16 Mart 2012 Cuma

Buzbağ “Efsane Gurmelerini Arıyor”


Yeni bir deneyime hazır mısınız?

Buzbağ ile “Efsane Gurmelerini Arıyor” üçüncü kez başlıyor



Anadolu’nun efsane şarabı Buzbağ tarafından düzenlenen “Efsane Gurmelerini Arıyor” lezzet yarışması üçüncü kez başlıyor. 6000 yıl önce ilk kez Doğu Anadolu’da başladığı bilinen şarap kültürünü, günümüz sofralarında yöresel lezzetler eşliğinde yeniden keşfetmek isteyen herkese açık olan yarışma, katılımcılara yeme-içme konusunda eşsiz bir deneyim yaşatıyor. İstanbul için ilk başvuruların  1 Mart - 13 Mart tarihleri arasında yapılacağı “Efsane Gurmelerini Arıyor” yarışmasına başvurularınız için “www.efsanebuzbag.com” sitesini ziyaret edebilirsiniz.


Türkiye’nin en köklü şarap markalarından Buzbağ, “Efsane Gurmelerini Arıyor” yarışması ile her yıl İstanbul ve Türkiye’nin çeşitli illerindeki şarapseverler ve blog yazarlarına çağrıda bulunarak, kendi şarap uzmanlarının liderliğinde üzüm ve şarap türleri, yemek-şarap eşleştirmeleri ve şarabın tarihini kapsayan yemeklerle katılımcıların yeme-içme konusunda unutamayacakları bir deneyim yaşamalarını sağlıyor. Yarışmada seçilen katılımcılar, Anadolu’nun yemeklerini Buzbağ ile yeniden keşfediyorlar.


2012 yılında projenin liderliğini Türkiye’nin önde gelen yemek bloggerlarının yapacağı ve blog takipçilerine özel olarak düzenlenecek “Efsane Gurmelerini Arıyor” yarışmasında yer almak ve gurmeliğe ilk adımı atmak için “www.efsanebuzbag.com adresine başvuruda bulunabilirsiniz.


Efsane Gurmelerini Arıyor yarışmasının bu seneki jüri üyeleri arasında Kayra Wine Center Müdürü Cüneyt Uygur, Kayra Wine Center Eğitim Müdürü Ayça Budak,  Buzbağ Marka Müdürü Ahmet Yüce ve Mey İçki Kategori Geliştirme Müdürü Ceylan Ayık yer alıyor.


Projenin liderliğini yürütecek olan yemek bloggerları arasında ise “oburcan.com blogunun yazarı, “kuzinedekizaranekmek.com blogu ile Aylin Türkşen Aysel, “Peçeteden Notlar” isimli blogu ile Ayşem Öztaş, “dijist.com” blogu ile Gabriela Olaru, “sagliklimutfak.net” blogu ile Hilal Dokuyucu, “mutfakrobotum.com” blogu ile Zeynep Braggiotti yer alıyor.


İstanbul’da gerçekleşecek birinci yemek için ilk başvurular 01 Mart Şubat – 13 Mart tarihleri arasında yapılacaktır.


İkinci yemek için başvurular  12 – 25 Mart, üçüncü başvurular 26 Mart – 8 Nisan ve dördüncü başvurular ise 14 – 28 Mayıs tarihleri arasında yapılabilinir.


nkara için başvuru tarihi 9 Nisan – 25 Mayıs, İzmir için ise 24 Nisan – 6 Mayıs tarihleri arasında alınacaktır.



Hilal Dokuyucu’nun yemeğine başvuruda bulunabilir: http://www.efsanebuzbag.com/s/hilal-dokuyucu.html



Buzbağ Hakkında


Türkiye’nin en köklü şarap markalarından Buzbağ, 1944 yılından bu yana Elazığ yöresinde yetişen Öküzgözü ve Diyarbakır yöresinde yetişen Boğazkere üzümleri ile Elazığ’da Kayra Şarap Üretim Tesisi’nde yüksek kalite ve özenle üretilmektedir.  Buzbağ ismini, Elazığ’daki Harput Bölgesi’nde bulunan Buzluk Mağara’sından almaktadır. Buzbağ, bu toprakların efsane şarabı.

1 Mart 2012 Perşembe

"Moova'lı Kareler" Fotoğraf Yarışması İle Moova'dan Süpriz Hediyeler!


Saf, doğal, taze ve lezzetli Moova’dan heyecan dolu bir yarışma!

En güzel “Moova’lı Kareler”i fotoğraflayanlara sürpriz ödüller!

Saf, doğal, taze ve lezzetli özellikleriyle bize çocukluğumuzun sütünü ve peynirini yeniden sunan Moova, şimdi de “Moova’lı Kareler” fotoğraf yarışmasıyla yeni bir heyecan sunuyor...

Bakteri oranının düşüklüğü, protein ve yağ oranının yüksekliği gibi birçok değer açısından Türkiye’nin en kaliteli sütünü kullanarak hazırladığı üstün nitelikli süt ve peynir ürünleriyle raflardaki yerini alan Moova’nın, en güzel ve değişik karelerini fotoğraflayanları yeni bir heyecan ve ödüller bekliyor.


En güzel Moova'lı fotoğrafı çekip Moova’nın Facebook sayfasında düzenlediği yarışmaya katılanlar arasında birinci olan kişi; iPad 2 32 GB 3G, ikinci olan kişi; Canon Eos 1000 Fotoğraf Makinesi, üçüncü olan kişi; Play Station 3 ve her hafta en çok oyu alan ilk üç yarışmacı ise Moova sütlerinden oluşan ürün paketlerini kazanma şansı yakalayacak.

Yarışmaya katılmak için yapılması gereken tek şey içinde ambalajı belirgin şekilde Moova ürünü bulunan bir fotoğraf çekip 1 Mart 2011 – 1 Nisan 2011 tarihleri arasında Moova Facebook sayfasındaki Moova’lı Kareler sekmesi üzerinden yarışmaya göndermek.  

''Moova'lı en güzel fotoğrafı ben çekerim'' diyenler arasından bakalım kimler onun saf, doğal, taze ve lezzetli özelliklerini en iyi yakalayabilecek?

En saf, en doğal, en lezzetli, en taze…

Sizlerin de Moova ile tanışıp, yaşam kalitenizi arttırmanız dileğiyle…

Moova

Yarışma Linki:  

30 Ocak 2012 Pazartesi

SEVGİLİLER GÜNÜNDE KİŞİYE ÖZEL HEDİYELER HEDİYE FABRİKASINDA…

HEDİYE FABRİKASINDAN TÜRKİYE DE BİR İLK “Seçtiğiniz hediye bir telefonla adrese teslim”


Bu numara hayatınıza renk katacak 444 43 93…


Sevgililer günü sevgililer için hep tatlı bir heyecandır. O güne özel bir önem veririz ve en önemlisi de sevdiklerimize almayı düşündüğümüz hediyelerdir. Bu hediyenin hep özel olmasını isteriz sadece ona özel olsun  işte o dönemde gerek hediye aramak için  ayırmamız gereken  zaman  gerekse hediye seçimi bizi hayli zorlar.



Hediye Fabrikası ( www.hediyefabrikası.com) sitesi hizmette sınır yoktur hedefiyle başlattığı ve Türkiye ‘de ilk defa bir internet alışveriş sitesinin uyguladığı yeni sistem sayesinde artık bu dertlerden kurtuluyoruz.



İnternet sitesinden kişiye özel  özenle seçilen hediye alternatiflerden birini seçerek hediye sipariş hattı 444 43 93 nolu telefonu aradığınız zaman seçtiğiniz hediye sahibine en kısa zamanda ulaşıyor.



Hediye Sipariş hattı internete kredi kartını vermek istemeyen müşteriler için özel olarak geliştirildi .. Sitede beğendiğiniz ürünün kodunu müşteri hizmetlerine soylemenizle başlayan sistem hediyenizin teslimat adresini müşteri hizmetlerine vermenizle devam ediyor  müşteri hizmetleri size bir sipariş numarası veriyor ve teslimat tarihini soyluyor .böylece alışveriş tamamlanmış oluyor. Bu sayede hediyenizi ister kendi adresinize isterse sevglinizin adresine gönderebiliyorsunuz.



Bu sistem de tüketici karşısında kendisine hizmet veren bir yetkili buluyor hatta  bu yetkili sadece sipariş için değil sipariş sonrası teslimat evresine kadar geçen hassas sürede  butun sorunlarınıza  7/24 çözüm sağlıyor.



Size sadece oturduğunuz yerden hediye seçmek ve bizi 444 43 93 nolu hediye sipariş hattımızdan  aramak kalıyor.

DAYMOD İLE SEVGİLİLER GÜNÜNDE SEVGİLİNİZ BİR HOLYWOOD STARINA DÖNÜŞÜYOR…

 

Sevgililer günü tatlı bir heyecandır. O güne özel bir önem veririz ve en önemlisi de sevdiklerimize almayı düşündüğümüz hediyelerdir. O dönemde  hediye seçimi bizi hayli zorlar.

Daymod, 2011- 2012 Sonbahar / Kış koleksiyonuyla sizi bu dertten kurtarıyor.

19 yeni model külotlu 3 yeni model tayt 5 yeni model file diz altı gibi bu sezona iddialı giren Daymod 2011 Sonbahar Kış koleksiyonunda  13 mevcut çocuk modeline de iki yeni model daha ekledi. Külotlu çoraplarda Siyah, Kahve, Kemik, Beyaz  taytlarda ise Siyah Kırmızı, Fuşya Mor, Kahve  renklerin hakim olduğu Daymod’un 2011 Sonbahar / Kış koleksiyonunda devam eden modellerle birlikte toplam 96 model bulunuyor.Daymod bu koleksiyon ile  size geniş bir hediye alternatifi sunuyor.

Day Mod’un 2011 Sevgililer Günü  modellerini görmek ve sevgilinize uygun ürünümüzü satın almak üzere sizleri www.daymod.com online satış sitemize ve  Day Mod satış noktalarına davet ediyoruz.

20 Ocak 2012 Cuma

Yemek Blogu Yazarlarına Duyurulur - Aşk Temalı Ödüllü Pasta Yarışması

Aşk Temalı Pasta Yarışmasına katılmak için; Puratos Türkiye Facebook Sayfası

Puratos hakkında:

Belçika'da kurulan Puratos, 109 ülkede, 58 fabrikası ve 4 bin çalışanıyla iş ortaklarına kaliteli pasta ve çikolata hammaddesi üreten, ekmek ve pastada dünyanın alanında ikinci büyük kuruluşu. Türkiye’de 24 yıldır ürettiği ürünleriyle fırınlara, pastanelere ve otellere en iyi çözüm ve servisleri sunan Puratos; her ay yurtdışından şef ve uzmanlar Türkiye’ye gelip Türk ustalara eğitim veriyor ve sertifika programları düzenliyor. Puratos aynı zamanda, fırınlar, pastaneler ve endüstriyel müşterilerinin özel taleplerine uygun geliştirilmiş çözümler sunuyor.

6 Ocak 2012 Cuma

Kurtuluş Son Durak filminin fularını Morhipo’dan al, STK’lara destek ol!!




Henüz gösterime girmeden oyuncu kadrosu ve senaryosu ile büyük ilgi toplayan “Kurtuluş Son Durak” filminin fularları Morhipo.com’dan satışa sunulacak. Her türlü şiddete karşı çıkan kadınların macerasınıanlatan Kurtuluş Son Durak filminde kullanılan ve filmin simgesi haline gelen fularların satışından elde edilen gelir,

“En Güzel Alışveriş Bahanesi: PAYLAŞTIK” projesi kapsamında destek olunan sivil toplum kuruluşlarına aktarılacak.


Yönetmenliğini Yusuf Pirhasan’ın yaptığı;kadrosunu Demet Akbağ, Belçim Bilgin, Asuman Dabak, Nihal Yalçın, Ayten Soykök, Damla Sönmez, Yavuz Bingöl, Ahmet Mümtaz Taylan ve Mete Horozoğlu gibi usta oyuncuların oluşturduğu Kurtuluş Son Durak filminin simgesi haline gelen fularlar Morhipo.com’dan satışa sunulacak. 6 Ocak’ta gösterime girecek olan filmle birlikte Morhipo.com üzerinden satışa sunulacak fularlardan elde edilen gelir, “En Güzel Alışveriş Bahanesi:Paylaştık” projesi kapsamında ilgili sivil toplum kuruluşlarına aktarılacak.


BKM işbirliğiyle Kurtuluş Son Durak filminin gösterimiyle birlikte önemli bir projeyi daha hayata geçirecek olan Boyner Holding kuruluşu MORHİPO, sosyal sorumluluk çalışmalarına verdiği desteği fular satışıyla birlikte biraz daha büyütmüş olacak. Sürdürülebilir destekler sağlamak için PAYLAŞTIK satış noktası ile  bir ilke imza atan  MORHIPO.COM  sivil toplum kuruluşları ile  müşterilerini “En Güzel Alışveriş Bahanesi” projesinde tekrar buluşturacak.


Çocukların ve gençlerin eğitimi, erken çocukluk eğitimi, yetişkin eğitimi,  sağlık, kadın- erkek eşitliği, hayvan hakları alanlarında faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları; TOG, LÖSEV, TOÇEV, AÇEV, HAYTAP, KEDEV, KAMER tarafından yürütülen çalışmaları desteklemek için üretilen ürünler MORHİPO.com’da “En Güzel Alışveriş Bahanesi Projesi”  ile satışa sunuluyor. Sivil toplum kuruluşlarının ürettiği ürünler MORHİPO ile destekçilerine ulaşıyor, STK’ların ürünlerinin satışlardan elde edilen gelirin tamamı  MORHİPO tarafından sivil toplum kuruluşlarına aktarılıyor.

Fularları satın almak için; http://www.morhipo.com/tr-tr/Urun/Detay/1115043/fular?depid=191

23 Aralık 2011 Cuma

ATOLYE COCUK/ IRAZ’IN OYUN GRUPLARI KIŞ PROGRAMI


Bebeklerin ve çocukların yaşıtlarıyla zaman geçirmeleri psikososyal gelişimlerine dikkate alınmayı gerektirecek bir katkı sağlar. Oyun, çocuğun kendi deneyimleriyle öğrenmesinin en etkili yoludur; oyun uyumdur..7 Ocak Cumartesi "Atölye Çocuk, Iraz' ın Oyun Grupları, Kış Programı*" eşliğinde oyunlar oynamaya başlıyoruz!!!

9-14, 15- 24, 24-36 ay araligindaki cocuklarin ebeveynleri ile  katılımına açık olan oyun gruplari, Cumartesi gunleri 5 ayri saat secenegi ile baslayacaktir. Saatler 10.30, 12.15, 14.00, 15.45 ve 17.00 dir. Haftaiçi katılımcı olmak isteyen ailelerin talepleri degerlendirilecektir.
 

Ekte sizlere sık sorulan sorular ve cevaplarını iletiyorum, programin detaylari asagidadir.

*Iraz' ın Oyun Grupları 4 ayrı donemden(guz, kis, bahar, yaz) olusmaktadir; her donemin programı birbirinden bagımsız ve farklı hazırlanmaktadır. Katılımcılar devam eden programlara da katılabılırler.

 

ATOLYE COCUK

IRAZ’IN OYUN GRUPLARI KIŞ PROGRAMI



1.Hafta: Ellerim ilk oyuncağım: Hissederek oynuyorum.



2.Hafta: Mevsimleri duyuyorum: Kış ayını tanıyorum.



3.Hafta: Hayvanlar benim dostum: Onlarla yaşıyorum.

                                                   

4.Hafta: Renkler benim ilk oyuncagim: Kendi renklerimi yaratıyorum.



5.Hafta: Meyveler ve sebzeler: Kendi tabagimi hazirliyorum.



6. Hafta: Mutfakta çok eğleniyorum: Yaşayarak öğreniyorum.



7. Hafta: Sekilleri öğreniyorum: Parçadan bütüne gidiyorum.



8. Hafta: Müzikli bir kış günü: Sarkılar söylüyorum.

22 Aralık 2011 Perşembe

Moova'nın Öyküsü...

Söke Ovası… Büyük Menderes ırmağının getirdiği alüvyonlar sayesinde, ülkemizin ve dünyanın en verimli ovalarından biri.

Kayhan Ailesi… Bu verimli ovada, 100 yılı aşkın bir süredir, çiftçilikle, hayvancılıkla uğraşan, Ege bölgemizin köklü ailelerinden biri.

Şimdi, Söke Ovası’nın bereketi ve ailenin birikimi; Söke Ovası’nın “ova”sı ve bu verimli ovada beslenen ineklerin “moo” sesleri, Moova’da bir araya geldi.



Dilerseniz biraz daha yakından bakalım bu güzel ve sıcak öyküye:

Egeli Kayhan ailesi, tam kırk yıl önce, 1971’de çiftçilikten edindiği birikimle sanayi alanına da girmiş ve bu süre zarfında, sadece ülkemizin değil dünyanın da en başarılı kuruluşlarından biri olan Söktaş’ı oluşturmuştu.

Söktaş Grubu, bir yandan sanayici kimliği; uzmanlığı, sorumluluğu ve dürüstlüğü en büyük değerler olarak yükselten kaliteli üretim anlayışıyla tekstildeki başarısını ileri taşırken, diğer yandan aile yadigârı olan tarım ve hayvancılığa ilgisini de hiçbir zaman azaltmadı.

25 Kasım 2011 Cuma

ODD SATIŞ VE İLETİŞİM ÖDÜLLERİ 2011 GLADYATÖRLERİ’NİN HALK OYLAMASI Apple iPad 2 KAZANDIRIYOR!!!

31 Aralık 2011 tarihinde sona erecek olan oylamada heyecan artıyor

Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD)  düzenlediği ve oylama süreci 31 Aralık 2011 tarihinde sona erecek olan ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri’nde final yaklaştıkça heyecan artıyor. Satış ve iletişim kategorilerinde 17 ödülün sahiplerini bulacağı yarışmanın halka açık 6 kategorisinde oy verenler ise Apple iPad 2 kazanma şansı yakalayacak.

Temsil ettiği 53 marka ile otomotiv sektörünün en saygın çatı kuruluşlarından olan Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) bu yıl ikincisini düzenlediği ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nde heyecanlı oylama süreci devam ediyor. 31 Aralık 2011 tarihine kadar sürecek oylamanın halka açık 6 kategorisinde ise farklı bir heyecan yaşanıyor. Bu kategorilerde oy veren katılımcılar, her kategorideki oyları için bir Apple iPad 2 kazanma şansı yakalayacak.  Katılımcılar, www.oddgladyator.com adresine girerek “Yılın Gazete İlanı”, “Yılın TV Reklamı”, “Yılın Dergi İlanı”, “Yılın Radyo Spotu”, “Yılın Dijital Uygulaması” ve “Yılın Outdoor Uygulaması” kategorilerinde oy verebiliyor. Oylama sürecinin tamamlanmasının ardından noter huzurunda yapılacak çekilişle 6 adet Apple iPad 2 sahiplerini bulacak. Katılımcılar, ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri ile ilgili gelişmeleri, ODD’nin Facebook, Twitter ve FriendFeed adreslerinden takip edebiliyor.

ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri’nde bu yıl ilk kez yapılacak uygulamayla finale kalan 5 çalışma arasından en iyiler, jürinin ödül gecesinde canlı olarak gerçekleştireceği oylamayla seçilecek. Ayrıca yine bu yıl ilk kez gerçekleşecek bir uygulama ile “Yılın Basın Lansmanı” ödülünü, otomotiv medyasının temsilcileri belirleyecek. Otomotiv sektöründe uzmanlaşan basın mensupları, kendilerine verilen şifre ve kullanıcı adıyla en beğendikleri lansmanı belirleyecekler.


Satış Ödülleri kategorisinde, “En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası”, “En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası”, “En Çok Satılan Otomobil Modeli”, “En Çok Satılan Otomobil Markası” ve “En Çok Satılan Marka (Otomobil + Hafif Ticari)” belirlenecek.

İletişim Ödülleri kategorisinde ise “Yılın TV Reklamı”, “Yılın Gazete İlanı”, “Yılın Radyo Spotu”, “Yılın Dergi İlanı”, “Yılın Basın Lansmanı”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın Dijital Uygulaması”, “Yılın Outdoor Uygulaması”, “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” seçilecek.


 “Satış Ödülleri” kategorisinde birinciler, ODD veritabanına işlenen yıllık satış adetlerine göre belirlenecek. Firmalar, ödüllere paralel olarak hazırlanan ve ODD tarafından onaylanan logo/amblemlerin kullanım hakkına bir yıllığına sahip olacaklar. “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” kategorileri ise halk oylaması dışında değerlendirilecek.

2011 Gladyatörleri’nin bu yılki destekçileri arasında BRİSA, CASTROL, TURKCELL, GEFCO ve GÜNEŞ SİGORTA bulunuyor.

24 Kasım 2011 Perşembe

“Xperia Arc S 1.4 Ghz hzında! Peki sen ne kadar hızlısın?” Yarışmaya katıl, Xperia Arc S Kazanma Şansı Yakala!


Sony Ericsson Xperia ailesinin en yeni ve en hızlı üyesi  Xperia Arc S’i kazanma şansı yakalamak ister misin? Sony Ericsson Türkiye seni yepyeni bir Xperia Arc S yakalama şansı kazanmaya davet ediyor!

Yarışmaya katılmak için http://www.facebook.com/SonyEricssonTurkiye adresini ziyaret et, sorulan sorulara en çok doğru cevabı en kısa sürede sen ver, 3 haftanın en hızlısı ol, büyük ödül senin olsun!  

3 hafta boyunca ziyaretçilerin katılımı ile gerçekleşecek olan yarışma sonucunda en çok doğru cevabı en kısa sürede veren bir kişi Sony Ericsson Xperia ailesinin en son üyesi Xperia Arc S’in sahibi olacaktır.

Yarışma için hazırlanan başvuru formlarının eksiksiz bir şekilde doldurulması gerekmektedir. Yarışma sonuçları http://www.facebook.com/SonyEricssonTurkiye   sayfası üzerinden duyurulacaktır. Paylaşılan yanıtların içerik olarak uygunluğunun tespiti Sony Ericsson Türkiye’nin sorumluluğunda çalışacak moderatöre aittir.

Mobil iletişimin önde gelen markalarından Sony Ericsson, yepyeni modeli Xperia Arc S’i kazanmanız için http://www.facebook.com/SonyEricssonTurkiye adresi üzerinden başvurularınızı bekliyor!

Büyük Ödül :

En çok doğru cevabı, en kısa sürede veren 1 kişiye ; Sony Ericsson Xperia Arc S