31 Aralık 2011 tarihinde sona erecek olan oylamada heyecan
artıyor
Otomotiv
Distribütörleri Derneği’nin (ODD) düzenlediği ve oylama süreci 31 Aralık 2011
tarihinde sona erecek olan ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri’nde
final yaklaştıkça heyecan artıyor. Satış ve iletişim kategorilerinde 17 ödülün
sahiplerini bulacağı yarışmanın halka açık 6 kategorisinde oy verenler ise
Apple iPad 2 kazanma şansı yakalayacak.

Temsil ettiği 53 marka ile otomotiv sektörünün en saygın çatı
kuruluşlarından olan Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) bu yıl
ikincisini düzenlediği ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nde heyecanlı oylama
süreci devam ediyor. 31 Aralık 2011 tarihine kadar sürecek oylamanın halka açık
6 kategorisinde ise farklı bir heyecan yaşanıyor. Bu kategorilerde oy veren
katılımcılar, her kategorideki oyları için bir Apple iPad 2 kazanma şansı
yakalayacak. Katılımcılar, www.oddgladyator.com adresine girerek “Yılın
Gazete İlanı”, “Yılın TV Reklamı”, “Yılın Dergi İlanı”, “Yılın Radyo Spotu”, “Yılın
Dijital Uygulaması” ve “Yılın Outdoor Uygulaması” kategorilerinde oy
verebiliyor. Oylama sürecinin tamamlanmasının ardından noter huzurunda
yapılacak çekilişle 6 adet Apple iPad 2 sahiplerini bulacak. Katılımcılar, ODD
Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri ile ilgili gelişmeleri, ODD’nin
Facebook, Twitter ve FriendFeed adreslerinden takip edebiliyor.
ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri’nde bu yıl
ilk kez yapılacak uygulamayla finale kalan 5 çalışma arasından en iyiler, jürinin
ödül gecesinde canlı olarak gerçekleştireceği oylamayla seçilecek. Ayrıca yine bu
yıl ilk kez gerçekleşecek bir uygulama ile “Yılın Basın Lansmanı” ödülünü,
otomotiv medyasının temsilcileri belirleyecek. Otomotiv sektöründe uzmanlaşan
basın mensupları, kendilerine verilen şifre ve kullanıcı adıyla en beğendikleri
lansmanı belirleyecekler.
Satış Ödülleri kategorisinde, “En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası”, “En Çok Satılan Hafif
Ticari Araç Modeli”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası”, “En Hızlı
Büyüyen Otomobil Markası”, “En Çok Satılan Otomobil Modeli”, “En Çok Satılan
Otomobil Markası” ve “En Çok Satılan Marka (Otomobil + Hafif Ticari)”
belirlenecek.
İletişim Ödülleri kategorisinde ise “Yılın TV Reklamı”, “Yılın Gazete İlanı”, “Yılın Radyo Spotu”, “Yılın
Dergi İlanı”, “Yılın Basın Lansmanı”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın
Dijital Uygulaması”, “Yılın Outdoor Uygulaması”, “Yılın Sosyal Sorumluluk
Projesi”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” seçilecek.
“Satış Ödülleri” kategorisinde birinciler, ODD
veritabanına işlenen yıllık satış adetlerine göre belirlenecek. Firmalar,
ödüllere paralel olarak hazırlanan ve ODD tarafından onaylanan logo/amblemlerin
kullanım hakkına bir yıllığına sahip olacaklar. “Yılın Sosyal Sorumluluk
Projesi”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası”
kategorileri ise halk oylaması dışında değerlendirilecek.
2011 Gladyatörleri’nin bu yılki destekçileri arasında BRİSA, CASTROL,
TURKCELL, GEFCO ve GÜNEŞ SİGORTA bulunuyor.