Yolanthe,
Wesley Sneijder’in hararetini Lipton Ice Tea ile dindirecek
Sneijder çifti Lipton Ice Tea Türkiye’nin yeni marka
yüzü oldu
Türkiye’nin en sevilen soğuk çay markası Lipton Ice
Tea reklamlarında artık Sneijder çifti rol alacak. Önceki gün PepsiCo İçecek
Türkiye Pazarlama Direktörü Deniz Aktürk Erdem ile birlikte basınla buluşan
Wesley ve Yolante Sneijder çifti, Lipton Ice Tea reklam filmiyle ilk kez
beraber kamera karşısına geçmiş oldu. “Hararetini Dindir” sloganıyla ekranlara
yansıyacak olan yeni reklam filminde Yolanthe, Wesley Sneijder’in hararetini
Lipton Ice Tea ile dindirecek. Sneijder çifti, 2013 yılı boyunca Lipton Ice
Tea’nin reklamları ile sevenleriyle buluşmaya devam edecek.
Lipton Ice Tea ve
Sneijder çifti işbirliğine değinen PepsiCo İçecek Türkiye Pazarlama Direktörü
Deniz Aktürk Erdem, tüm Türkiye tarafından sempati ile karşılanan Sneijder
çifti ile birlikte çalışmaktan duydukları mutluluğu dile getirdi. Dünyanın en
büyük futbol yıldızlarından biri olan Wesley Sneijder ile çalışmalarının bir
tesadüf olmadığını belirten Erdem, Sneijder çiftinin eşlik ettiği reklam
kampanyasının hikayesinin 2010 yılında teknik direktör Yılmaz Vural ile
gerçekleştirdikleri reklam filmiyle başladığını kaydetti. Türk insanının en belirgin özelliklerinden biri
olan “Hararet” kavramını ana mesaj olarak işleyen ilk kampanyada, Türkiye’nin
en hararetli kişilerinden biri olan Yılmaz Vural ile çalıştıklarını kaydeden
Erdem, kampanyanın başarısı ile birlikte “Hararetini Dindir” sloganının tüm
Lipton Ice Tea dünyasında kullanılmaya başladığını ve bunun ilk örneğinin de
Hollanda’nın Wesley Sneijder ile birlikte çektiği reklam filmi olduğunu
söyledi.
Türkiye’deki kampanyada ise ülkemize
transfer olan Wesley Sneijder’e bu kez eşinin de eşlik ettiğini belirten Erdem,
yeni reklam kampanyasının tamamen Türk değerleriyle örülü olduğunu söyledi.
Erdem, Sneijder kararlarında onun dünyanın en iyi ve en karizmatik
futbolcularından biri olması, Türkiye’de de takımlar üstü bir konumda bulunması
ve profesyonelliğiyle gençlere örnek bir sporcu olmasının da etkili olduğunu sözlerine
ekledi.
Lipton
Ice Tea’nin yeni “Hararetini Dindir” reklam kampanyasının yüzü olan Wesley ve
Yolanthe Sneijder çifti de Türkiye’yi çok sevdiklerini ve Türk kültürü ve
insanıyla hızlı bir şekilde kaynaştıklarını belirtti. Sempatik çift, Türkiye’de
böylesi bir kampanyada yer almaktan dolayı duydukları mutluluğu dile getirdi.
Türkiye’de herkesin kendisine “Yenge” diye hitap ettiğini söyleyen Yolanthe
Sneijder, sempatik tavırlarıyla dikkat çekti. Lipton Ice Tea’nin en sevdiği
içecek markası olduğunu belirten Wesley Sneijder ise yoğun spor
çalışmalarıyla dolu hayatında Lipton Ice Tea gibi doğal ve sağlıklı bir içeceği
tercih ettiğini ve en sevdiği markanın Türkiye’deki reklam yüzü olmanın da
kendisine gurur yaşattığını ifade etti.
Bu iletişim kampanyasının lansman sürecinde bizi de unutmayıp, çok şık bir kutu içinde basın kitini gönderen lipton ice tea türkiye ailesine çok ama çok teşekkür ederim.
PepsiCo Hakkında
PepsiCo, her
biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markasının
yanı sıra yıllık net satış geliri 65 milyar doları aşan, global yiyecek ve
içecek sektörünün lider kuruluşudur. Ana şirketleri Quaker,
Tropicana, Gatorade, Frito-Lay ve Pepsi-Cola,
tüketicilerin hayatlarına keyif katan ve dünya genelinde tanınan, saygı duyulan
yüzlerce sağlıklı, lezzetli yiyecek ve içecek üretiyor. PepsiCo çalışanları,
toplum ve gezegenimiz adına daha sağlıklı bir geleceğe yatırım yaparak
sürdürülebilir büyüme hedefini gerçekleştirmek için birlikte çalışıyor; ki bu
da PepsiCo için daha başarılı bir gelecek anlamına geliyor. Biz bu kararlılığın
adına “Fayda Gözeten Performans” adını veriyoruz.
PepsiCo, “Fayda Gözeten
Performans” vizyonu ile yerel tatlara hitap eden geniş yiyecek ve içecek
yelpazesi sunmayı; enerji ve su kaynaklarını korumak ve ambalaj miktarlarını
azaltmak da dahil olmak üzere çevre üzerindeki etkilerini asgari seviyeye
indirmek için yenilikçi yöntemler bulmayı; çalışanlarına mükemmel bir çalışma
ortamı sağlamayı; faaliyet gösterdiği yerlerde yerel topluluklara saygı
göstererek onları desteklemeyi ve onlara yatırım yapmayı vaat ediyor.
PepsiCo Yiyecek 1993 yılından
bu yana, PepsiCo İçecek ise 2002 yılından bu yana Türk tüketicisine kaliteli ve
yenilikçi ürünleri ile hizmet vermeye devam ediyor.
PepsiCo’yu aşağıdaki bağlantıları tıklayarak takip
edebilirisiniz:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder