörlüğü görevinin ardından 2008
yılında, 90’ı aşkın ülkenin yönetildiği Avrasya Afrika Grubu’na Meyve Suyu Kategori Direktörü olarak
atanmıştı. Uzun yıllar boyunca pazarlama alanında inovasyon, ticari
stratejilerin belirlenmesi ve tedarik zinciri alanlarında çalışan Arcasoy,
kazandığı deneyimleri aktarmak üzere Gazsız İçecekler Kategorisine Genel Müdür
olarak döndü. Can Arcasoy farklı pazarlara yönelik iş modelleri üretme,
şirket birleşme ve satın alma fırsatları, maliyet-etkinlik yönetimi gibi alanlarda
da güçlü tecrübelere sahip bulunuyor.
Coca-Cola
Şirketi Hakkında
Coca-Cola, portföyünde yer
alan 500’den fazla içecek çeşidiyle dünyanın en büyük alkolsüz içecek
şirketidir. Dünyanın en değerli markası Coca-Cola başta olmak üzere, her biri 1
milyar dolar değerindeki Cola-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero,
vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply ve Georgia Coffee markalarını da
bünyesinde bulundurmaktadır. Gazlı içecekler, meyve suları ve meyveli
içecekler, hazır içimlik çay ve kahve kategorilerinde lider olan Coca-Cola
şirketi, her gün 200’den fazla ülkede 1,8 milyar bardak alkolsüz içeceği
tüketicilerle buluşturuyor.
Toplumların
sürdürülebilirliği için çalışan
Coca-Cola şirketi, ekolojik ayak izini azaltan, aktif ve sağlıklı yaşamı
destekleyen, çalışanları için güvenli bir iş ortamı yaratan ve içinde faaliyet
gösterdiği toplumların ekonomik gelişmesini destekleyen girişimlere
odaklanıyor. Şişeleyici ortakları ve 700.000’i aşkın sistem çalışanıyla
Coca-Cola dünyanın en büyük 10 işvereni arasında yer alıyor. www.thecoca-colacompany.com
1964’te Türkiye’de faaliyetlerine başlayan Coca-Cola, 8 farklı
kategorideki 15 markasıyla alkolsüz içecek üretiyor. Zengin ürün portföyünde
Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Sensun,
Cappy, Doğadan, Fuse Tea, Powerade, Burn, Gladiator, Damla Minera, Damla Su yer
markaları yer almaktadır. 2009 yılında Coca-Cola’nın toplum ve çevre
konusundaki yatırımlarını yürütmek üzere kurulan Coca-Cola Hayata Artı Vakfı
çevresel sorunlara sivil toplum kuruluşları, üniversiteler ve kamu kuruluşları
ile birlikte topluma duyarlı, yenilikçi, sonuç odaklı, ölçülebilir ve
sürdürülebilir çözümler geliştirmekte ve bu amaçla yapılan araştırmaları ve
projeleri destekliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder