Ülkemizde
uygun fiyat politikası, hijyen, kalite ve gıda güvenliğine verdiği önem,
yaptığı yatırımlar ve yarattığı istihdam modern perakendeciliğin temelini
oluşturmanın yanı sıra uygun fiyat politikasını promosyonel aktivitelerle
desteklemekte ve aynı zamanda piyasada yer alan tüm farklı ürün gruplarını
bünyesinde barındırarak müşterilerine geniş bir ürün ve fiyat yelpazesi sunan
CarrefourSA insert ve kataloglarını mobil dünyaya entegre etmek için Gale Press’i tercih etti.
Günümüzde
perakendecilik sektörünün müşterileri ile en aktif şekilde kullandığı iletişim
ve tanıtım faaliyetlerinin başında broşür, insert ve katalog kullanımı yer
alıyor. Mağazaların periyodik olarak hazırladığı broşür, insert ve katalogların
en kolay şekilde dijital ortama aktarılması ve müşterilere kolayca
ulaştırılmasının yolu ise Gale
Press’ten geçiyor. Bu sayede mağazaların haftalık, on beş
günlük ya da aylık olarak hazırladığı basılı materyallere harcadığı baskı ve
dağıtım masraflarının da büyük ölçüde önüne geçilmiş oluyor. Bunun ötesinde sanal
market ve online sipariş aplikasyonu sayesinde markalar yeni kazançlar elde
edilebilirken, müşterileriyle mobil platform üzerinden kolayca iletişime geçip,
rakipler arasından da sıyrılma şansını yakalıyor.
CarrefourSA
mağazaraları için CarrefourSA Gurme, CarrefourSA ve CarrefourSA Süper olarak
hazırladığı insert ve katalogları Gale Press üzerinden tüketicileriyle buluşturmayı
tercih ederken bu sayede baskı ve dağıtım maliyetleri düşürdü ve insert ve
kataloglarının her zaman ve her yerden ulaşılabilmesini de sağladı.