28 Mayıs 2013 Salı

Coca-Cola Türkiye’de Görev Değişikliği

Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Pazarlama Direktörü Beyza Ergen,       Coca-Cola şirketinin Amerika kıtası dışındaki tüm ülkeleri kapsayan uluslararası faaliyetlerinin yürütüldüğü Coca-Cola International’a Stratejik Planlama Direktörü oldu. Coca-Cola Türkiye'de ise, Gazlı İçecekler Genel Müdürlüğü’ne Sedef Salıngan Şahin, Gazsız İçecekler Genel Müdürlüğü’ne ise Can Arcasoy atandı.

Coca-Cola International Stratejik Planlama Direktörü olarak İstanbul ofisinden görevine devam edecek olan Beyza Ergen, şirketin 2020 hedefleri doğrultusunda belirlenen öncelikli pazarlara odaklanacak. 2005 yılından beri Coca-Cola bünyesinde çalışan Ergen’in liderliğindeki takım, 2009 ve 2012 yıllarında Coca-Cola sistemi içerisinde verilen ve en prestijli ödüllerden biri olarak anılan Pazarlama Mükemmellik Ödülüne layık görülmüştü.

Coca-Cola Türkiye'de ise, Gazlı İçecekler Genel Müdürlüğü’ne Sedef Salıngan Şahin, Gazsız İçecekler Genel Müdürlüğü’ne ise Can Arcasoy atandı.


Yeni görevinde şirketin 2020 hedefleri paralelinde Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light, Fanta, Burn, Sprite, Gladyatör, Schweppes ve Sensun’dan oluşan gazlı içecekler kategorisine odaklanacak olan Sedef Salıngan Şahin, Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Başkanı Galya Frayman Molinas’a bağlı çalışmaya devam edecek. Coca-Cola ailesine 2003 yılında katılan Şahin, hem Coca-Cola Türkiye, hem de Coca-Cola İçecek şirketlerinde çeşitli görevler aldı. 2011 yılından itibaren Coca-Cola Türkiye Meyve Suları Genel Müdürü olarak çalışan Şahin’in görev yaptığı dönemde meyve suları bölümü, Coca-Cola sistemi içerisinde verilen Pazarlama Mükemmellik Ödülü’ne layık görüldü.

Gazsız İçecekler Genel Müdürü olarak atanan Can Arcasoy ise, yeni görevinde, sorumlu olduğu Cappy, Fuse Tea, Damla Su, Damla Minera ve Powerade ürün grubunun inovasyon stratejilerinin oluşturulması ve pazarlama yönetimini yürütecek. 1993 yılından beri Coca-Cola ailesinin bir ferdi olan Arcasoy, Türkiye Pazarlama Direktörlüğü görevinin ardından 2008 yılında, 90’ı aşkın ülkenin yönetildiği Avrasya Afrika Grubu’na Meyve Suyu Kategori Direktörü olarak atanmıştı. Uzun yıllar boyunca pazarlama alanında inovasyon, ticari stratejilerin belirlenmesi ve tedarik zinciri alanlarında çalışan Arcasoy, kazandığı deneyimleri aktarmak üzere Gazsız İçecekler Kategorisine Genel Müdür olarak döndü. Can Arcasoy farklı pazarlara yönelik iş modelleri üretme, şirket birleşme ve satın alma fırsatları, maliyet-etkinlik yönetimi gibi alanlarda da güçlü tecrübelere sahip bulunuyor.


Coca-Cola Şirketi Hakkında
Coca-Cola, portföyünde yer alan 500’den fazla içecek çeşidiyle dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketidir. Dünyanın en değerli markası Coca-Cola başta olmak üzere, her biri 1 milyar dolar değerindeki Cola-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply ve Georgia Coffee markalarını da bünyesinde bulundurmaktadır. Gazlı içecekler, meyve suları ve meyveli içecekler, hazır içimlik çay ve kahve kategorilerinde lider olan Coca-Cola şirketi, her gün 200’den fazla ülkede 1,8 milyar bardak alkolsüz içeceği tüketicilerle buluşturuyor.
Toplumların sürdürülebilirliği için çalışan  Coca-Cola şirketi, ekolojik ayak izini azaltan, aktif ve sağlıklı yaşamı destekleyen, çalışanları için güvenli bir iş ortamı yaratan ve içinde faaliyet gösterdiği toplumların ekonomik gelişmesini destekleyen girişimlere odaklanıyor. Şişeleyici ortakları ve 700.000’i aşkın sistem çalışanıyla Coca-Cola dünyanın en büyük 10 işvereni arasında yer alıyor. www.thecoca-colacompany.com
1964’te Türkiye’de  faaliyetlerine başlayan Coca-Cola, 8 farklı kategorideki 15 markasıyla alkolsüz içecek üretiyor. Zengin ürün portföyünde Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Sensun, Cappy, Doğadan, Fuse Tea, Powerade, Burn, Gladiator, Damla Minera, Damla Su yer markaları yer almaktadır. 2009 yılında  Coca-Cola’nın toplum ve çevre konusundaki yatırımlarını yürütmek üzere kurulan Coca-Cola Hayata Artı Vakfı çevresel sorunlara sivil toplum kuruluşları, üniversiteler ve kamu kuruluşları ile birlikte topluma duyarlı, yenilikçi, sonuç odaklı, ölçülebilir ve sürdürülebilir çözümler geliştirmekte ve bu amaçla yapılan araştırmaları ve projeleri destekliyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder