9 Nisan 2015 Perşembe

Armani/Casa’nın ilk duvar kağıdı koleksiyonu “Precious Fibers I”

Armani/Casa’nın; sıcak, sofistike, rahat ve benzersiz bir yaşam stilinden ilham alarak tasarladığı ilk duvar kağıdı koleksiyonu “Precious Fibers 1”, seçkin duvar kağıdı markalarını bünyesinde bulunduran HannaHome ayrıcalığı ile Türkiye’de.

2003 yılından beri lüks dekorasyon sektöründe mimari ve sanatsal stüdyo çalışmaları ile hizmet veren, tasarımları ile bir dünya lideri olan Armani/Casa, 2014 yılında doğadan ilham aldığı ve özel olarak tasarladığı ilk duvar kağıdı koleksiyonu ile yaşam alanlarına bambaşka bir boyut getiriyor.
Armani/Casa, ham ipekten ve seçkin malzemelerden üretilen “Precious Fibers 1” koleksiyonu ile zengin bir çeşitlilik sunarken, oryantal dokunuşların eşlik ettiği zarif tasarımları ile yaşam alanlarına sofistike şıklığın ve cazibenin imzasını atıyor. Koleksiyonun renk paletinde bej, kahverengi ve gri gibi ana renklerin yanında; soğuk mavi, açık küf yeşili ve metalik gri gibi ara renklere de yer veriliyor.
Verdi, Puccini, Shakespeare, Weber ve Goethe’nin unutulmaz eserlerinden ilham aldığı isimleri ile 6 farklı tema etrafında şekillenen ve “Hayat mükemmel değildir.” düşüncesini bu temaları ile anlatan koleksiyon; hayatı tüm gerçekliği ile yaşam alanlarına taşıyor…

YENİ “ARIEL SIVI DETERJAN” İLE GİYSİLERİNİZ İLK GÜNKÜ GÜZELLİĞİNİ KORUSUN!

Tüketicilerin yaşamlarını iyileştirmeye odaklanan P&G markası Ariel, hem renkliler hem de beyazlar için geliştirdiği toz deterjanın leke çıkarma gücü ile sıvı deterjanın hassas bakımını bir araya getiren YENİ Ariel Sıvı Deterjan ile devrim yaratıyor. Güçlü bir temizlik performansı sunan YENİ Ariel Sıvı Deterjan, yalnızca lekeleri çıkarmakla kalmıyor; aynı zamanda kumaşların ilk günkü gibi parlak, renkli ve canlı kalmasını sağlıyor.

Yapılan araştırmalara göre* kadınlar gardıroplarını sürekli güncelliyor. Kadınların yalnızca %1’i kendisine her yıl yeni bir giysi almazken; %69’u yılda en az 20 adet yeni giysi satın alıyor. Her 10 kadından 7’si değişen kumaş türüne göre geliştirilen kumaş bakım ürünlerini takip ettiğini ifade ederken; %86’sı elbiselerini mümkün olduğunca güzel tutmanın önemli olduğunu kabul ediyor.
Ariel, kadınların modayı takip ettiğini ve yeni kumaşlar denemeyi sevdiğini; ancak yıkama alışkanlıklarının sevdikleri giysilerin renk ve dokularına potansiyel olarak zarar verebileceğini biliyor. Yapılan araştırmalar kadınların %79'unun özel bir leke çıkarıcı kullandığını ancak bir türlü çıkmayan lekelerden, griye dönen veya rengi solan çamaşırlardan bunaldığını ortaya koyuyor. Tam bu noktada YENİ Ariel Sıvı Deterjan devreye giriyor. Aktif temizleme gücünü arttıran özel bir teknolojiye sahip “Derinlemesine Temizlik Kompleksi” ile zenginleştirilen YENİ Ariel Sıvı Deterjan’ın güçlü temizlik maddelerinden oluşan patentli karışımı; kalıntı bırakmadan, giysilerinizin kumaşına zarar vermeden zorlu ve inatçı lekelerin üstesinden geliyor.

SİZİN GÜZELLİK KOÇUNUZ VAR MI? Türkiye'nin en iyi güzellik koçları

Güzellik Koçları 8 Nisan Çarşamba Günü Ortaköy House Cafe’de düzenlenen etkinlikte basın mensupları ve bloggerları ile ilk kez bir araya geldi. Shiseido güzellik kavramına ‘Güzellik Koçları’ ile yepyeni bir boyut kazandırıyor. Nisan ayından itibaren Shiseido stantlarında Shiseido kullanıcılarını karşılayan Güzellik Koçları, makyaj trendleri, teknikleri,  moda, masaj teknikleri ve ürünler hakkında bilgiler sunuyor. Disiplinli bir eğitim sürecinden geçen ve sektördeki güzellik uzmanı kavramının çok ötesine geçen Güzellik Koçları, marka, kullanıcı ve uzmanlar arasında en sağlam köprüyü kuruyor. Shiseido’nun yeni güneş serisinin tanıtıldığı bu özel günde
Güzellik Koçları isteyen misafirlere Future Solution LX Intensive Treatment Mask’le birlikte cilt bakımı uyguladı. Ayrıca basın mensupları ve bloggerlara makyaj ürünleri hakkında da detaylı bilgiler verdi. 


Shiseido’nun güzellik dünyasına kazandırdığı Güzellik Koçları ile güzellik kavramı yeni bir boyut kazanıyor. Güzellik Koçları 8 Nisan Çarşamba Günü Ortaköy House Cafe’de düzenlenen etkinlikte basın mensupları ve bloggerları ile ilk kez bir araya geldi. Shiseido’nun yeni güneş serisinin tanıtıldığı bu özel günde Güzellik Koçları isteyen misafirlere Future Solution LX Intensive Treatment Mask’le birlikte cilt bakımı uyguladı. Ayrıca basın mensupları ve bloggerlara makyaj ürünleri hakkında da detaylı bilgiler verdi. 

Shiseido’nun Omotenashi kavramını en iyi şekilde yansıtmak üzere eğitim alan güzellik koçları Shiseido stantlarına gelen tüm kullanıcıları hem ürünler hakkında bilgilendiriyor hem de gösterdikleri sıcak ilgi ile onları evlerindeymişçesine ağırlıyor. Japonca misafirperverlik anlamına gelen Omotenashi kavramını sonuna
kadar müşterilere hissettiren Güzellik Koçları’nın en önemli misyonu müşterilerin alışverişleri sırasında en yüksek tatminini ve mutluluğunu sağlamak. 140 yılı aşkın geçmişiyle kozmetik dünyasında adından başarıyla söz ettiren Shiseido, eğittiği Güzellik Koçları ile Japon felsefesinin ruhunu kullanıcılara da taşıyor.

26 Kasım 2014 Çarşamba

Çocuklar öğrenirken aileler keşfediyor



Ayrıntı Sanat Akademisi, 5-8 yaş aralığında ki çocukların eğlenirken öğrenmesi, yaratıcılıklarını geliştirirken kendilerini keşfetmeleri adına Aralık ayı boyunca her Pazar günü ‘Bana Bir Sır Ver’ adlı çocuk ve ebeveyn atölyesi düzenliyor. Vincent Van Gogh, Edvard Munch ve Şeker Ahmet Paşa’nın nadide eserlerinin çocukların gözünden yeniden resmedileceği atölyelerde, çocuklar eğlenerek hünerlerini sergilerken aileler de çocuklarının bilmedikleri yönlerini keşfedecekler.

Ayrıntı Sanat Akademisi, sergilediği solo sergilerle büyük beğeni kazanan ve Contemporary İstanbul’da başarılı çıkış yapan ressam Nurdan Likos ile gerçekleştirdiği çalışmalarla uluslararası platformlarda adını duyuran gelişim psikoloğu ve anne baba koçu Ayşegül Cebenoyan’ı bir araya getiriyor ve İstanbul’da çocuk ve ebeveyn atölye çalışmaları düzenlemeye başlıyor.
Aralık ayı boyunca Pazar günleri düzlenecek atölye çalışmalarında her hafta 5-8 yaş arası çocuklar için farklı bir temalarda eğitimler verilecek. Eğitmenlerin haftanın teması çerçevesinde çocuklarla yapacağı sohbetle başlayacak olan atölye çalışmasında, katılımcılar önce haftanın ressamını ve o ressamın haftanın temasına uygun bir resmini tanıyacak sonra da bu temaya ilişkin kendi duygu ve düşüncelerini resimlerine yansıtacaklar. Çocuklar büyüdüklerinde kime benzemek istedikleri ve benzemek istedikleri kişinin hangi davranışlarını örnek aldıkları resimlerle ifade ederken aynı zamanda hayata dair birçok soru için iç görü gelişiminde bulunacaklar.

Çocuklar resmederken aileler keşfedecek
Gelişim psikoloğu ve anne baba koçu Ayşegül Cebenoyan anne ve babalarla haftanın teması üzerinden çocuk gelişimi ve ebeveynlik konularında sohbet toplantısı düzenleyecek. Anne babalar çocuklarının eğitimine ve gelişimine ilişkin birçok sorularına yanıt bulacaklar.
Özgüven ve özsaygı, benlik gelişimi, anne babaların sağlıklı bir benlik gelişimini geliştirici tutumları, çocuklardaki duygusal gelişim, öfke kontrolü becerilerinin nasıl geliştirilebileceği, duygusal zekâ, çocukların öğrenme süreci,  öğrenme sürecinde ve çevrelerindeki yetişkinlerin rolü, sözsüz iletişimle çocuklara aktarılan duygular gibi temaların işleneceği sohbetlerde anne babaların çocuklarının ihtiyaçlarına ve bu ihtiyaçları nasıl karşılayabileceklerine dair sorulara yanıt bulacaklar.

18 Kasım 2014 Salı

BİR DÜNYA MARKASI MORGANS OTELLER ZİNCİRİ ‘10 KARAKÖY, A MORGANS ORIGINAL’ İLE İSTANBUL KARAKÖY’E GELİYOR

Dünyanın en önemli butik otel zincirlerinden Morgans Grup’un en yeni oteli
10 Karaköy, A Morgans Original, 18 Kasım 2014 tarihinde kapılarını açtı.

Los Angeles, New York, San Francisco, South Beach ve Londra’dan sonra Türkiye pazarına  giren Morgans Grup, Büyük Balıklı Han’ın bulunduğu tarihi binada 18 Kasım’da ilk otelini açtı. Türkiye’de butik otel anlayışına yeni bir boyut kazandıracak olan 10 Karaköy A Morgans Original, şehrin kültür ve tarih merkezi olarak kabul edilen Karaköy’de yer alıyor.

TARİHSEL DOKU ÖN PLANDA

21 Ekim 2014 Salı

Seyahatin Uğurlu Adresi n11.com

Açık Pazar konsepti ile n11.com ziyaretçilerinin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen firmalarını Tatil ve Eğlence Kategorisi içerisinde siteye entegre etti. TÜRSAB’tan “Seyahatin Uğurlu Adresi” adıyla A grubu seyahat acentesi sertifikası alan marka, 2015 yılında tatil denildiğinde de akla gelen bir site olmayı hedefliyor.


Sektöre kazandırdığı yeniliklerle kısa sürede ses getirecek işlere imza atan ve Türkiye'de e-ticaret sektörünün lideri olma vizyonu ile çalışmalarını sürdüren n11.com, 2014 ilk yarısını yaklaşık 14.000 kayıtlı mağaza, 10 milyon kayıtlı ürün,  2,7 milyon üye ve toplamda 120 milyon ziyaret sayısı ile tamamlayarak 1 sene içerisinde hızlı ve istikrarlı bir büyüme sağladı. Kalite ve çeşitlilik garantisi sunan ‘Açık Pazar Platformu’ iş modeli ile hem müşterilere hem mağazalara yenilikçi hizmetler götürerek Türkiye e-ticaret sektörünü yeniden şekillendirmek yolunda öncü olmayı hedefleyen marka, gerçekleştirdiği her hizmette en iyisini yapmak hedefiyle hareket ediyor. Bu doğrultuda yeni bir adım daha atan n11.com, Türkiye ekonomisinin en önemli sektörlerinden biri olan Turizmde de aynı hedef doğrultusunda hizmet vermeye başladı. 

30 Eylül 2014 Salı

Sağlıklı Yaşam ve Eğlence 12 Ekim’de Run11’de Buluşuyor

Alışverişin uğurlu adresi n11.com’un bu sene ikincisini düzenlediği Run11 koşusu için geri sayım başladı. Koşmanın sağlıklı bir yaşam yaratmak için en ideal yöntem olduğu düşüncesinden yola çıkan Run11, 12 Ekim Pazar günü tüm doğaseverleri ve aktif yaşam destekçilerini Belgrad Ormanı’nın eşsiz doğal güzellikleri arasında spor yapmaya davet ediyor.


Sporu ve aktif yaşama verdiği değer doğrultusunda da çalışmalar gerçekleştiren n11.com, emsal teşkil edecek adımlar atmaya devam ediyor. Bu yıl ikincisi düzenlenecek Run11, 12 Ekim Pazar günü Belgrad Ormanı Ayvand Bendi’nde gerçekleşecek. BV Sport, Finspor, Life Fitness, DGym gibi spor sektörünün önde gelen markalarının da katkılarıyla gerçekleştirilecek organizasyon aktif yaşamı ve eğlenceyi bir araya getirecek.

Kayıtlı yarışmacıların 11,1 km’lik bir parkurda yarışacağı koşunun yarı sıra gün boyu profesyonel eğitmenler eşliğinde crossfit, zumba ve pilates gibi sportif aktiviteler düzenlenecek. Aydok Moralıoğlu’nun sahne performansıyla renk katacağı organizasyonda Capital Radyo Türkiye gün boyu müzikleriyle katılımcıları eğlendirecek.

Run11 koşusunda katılımcılar kadın ve erkek kategorilerinde 5 farklı yaş grubunda yarışacak. Koşu sonunda kendi kategorileri içinde ilk 5’e giren sporculara ödülleri düzenlenecek törenle verilecek.

15 Eylül 2014 Pazartesi

“Turuncu Destek” ile ING Bank’ın Gözü Kulağı Sosyal Medyada

Sosyal medyada destek hizmetleri yönetimini müşteri memnuniyeti odaklı olarak yeniden şekillendiren ING Bank, Twitter üzerinden hizmet sunacak olan “ING Turuncu Destek” hesabını hayata geçirdi. ING Bank müşterisi olsun ya da olmasın, tüm Twitter kullanıcılarına ulaşmayı amaçlayan “ING Turuncu Destek”, bankacılıkla ilgili yapılan tüm paylaşımları gerçek zamanlı olarak dinleyip kullanıcıların soru ve sorunlarına çözüm sunmayı hedefliyor. Destek hesap üzerinden sektörde bir ilk de gerçekleştirilerek,  sıkça sorulan sorulara ING Bank Genel Müdürü Pınar Abay’ın cevapladığı videolar aracılığıyla cevap verilecek.




ING Bank, bankacılıkla ilgili sorusu ve yorumu olan herkesin beklentilerini eksiksiz yerine getiren bir hizmet sunmak için “ING Turuncu Destek” Twitter hesabını kullanıma açtı. Bankacılıkla ilgili paylaşımda bulunan tüm Twitter kullanıcılarını gerçek zamanlı olarak dinleyerek sorularını yanıtlayacak.

2 Eylül 2014 Salı

Boğaziçi Üniversitesi Dijital Pazarlama Zirvesi’ne ev sahipliği yapacak

Dijital pazarlamada ölçümlemenin, içerik ve yeni teknolojiler kadar önem kazandığı günümüzde sektör çalışanları ve akademisyenler konuyu Digital Analytics Summit’te masaya yatıracak. Boğaziçi Üniversitesi’nin ev sahipliği yapacağı Digital Analytics Summit’te profesörler, pazarlama yöneticileri, danışmanlar ve analistler bir araya gelecek. Dünyanın en iyi pazarlama profesörlerinden Dr. V. Kumar’ın da konuşmacılar arasında olduğu Digital Analytics Summit 10 Ekim’de gerçekleştirilecek.

Boğaziçi Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Ayşegül Toker’in koordinatörlüğünde Digital Analytics Summit’e ev sahipliği yapacak. Zirve kapsamında Philip Kotler, Paul Green, Jerry Zaltman, Jagdish Sheth gibi dünyaca ünlü pazarlamacılar ile birlikte American Marketing Association tarafından «Pazarlama Efsanesi» olarak seçilen Dr. V. Kumar ağırlanıyor. Pazarlamanın çeşitli dallarında 8 kere yaşam boyu başarı ödülü sahibi olan Kumar, 200’den fazla makale, kitap, kitap bölümü, konferans makalesi, vaka çalışması ve araştırma raporu yayınladı, yayınları 6 dile çevrildi.

Dijital pazarlamada ölçümlemenin öneminin tartışılacağı, yeni nesil ölçümleme araçlarının paylaşılacağı Digital Analytics Summit’in diğer konuşmacıları arasında Crimson Hexagon Avrupa Direktörü Luke Moore, Özyeğin Üniversitesi’nden Prof. Koen Pauwels, Nielsen Genel Müdürü Erdem Tolon, Gemius ülke müdürü İdil Kesten ve eBrandValue kurucusu Doç. Dr. Tolga Akçura bulunuyor.

6 Ağustos 2014 Çarşamba

W İstanbul’un Yeni Genel Müdürü Christian Höhn Oldu

Dünyanın en prestijli otel zincirlerinden olan W Hotels Worldwide’ın İstanbul Akaretler’deki oteli W İstanbul’un yeni genel müdürü Christian Höhn Ağustos 2014 itibariyle görevine başladı.

Avusturya’da turizm ve otelcilik eğitimi alan Höhn, Cornell Üniversitesi’nde Konaklama Yönetimi alanında yüksek lisans yaptı. Edinburg Üniversitesi’nde e-MBA yapmakta olan Höhn kariyerine 1996 yılında İsviçre’de Hotel Alfa’da başladı. Sırasıyla Carlton Hotel – Suisse Leading Hotels, Hotel Montpelier, Hilton Munich City, Mandarin Oriental New York, Waldorf Astoria Caledonian görev yaptıktan sonra Hilton Abu Dhabi’de 3 yıl boyunca Operasyon Direktörü olarak çalıştı.


W İstanbul’da göreve başlamadan önce Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’ta Hilton Grubunda Genel Müdürlük yapan Christian Höhn evli ve iki çocuk babasıdır.