30 Eylül 2013 Pazartesi

Lojistik Sektörü Sertifika Programı Beykoz Lojistik MYO’da Başlıyor Lojistikte Sektörel Bazlı Eğitim Dönemi

Türkiye’nin ‘lojistik’ temalı ilk yükseköğretim kurumu olan Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, lojistik sektörüne yönelik sektörel bazlı eğitimlere başlıyor. Akademik kadrosu ve lojistik sektörünün deneyimli lider isimlerinin Lojistik Sektörü Sertifika Programı kapsamında ders vereceği eğitimlerde sektörle iç içe bir eğitim sunularak, katılımcılara akademik bilgi yanında sektörel bilgi ve deneyimin kazandırılması sağlanacak.

Sektör çalışanlarının ve sektörde çalışmayı hedefleyenlerin mesleki gelişimine katkıda bulunmayı hedefleyen eğitimler 28 Ekim tarihinde Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu Kavacık Yerleşkesi’nde başlayacak.

Lojistik yönetimi konusunda mevcut iş yapma modelleri içerisinde rahatlıkla kullanabilecekleri ve lojistik fonksiyonların işleyişine hakim olabilme fırsatı sağlayacak dersler, lojistik sektöründe faaliyet gösteren firmalar ile sektör şirketlerinin lojistik departmanlarında çalışanların ya da çalışmayı hedefleyen 4 yıllık lisans ve 2 yıllık ön lisans programlarını bitirmiş kişilere yönelik olacak.
Eğitimlerde; Tedarik Zinciri Yönetimi, Lojistik ve Lojistik Yönetimi, Lojistikte Talep Tahmini, Depolama Yönetimi ve Sistemleri, Satın alma Yönetimi, İhale Yönetimi, Dış Ticaret ve Gümrükleme ve sektörü ilgilendiren birçok konuya yer verilecek.
Detaylı bilgi için http://yom.beykoz.edu.tr// 

Lojistik Sektörü Sertifika Programı İçerik:

§  Tedarik Zinciri Yönetimi 10 saat
§  Lojistik ve Lojistik Yönetimi  5 saat
§  Lojistik ve Diğer Departman İlişkileri  4 saat
§  Lojistikte Talep Tahmini 5 saat
§  Lojistikte Bilişim Sistemleri 4 saat
§  Lojistikte Kariyer Planlama 4 saat
§  Lojistik Sektör Uzmanlıkları 4 saat
§  Taşımacılık Yönetimi 10 saat
§  Depolama Yönetimi ve Sistemleri 11 saat
§  Lojistikte Fiyatlandırma 6 saat
§  Satın alma Yönetimi 10 saat
§  İhale Yönetimi 6 saat
§  Teknik Satın alma 6 saat
§  Kontrat Yönetimi 10 saat
§  Lojistikte Performans Yönetimi 5 saat

§  Dış Ticaret ve Gümrükleme 20 saat

27 Eylül 2013 Cuma

“Haydi Çocuklar Spora”

Ataşehir Belediyesi’nin “Haydi Çocuklar Spora” sloganı ile 30 Eylül’de kayıtlarını başlatacağı “Kış Spor Okulu” 5 Ekim’de kapılarını açıyor. “Kış Spor Okulu” kapsamında ücretsiz olarak futbol, basketbol, voleybol, tekvando, jimnastik ve yüzme dalında eğitim verilecek. Kayıtlar için Ataşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne başvurabilirsiniz.  Sadece futbol kursu kayıtları, Yeni Çamlıca Ataevi Futbol Sahası’nda alınacak.

Kayıt için istenen belgeler şu şekilde;
Sağlık raporu (tüm branşlar)
İdrar tahlili (sadece yüzme branşı)
10 yaş için aşı karnesi fotokopisi (sadece yüzme branşı)
10 yaş ve üstü için hepatit B ve C testleri (sadece yüzme branşı)
Not: Yaz spor okuluna gelmiş öğrenciler kayıt yenileyemeyeceklerdir.

2013-2014 Kış Spor Okulu Çizelgesi

Futbol
1.Grup; 35 öğrenci, yaş 14, saat: 10.00 ile 11.00
2.Grup; 35 öğrenci, yaş 13, saat: 11.00 ile 12.00
3.Grup; 35 öğrenci, yaş 12, saat: 12.00 ile 13.00
4.Grup; 35 öğrenci, yaş 11, saat: 13.00 ile 14.00
5.Grup; 35 öğrenci, yaş 10, saat: 14.00 ile 15.00
6.Grup: 35 öğrenci, yaş 9, saat: 15.00 ile 16.00
7.Grup; 35 öğrenci, yaş 7-8, saat: 16.00 ile 17.00
Günler; cumartesi ve pazar
Yer: Yeni Çamlıca Ataevi Halı Sahası

Tekvando
1.Grup; 30 öğrenci, yaş 13-14, saat: 09. 00 ile 10.00
2.Grup; 30 öğrenci, yaş 11-12, saat: 10.00 ile 11.00
3.Grup: 30 öğrenci, yaş 9-10, saat: 11.00 ile 12.00
4.Grup; 30 öğrenci, yaş 7-8, saat: 12.00 ile 13.00
Günler; cumartesi ve pazar
Yer: Celal Yardımcı İ.Ö.O Spor Salonu

Basketbol
1.Grup; 50 öğrenci, yaş 14, saat: 11.00 ile 12.00
2.Grup; 50 öğrenci, yaş 13, saat: 12.00 ile 13.00
3.Grup; 50 öğrenci, yaş 12, saat: 13.00 ile 14.00
4.Grup: 50 öğrenci, yaş 11, saat: 14.00 ile 15.00
5.Grup; 50 öğrenci, yaş 10, saat: 15.00 ile 16.00
6.Grup; 50 öğrenci, yaş, 8-9, saat: 16.00 ile 17.00
Günler; cumartesi ve pazar
Yer; Celal Yardımcı İ.Ö.O Spor Salonu

Jimnastik
1.Grup; 30 öğrenci, yaş 8-9, saat: 09.00 ile 10.00
2.Grup; 30 öğrenci, yaş 5-6-7, saat: 10.00 ile 11.00
3.Grup; 30 öğrenci, yaş, 8-9, saat: 11.00 ile 12.00
4.Grup; 30 Öğrenci, yaş 5-6-7, saat: 12.00 ile 13.00
Günler; cumartesi ve Pazar
Yer; Celal Yardımcı İ.Ö.O Spor Salonu

Voleybol
1.Grup; 50 öğrenci, yaş 12-14, saat: 09.00 ile 10.00
2.Grup; 50 öğrenci, yaş 8-11, saat: 10.00 ile 11.00
Günler; cumartesi ve Pazar
Yer; Celal Yardımcı İ.Ö.O Spor Salonu

Yüzme
1.Grup; 20 öğrenci, yaş 12, cumartesi /12.00 ile 13.00
2.Grup; 20 öğrenci, yaş 11, cumartesi/ 13.00 ile 14.00
3.Grup; 20 öğrenci, yaş 10, cumartesi/ 14.00 ile 15.00
4.Grup; 20 öğrenci, yaş 9, cumartesi/ 15.00 ile 16.00
5.Grup; 20 öğrenci, yaş 8, cumartesi/ 16.00 ile 17.00
6.Grup; 20 öğrenci, yaş 7, cumartesi/ 17.00 ile 18.00
7.Grup; 20 öğrenci, yaş 6, cumartesi/ 18.00 ile 19.00
8.Grup; 20 öğrenci, yaş 12, pazar/ 12.00 ile 13.00
9.Grup; 20 öğrenci, yaş 11, pazar/ 13.00 ile 14.00
10.Grup; 20 öğrenci, yaş 10, pazar/ 14.00 ile 15.00
11.Grup; 20 öğrenci, yaş 9, pazar/  15.00 ile 16.00
12.Grup; 20 öğrenci, yaş 8, pazar/ 16.00 ile 17.00
13.Grup; 20 öğrenci, yaş, 7, pazar/ 17.00 ile 18.00
14.Grup; 20 öğrenci, yaş 6, pazar/ 18.00 ile 19.00
Gün; 1.-7. Gruplar cumartesi, 8.-14. Gruplar Pazar
Yer: Fenerbahçe Spor Kulübü Yüzme Havuzu


‘Eğitim yoluyla toplumsal iyiliğe hizmet kamusal görevdir’

Boğaziçi Üniversitesi, 150. Yıl kutlamaları kapsamında düzenlenen Konferanslar Dizisi kapsamında dünyaca ünlü Amerikalı sosyolog, London School of Economics Direktörü Prof. Craig Calhoun’u ağırladı.
 ‘Üniversitelerin Kamusal Misyonu’ başlığını taşıyan konuşmasında Prof. Calhoun, ‘public good’ (Toplumsal /Kamusal İyilik ) kavramı üzerinde durarak, eğitimin ve özellikle üniversitelerin toplumsal misyonunun toplumsal iyiliğe hizmet olduğuna değindi.
Boğaziçi Üniversitesi Rektörü Prof. Gülay Barbarosoğlu’nun sunuş konuşmasıyla katıldığı konferansta Barbarosoğlu, bugüne dek sosyal ve kültürel disiplinlerde pek çok önemli konuşmacıyı ağırlamış, kamuya yönelik etkinlikler düzenlemiş ve düzenleyecek olan Boğaziçi Üniversitesi’nin özellikle 150. Kuruluş yıldönümü kapsamında  ‘üniversitenin kamusal misyonu’ başlıklı bir konferansa ev sahipliği yapıyor olmasının ayrı bir önem taşıdığına değindi.
 Prof. Calhoun ise konuşmasında üniversitelerin tarih boyunca incelendiğinde sahip oldukları ve koruyageldikleri ‘entelektüel ifade özgürlüğü’ gibi bazı temel değerlerle aslında bir anlamıyla ‘muhafazakar’ (conservative) kurumlar olma özelliği taşıdığını belirtti.
Bu değerlerin zaman içerisinde kimi zaman siyasi otoritenin kimi zaman da ‘piyasa’nın baskısına maruz kalabileceğine dikkat çeken ünlü sosyolog, her durumda kurumsal bir yapıyı muhafaza etmeye çalışırken asıl gözden kaçmaması gerekenin temel değerleri korumak olduğunu belirtti.
Konuşmasında, düşünür Habermas’ın ‘demokrasi toplumsalcılığa /toplumsala dayanır’ (democracy depended on publiciness) görüşünden söz eden Prof. Calhoun, ayrıca üniversitelerin bireylerin eğitimlerini oluşturmak ve görüşlerini şekillendirmek kadar bir kamuoyu da oluşturma misyonuna dikkat çekti.
Prof. Calhoun konuşmasında üniversitelerin bağımsız bilgi ve bilim üretimi yapan kurumlar olmasıyla birlikte aynı zamanda ‘toplumsal /kamusal iyi’yi gerçekleştirme adına toplumsal anlamda bağlayıcı bir misyonu olduğunu da dile getirdi.
Prof. Craig Calhoun Kimdir?
Prof Calhoun’un kozmopolitlik, kültür ve iletişim, sosyal hareketler, teknolojik değişimin etkileri, eğitim, din, topluluklar, milliyetçilik ve sosyal aidiyet gibi beşeri bilimlerin alanına giren pek çok konuda çalışmaları ve kitapları bulunuyor. Calhoun’un en önemli çalışmaları arasında ‘Tiananmen Meydanı Protestoları 1989’ adlı kitabı bulunuyor. Türkçe de ise geçen yıl dilimize çevrilen ve yayınlanan ‘Milliyetçilik’  adlı bir kitabı yer alıyor.

Prof. Calhoun, aynı zamanda MIT ve London School of Economics'de sosyoloji profesörü olan Richard Senneth ile birlikte, siyaset, kültür ve toplum üzerine disiplinler arası bir seminerler programı olan NYLON’ın kurucuları arasında da yer aldı.

iPhone 5S Türkiye’de İlk Kez n11.com’da

Türkiye’nin açık pazarı n11.com, her gün 11 şanslı üyesini, Türkiye’ye ilk kez satışa sunulan iPhone 5S ile buluşturuyor. En yeni teknoloji ürünü iPhone 5S’lere sahip olmak için n11.com’a üye olmak ve her sabah satın alacak ilk 11 kişiden biri olmak gerekli.
Dünyanın En Performanslı Akıllı Telefonu: iPhone 5S
Teknoloji harikası iPhone 5S’in üstün özellikleri saymakla bitmiyor. Yüksek performanslı A7 işlemcisiyle dünyanın 64 bit mimarisine sahip ilk akıllı telefonu olan iPhone 5S, aynı anda çalışan uygulamalar arasındaki geçişi göz açıp kapayana kadar
gerçekleştirebiliyor. Home düğmesi üzerinde yer alan yerleşik Touch ID parmak izi okuyucusu, kişisel bilgilerinize ve değerli içeriklerinize sizden başka hiç kimsenin ulaşamamasını sağlıyor. iPhone 5S’in 8 megapiksel fotoğraf çekebilen ve 1080p HD video kaydı yapabilen otomatik odaklama ve dual flaş özelliklerine sahip kamerası, dünyanın en başarılı mobil kameraları arasında yer alıyor.
n11.com’da %10 indirimle birlikte sunulan iPhone 5S, her gün 11 yeni üyeyle buluşmayı bekliyor. 

26 Eylül 2013 Perşembe

n11.com Marka Koruma Merkezi ile Orijinal Ürüne 100% Destek Veriyor

Türkiye’nin Açık Pazarı n11.com üyelerinin güvenli ve keyifli bir alışveriş deneyimi yaşaması için Marka Koruma Merkezi'ni açtı. 5 bine yakın mağazada satılan 4 milyonu aşkın ürünü tarayabilen Marka Kontrol Programı’yla ürünler yakından takip edilebiliyor. Merkez kapsamında bulunan uzmanlar sahte ve taklit ürünler için gelen talep-ihbar ve şikâyetleri takip edip sonuçlandıracak, müşteriler internetten daha güvenle alışveriş yapacak.
Türkiye’nin açık pazarı n11.com, e-ticaret sektörünün en önemli sorunlarından biri olan güvenli alışveriş konusunda gerek platform bünyesindeki satıcılar gerekse alıcıların alışveriş deneyimini kolaylaştırmayı hedefleyen yeni bir uygulama başlattı. n11.com bu kapsamda üyelerinin güvenle alışveriş yapması, sahte ve taklit ürünlerle mücadele için Marka Koruma Merkezi’ni açtı. Merkez bünyesinde çalışan hukukçular ve operasyon uzmanları, markaların, müşterilerin, satıcıların talep-ihbar ve şikayetlerini değerlendirerek sonuca kavuşması için gereken her türlü desteği verecekler. Marka Koruma Merkezi kapsamında, marka hakkı sahipleri satılan ürünlerin orijinalliğini kontrol edebilecek, mağazalar sahte ürün sattıklarına dair iddialara cevap verebilecek ve bu sayede n11.com üyeleri de orijinal ürünlerle internetten daha güvenle alışveriş yapabilecek. E-ticaretin tüm oyuncularına bu tür olanakları tek bir çatı altında sunan koruma sistemi, Türkiye’de daha önce hiçbir “Açık Pazar” tarafından uygulanmadı.
Tüm Ürünleri Tarayan Yazılım: Marka Kontrol Programı
Türkiye’nin Açık Pazarı n11.com’da sayıları 5 bine yaklaşan mağazada, 4 milyonu aşkın ürün satışa sunuluyor. Tüm mağazalardaki ürünleri tarayabilen, her bir ürünün satıcı ve üreticisini gösteren yeni bir yazılım geliştiren n11.com, Marka Kontrol Programı adıyla kullanıma sunulan sistem sayesinde, ürün takibini kolaylaştırdı. 3 aydır testleri gerçekleştirilen ve yeni yayına alınan kontrol sistemiyle sitedeki sahte ürünlerin satışı, tespit edildiği anda engellenerek üyelere daha güvenli ve keyifli bir alışveriş deneyimi sağlanıyor.
“Piyasada 10.6 milyar dolarlık korsan ürün var”
n11.com Güven Yönetim Merkezi Müdürü ve Hukuk Danışmanı, Avukat Emre Berk şu bilgileri aktarıyor: “Milletlerarası Ticaret Odası’nın aktif inisiyatiflerinden Sahtecilik ve Korsancılığın Durdurulması için İş Dünyası
Eylemi'nin (BASCAP) bu yıl hazırlattığı "Taklit ve Korsanın Türkiye'deki Ekonomik ve Sosyal Etkileri" çalışmasına göre, ithal edilen, yerel olarak üretilen ve dijital olarak indirilen sahte, taklit ve korsan ürünlerin ekonomi içerisindeki toplam değerinin Türkiye'de 10.6 milyar dolara ulaşarak GSYH'nin yüzde 1'ini aştığı tahmin ediliyor. Yine bu çalışmaya göre, sahte, taklit ve korsanın devlete doğrudan maliyeti 2.4 milyar dolar civarında bulunuyor. Sorunun bir diğer sonucu da yaklaşık 135 bin iş kaybı ve 60 bin kişinin yeni iş bulamaması olarak ortaya çıkıyor. Tüm bu verilere dayanarak, Doğuş ve SK gibi, ticari etiğe son derece önem veren uluslararası iki dev grubun da, bu hassas konuya tepkisiz kalması beklenemezdi. Kurduğumuz yeni sistemle marka hakkı sahipleri sisteme üye olarak ihlal bildiriminde bulunabileceği gibi, alıcılar da sahte ürün bildirimi için Müşteri Destek Hizmetleri ile iletişime geçerek talepte bulunabilirler.  Bunun yanında satıcılarımız olan mağazalara da, haklarında yöneltilen iddialara cevap verme imkânı
tanınacak. Böylece işini doğru ve etik kurallara uygun yapanlar ayrıştırılarak, haksız rekabetin de önüne geçilmeye çalışılacak. Binlerce satıcının milyonlarca ürün sattığı bir online açık pazar olarak, bu merkezle taklit ve sahtecilikle
sonuna kadar mücadele edeceğimizin garantisini veriyoruz. Bu konuda “yer sağlayıcı platform” olarak ilgili Mevzuat gereği bir sorumluluğumuz olmasa da, bu proje bizim için sektörü daha ileri götürmek ve e-ticarette ki "güven” sorununun aşılması yönünde bir tür sosyal sorumluluktur.

Dünyaca Ünlü Schock, Dijital Medya Ajansını Seçti

Dünyada pazar lideri, Alman granit eviye üretim devi Schock, yakın bir zaman önce
Türkiye pazarına girdi ve tüm dijital pazarlama ve iletişim çalışmalarını yürütmek için Prbucks Dijital Medya Ajansı ile anlaştı.

Eviye teknolojisinin dünya lideri Schock, Türkiye’de gerçekleştireceği tüm dijital pazarlama ve iletişim çalışmalarını Prbucks Dijital Medya Ajansı ile yürütme kararı aldı.
30 yılı aşkın sürede, kendi icat edip geliştirdiği ve patent koruması altına aldığı granit evye üretim teknolojisi sayesinde, özel 1. sınıf ürünlerin üreticisi olarak ün kazanan Schock geliştirmiş olduğu metotlarla bugün dünyada üretilen yaklaşık 2 milyon eviyenin %75’lik payına sahiptir. 

Schock Türkiye hakkında
Schock tüm granit evyelerini sadece Almanya’da üreten bu alandaki tek granit evye üreticisidir. Yarım milyon kadar granit evye Schock’un Regen’de ki fabrikasında üretilip, gerek Schock markası ile gerekse diğer evye markaları için yapılan fason üretimler ile dünyanın birçok farklı bölgelerdeki üst seviye mutfaklara dağıtılmaktadır.
Prbucks hakkında
PrBucks, “Yeni Medya” olarak tanımlanan, her türden dijital mecra ve sosyal ağlarda, kurum ve müşteri arasındaki ilişkiyi, 360° pazarlama iletişimi çerçevesinde online ve offline entegre hizmet vermektedir.
Prbucks’ın markalara sağladığı hizmet başlıkları: Dijital İletişim Danışmanlığı, Sosyal Medya Yönetimi, Takip & Raporlama & Analiz, Sosyal CRM, Google (Arama Motoru Pazarlaması), Mobil Uygulamalar, Dijital Tasarımlar, Sosyal Medya Odaklı Etkinlik Yönetimi


Hollywood ünlülerinin tercihi Bellybutton hamile kıyafetleri Türkiye’de sadece Kidycity.com’da

Anne ve çocukların tüm ihtiyaçlarını karşılayan online alışveriş sitesi www.kidycity.com’da şimdi de anne adayları için dünyaca ünlü Bellybutton marka ürünler satışa sunuldu
Anne, bebek ve çocuk ihtiyaçlarına yönelik ürünlerin bulunduğu Kidycity.com, anne adaylarını da unutmadı. Dünyaca ünlü Bellybutton markasının hamileler için ürettiği kıyafetler Türkiye’de sadece Kidycity.com’da satışa sunuldu.
Jennifer Garner, Claudia Schiffer gibi ünlülerin tercihi Bellybutton kıyafetlerin içinde hamileler rahatça hareket edebiliyorlar. Elbiselerden gömleklere, eteklerden pantolonlara kadar çeşit çeşit Bellybutton hamile kıyafetleri indirimli fiyatlarla Kidycity.com’da.
Anne adayları Bellybutton hamile kıyafetlerine ve en zengin ürün çeşidine Kidycity.com’u tıklayarak ulaşabilirler.

Kidycity.com’da kışa hazırlık yüzde 70’e varan indirimle başladı

Anne ve çocukların tüm ihtiyaçlarını karşılayan online alışveriş sitesi www.kidycity.com’da 0-14 yaş arası outlet kış mevsimi çocuk giyiminde yüzde 70’e varan indirim başladı. Çocuklarınızın kış alışverişi için kidycity.com’daki sınırlı sayıdaki bu özel indirimi kaçırmayın
Kanz güvencesi ile hizmet sunan, güvenli alışverişin adresi www.kidycity.com’da kış alışverişi başladı, hem de indirimle. 0-14 yaş grubu çocuklar için kış sezonunun outlet ürünlerinde yüzde 70’e varan indirim var.
Kanz, S&D, Steiff, Pampolina gibi dünyaca ünlü markaların kışlık outlet ürünlerini çok özel fiyatlarla satın alabileceğiniz Kidycity.com, sadece bir tık ötenizde. Kazaktan pantolona, süveterden monta, ceketten eteğe kadar çocukların içinde rahatça hareket edebilecekleri kışlık kıyafetler bu kampanya ile sınırlı sayıda sadece Kidycity.com müşterilerine özel olarak sunuldu.

Kampanyadan yararlanabilmek için www.kidycity.com’u tıklamanız yeterli.

25 Eylül 2013 Çarşamba

n11.com’a bir ödül de TÜAD Baykuş Ödülleri’nden geldi

Türkiye’nin açık pazarı n11.com’a bir ödül de Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen 2013 Baykuş Ödülleri’nden geldi.

Türkiye’nin önde gelen Türk ve uluslararası şirketlerine hizmet veren Sia Insight’ın n11.com için gerçekleştirdiği “Online Alışveriş Dünyasında Yeni Marka Rotasının Keşfi” projesi “Vizyoner Baykuş” kategorisinde Gümüş Ödül’e değer bulundu.


n11.com, global iş dünyasının prestijli ödülleri arasında gösterilen Stevie Ödülleri’nde bu yıl Perakende kategorisi, Yılın Kampanyası dalında Bronz Ödül’e layık görülmüştü.

Baykuş Ödülleri töreninde, jüri üyeleri Bülent Gündoğmuş ve Temel Aksoy’dan ödülü alan n11.com Marka Müdürü Ömürden Sezgin, Mart 2013 tarihinden bu yana operasyonlarını sürdüren Türkiye’nin açık pazar platformu n11.com’un sadece beş ay  gibi kısa bir süre içerisinde 5 bini aşkın satıcı ve 5 milyona yakın ürüne ev sahipliği yapan dev bir AVM yapısına ulaştığını belirtti. Platformun kuruluşundan bugüne geçen kısa süre içinde sektörün saygın ödülleriyle başarısını kanıtladığını aktaran Ömürden Sezgin, araştırmaya en başından beri önem verdiğini vurguladı ve ödülü birlikte kazandıkları Sia İnsight ekibine teşekkür etti.

Baykuş Ödülleri, pazar ve pazarlama araştırmalarının iş süreçlerinde ve iş kararlarında yarattığı etki ile katma değeri ve araştırmanın önemini vurgulamak, araştırmanın iş sonuçlarına olan pozitif etkisini daha geniş kitlelere göstermek aynı zamanda araştırma şirketleri ve araştırma verenler arasındaki başarılı iş ortaklıklarını ödüllendirmek amacıyla düzenleniyor. TÜAD, Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği, Medya Temsilcileri, Araştırma Şirketi Temsilcileri Akademisyenler, Saha ve Veri Toplama Şirketleri Temsilcileri ve Araştırma Veren Şirketlerin Temsilcilerinden oluşan 21 kişilik jüri tarafından bu yıl, Meraklı Baykuş, Usta Baykuş, Vizyoner Baykuş, İçgörülü Baykuş, İnovatif Baykuş ve Sosyal Baykuş’ olmak üzere toplam 6 kategoride ödül verildi.

Huawei, Bilişim Zirvesi’nde gelecek planlarını anlatacak

Bilgi ve İletişim Teknolojisinde lider firma Huawei’nin Türkiye Genel Müdürü ve Teknolojiden Sorumlu Başkanı, 24-26 Eylül tarihlerinde düzenlenecek Bilişim Zirvesi’nde geleceğe dönük çalışmalarını ve öngörülerini paylaşacak.

Dünyanın önde gelen bilgi ve iletişim teknolojileri çözüm sağlayıcısı Huawei, Bilişim Zirvesi’nde Huawei’nin Teknolojiden Sorumlu Başkanı Wing Kin Leung ve Huawei Türkiye Genel Müdürü Zhao Gang yer alacak.
Huawei Teknolojiden Sorumlu Başkanı Wing Kin Leung, 26 Eylül Perşembe günü “İş ve Teknoloji Oturumu”nda Huawei’nin Veri Merkezi Etkinleştirme Teknolojisi konulu sunumunu gerçekleştirecek. Huawei’nin kurumsal çözümler alanında uzman yöneticilerden biri olan Leung, Huawei’nin küresel alanda geliştirdiği kurumsal çözümleri anlatacak. Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında, veri merkezi ve bulut bilişim çözümlerinin ağ altyapıları aracılığıyla, finans, ulaştırma, akıllı şebekeler, enerji sektörü ve hükümet altyapılarındaki kullanımları ile geleceğe dönük çalışmaları ve deneyimleriyle öngörülerini katılımcılarla paylaşacak.

Huawei Türkiye Genel Müdürü Zhao Gang ise, Bilişim Zirvesi’nde 25 Eylül günü gerçekleşecek Telekom Konferansı’nda “Telekomda Yeni Nesil Altyapı Çözümleri: Sırada Ne Var?” konusun tartışılacağı panelde konuşmacı olarak yer alacak. Gang, panelde bilgi çağının beraberinde getirdiği ihtiyaçlar doğrultusunda yeni trendleri, Türkiye’deki altyapı çözümleri konusunda Huawei çözümlerini anlatmanın yanı sıra, Huawei’nin Türkiye’deki yatırımları ve planladıkları yatırım projelerinden bahsedecek.