2 Eylül 2014 Salı

Boğaziçi Üniversitesi Dijital Pazarlama Zirvesi’ne ev sahipliği yapacak

Dijital pazarlamada ölçümlemenin, içerik ve yeni teknolojiler kadar önem kazandığı günümüzde sektör çalışanları ve akademisyenler konuyu Digital Analytics Summit’te masaya yatıracak. Boğaziçi Üniversitesi’nin ev sahipliği yapacağı Digital Analytics Summit’te profesörler, pazarlama yöneticileri, danışmanlar ve analistler bir araya gelecek. Dünyanın en iyi pazarlama profesörlerinden Dr. V. Kumar’ın da konuşmacılar arasında olduğu Digital Analytics Summit 10 Ekim’de gerçekleştirilecek.

Boğaziçi Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Ayşegül Toker’in koordinatörlüğünde Digital Analytics Summit’e ev sahipliği yapacak. Zirve kapsamında Philip Kotler, Paul Green, Jerry Zaltman, Jagdish Sheth gibi dünyaca ünlü pazarlamacılar ile birlikte American Marketing Association tarafından «Pazarlama Efsanesi» olarak seçilen Dr. V. Kumar ağırlanıyor. Pazarlamanın çeşitli dallarında 8 kere yaşam boyu başarı ödülü sahibi olan Kumar, 200’den fazla makale, kitap, kitap bölümü, konferans makalesi, vaka çalışması ve araştırma raporu yayınladı, yayınları 6 dile çevrildi.

Dijital pazarlamada ölçümlemenin öneminin tartışılacağı, yeni nesil ölçümleme araçlarının paylaşılacağı Digital Analytics Summit’in diğer konuşmacıları arasında Crimson Hexagon Avrupa Direktörü Luke Moore, Özyeğin Üniversitesi’nden Prof. Koen Pauwels, Nielsen Genel Müdürü Erdem Tolon, Gemius ülke müdürü İdil Kesten ve eBrandValue kurucusu Doç. Dr. Tolga Akçura bulunuyor.


İş geliştirme ve müşteri yönetimi alanında 10 yılı aşkın bir tecrübeye sahip olan Luke Moore, Harvard Üniversitesi akademisyenleri ve mezunları tarafından geliştirilen dünyanın en başarılı ve gelecek vaad eden sosyal medya dinleme ve ölçümleme yazılımı olan Crimson Hexagon firmasının Avrupa sorumlusu olarak çalışmaya devam ediyor.

Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi ve İktisadi ve İdari Bilimler Dekanı olarak çalışan Prof. Dr. Ayşegül Toker, ‘Sosyal Ağlar ve Medya’, ‘E - Servisler ve Mobil Uygulamalar’, ‘E - ticaret ve E–business’, alanlarında çalışmalar yapıyor. Toker, ‘Mobile Marketing: Fundamentals and Strategy’ adlı kitabın eş yazarı.

8 yılı aşkın bir zamandır Nielsen’de kariyerine devam etmekte olan Erdem Tolon; televizyon, basın, radyo, sinema, outdoor, mobil ve internet mecralarında medya araştırmaları ve reklam ölçümleri ile ilgili çalışmalar yapıyor. Nielsen Online, Nielsen Mobile ve Nielsen Global Pazarlama Takımı dahilinde yer alan Tolon, ‘online ve mobil medya araştırmaları’ ve ‘online panel yönetimi’ bazında çalışmalar yürütüyor.
Özyeğin Üniversitesi ile eş zamanlı olarak University of Groningen’de profesör olan Prof. Koen Pauwels, Heinz ,Unilever, Nissan, Sony, Marks & Spencer , Old Navy ve Kayak.com gibi şirketlere danışmanlık yapıyor.

Doç Dr. Tolga Akçura, 2012’de Tübitak’ın da desteklediği bir proje ile Global Entrepreneurship Programı (US State Dept/TEPAV) finalisti eBrandValue™ A.Ş.’yi kurdu. Doçentliğini Amerika’dan aldıktan sonra geldiği Özyeğin Üniversite’sinde akademik kadroda bulunan Akçura daha önce Purdue ve Long Island Universitelerinde fakülte ve bölüm başkanlığı görevlerindeydi. B.Ü Endüstri Mühendisliği’nden 1990 yılında mezun olduktan sonra P&G Avrupa ürün müdürlüğü yapan Akçura, 2000 yılında Pazarlama alanında Carnegie Mellon Universitesi’nden PhD almıştır.


İdil Kesten, Galatasaray Üniversitesi’nde lisans eğitiminin arkasından, Atina Üniversitesi’nde yüksek lisansını tamamlamış; sonrasında Reuters, Newsweek Türkiye ve Hannover-Messe gibi uluslararası firmalarda çalışmıştır. 4 sene comScore’un Türkiye yapısında görev aldıktan sonra 1 yıla yakın bir süredir Gemius şirketinde ülke müdürü olarak görev almaktadır. Newsweek, Radikal ve Digital Age gibi gazete ve dergilerde çeşitli yazıları yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder