30 Haziran 2014 Pazartesi

Tüketiciyi Üreticiye Dönüştüren Endüstriyel Devrim 3bFab ile Türkiye’ye Geliyor

Dünyanın en çok satan 3 boyutlu yazıcı markası MakerBot’un Türkiye dağıtıcısı 3bFab, düzenlediği basın toplantısında 3 boyutlu yazıcıların Türkiye’de bireylere ve endüstriye sağlayacağı katkılara dair vizyonunu paylaştı. 3bFab, toplantıda ev kullanıcılarına hitap eden uygun fiyatlı yeni MakerBot Mini modelinin önümüzdeki haftalarda Türkiye’de satışa sunulacağının duyurusu da gerçekleştirildi.

MakerBot 3 boyutlu yazıcıların Türkiye dağıtıcısı 3bFab, Ümraniye Showroom’da düzenlediği basın toplantısında sunduğu ürün ve hizmetlerin detaylarını basın mensuplarıyla paylaştı.
Toplantıda 3 boyutlu yazıcıların Türkiye’de farklı sektörlere ve bireylere sunacağı fırsatlar ve 3bFab’ın bu alandaki vizyonu katılımcılara aktarılırken, 3 boyutlu baskı tekniğiyle hayata geçirilen ilgi çekici modeller ve 3 boyutlu yazıcıların farklı endüstrilerde kullanımına dair örnekler de sergilendi.


Tüketicileri Üreticilere Dönüştüren Endüstriyel Devrim Başlıyor
3bFab Genel Müdürü Hakan Güzelgöz, MakerBot’un geniş vizyonu ve uygun fiyatlı ürünleriyle üç boyutlu yazıcı teknolojilerinin gelişiminde ve yaygınlaşmasında önemli bir rol oynadığını söyledi.
3bFab olarak tüketiciler arasında yaygın bir akıma dönüşme yolunda hızla ilerleyen 3 boyutlu yazdırma teknolojilerine dair gelişimi Türkiye’ye de eş zamanlı olarak yansıtmak amacıyla yola çıktıklarını ifade eden Güzelgöz, şu bilgileri verdi:

18 Haziran 2014 Çarşamba

ULUSLARARASI YATIRIMCIDAN TÜRK TELEKOM'UN TAHVİL İHRACINA REKOR TALEP

Türk Telekom'un borçlarının yeniden finansmanını amaçlayan tahvil ihracına gelen rekor talep yurtdışı yatırımcıların Türk şirketlerine ve Türkiye'ye yüksek güveninin göstergesi oldu
Türk Telekom’un, mevcut kısa vadeli borçlarının yeniden finansmanı amacıyla yürüttüğü 1 milyar ABD Doları tutarında tahvil ihracına uluslararası yatırımcılardan 8 kat talep geldi. Bu işlem Türkiye'den ihraç edilen en büyük ve eş zamanlı olarak iki farklı vadede gerçekleştirilen ilk kurumsal tahvil ihracı oldu.
Türk Telekom'un talep toplama süreci, Grubun üst düzey yöneticilerinin Londra, Los Angeles, Boston ve New York’ta başlıca kurumsal yatırımcıları ziyaret ettiği “roadshow” (yatırımcı turu) ardından tamamlandı. Türk Telekom, yatırımcılardan gelen son derece olumlu ilgiyle beraber düşük faiz ortamının yarattığı avantajdan da faydalanarak turun son gününde talep toplama işlemini başlattı.

5 ve 10 yıl vadeli olmak üzere iki vadede gerçekleştirilen tahvil ihracı benzer vadedeki Türkiye devlet tahvillerine göre %0,3 farkla başarıyla fiyatlandırıldı. 5 yıl vadeli kısım %99,6’de fiyatlanırken kupon oranı %3,750 olarak gerçekleşti. 10 yıl vadeli kısım ise %99,165’te fiyatlandı ve kupon oranı %4,875 olarak belirlendi.

11 Haziran 2014 Çarşamba

Türk Telekom ile babalarınıza özel bir şarkı armağan edin

Türk Telekom, Babalar Gününe özel tüm babalara Oya Küçümen’in sesinden unutulmaz ‘Bana Bir Masal Anlat Baba’ şarkısını armağan ediyor.  Türk Telekom tarafından hazırlanan ‘Babam İçin Gelsin’ Facebook uygulaması sayesinde, bu özel günde Türk Telekom Facebook sayfası takipçileri aynı zamanda babalarının kendileri için ne anlam ifade ettiklerini belirtebiliyorlar.

Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom Facebook takipçilerine ve babalarına farklı bir babalar günü deneyimi yaşatacak. ‘Babam İçin Gelsin’ uygulamasına giriş yapan takipçiler unutulmaz ‘Bana Bir Masal Anlat Baba’ şarkısını Oya Küçümen’in sesinden babalarına şarkı hediye etme şansı yakalayacak.

Uygulamaya giriş yapanların, seçenekler arasından babalarına uygun olduğunu düşündüğü ‘En Yakışıklı Baba’, ‘En Güçlü Baba’, ‘En Akıllı Baba’, ‘En Cana yakın Baba’ ve ya ‘En Tatlı Baba’ şıklarından birini işaretleyerek babalarının telefonlarını yazmaları yeterli olacak. Bu sayede Babalar, 15 Haziran Babalar Günü’nde Tekno Tekir tarafından aranacak. Bu aramada, öncelikle şarkının oğlu veya kızı tarafından hediye edildiğini ve çocuğunun onu nasıl bir baba olarak gördüğünü öğrenen babalar, devamında da Oya Küçümen’in seslendirdiği bu güne özel şarkıyı dinleyerek hoş bir sürpriz yaşayacak.

Babalar Günü’nde bu özel sürprizi yaşatmaları için kullanıcıların https://www.facebook.com/TurkTelekom/app_667121493359993?ref=ts sayfasına giriş yapmaları gerekiyor.


27 Mayıs 2014 Salı

3Bfab, Türkiye’nin İlk 3D Tasarım ve Baskı Platformunu Hizmete Açtı

MakerBot 3 boyutlu yazıcıların Türkiye dağıtıcısı olan 3Bfab, yenilenen web sitesinde 3 boyutlu yazıcılarda yazdırılmaya hazır birbirinden ilginç tasarımları paylaşmaya başladı. 3Bfab, 3 boyutlu yazıcıların tüketiciler arasında yaygınlaşmasıyla birlikte siteyi Türkiye’ye özgü bir model paylaşım mağazasına dönüştürmeyi hedefliyor.

MakerBot 3 boyutlu yazıcıların Türkiye dağıtıcısı 3Bfab, web sitesini yenilediğini duyurdu. 3Bfab’ın yenilenen web sitesi üzerinden 3 boyutlu yazıcılar, sarf malzemeleri ve 3 boyutlu tarayıcılar hakkında bilgi almak, ürün siparişi vermek ve 3D Akademi aracılığıyla 3 boyutu yazıcı teknolojilerine dair detaylı bilgilere ulaşmak mümkün.

3Bfab Genel Müdürü Hakan Güzelgöz, MakerBot’un geniş vizyonu ve uygun fiyatlı ürünleriyle dünyada üç boyutlu yazıcı teknolojilerinin gelişiminde ve yaygınlaşmasında önemli bir rol oynadığını bilgisini verdi. Güzelgöz, yenilenen web sitesiyle tüketiciler arasında yaygın bir akıma dönüşme yolunda hızla ilerleyen 3 boyutlu yazdırma teknolojilerine dair detaylı bir Türkçe kaynak oluşturmayı hedeflediklerini söyledi.

21 Mayıs 2014 Çarşamba

Davos Zirvesi’nde 100 Etkili Medya Lider İsminden Biri Olan Jeff Jarvis Türkiye'ye Geliyor!

Demokrasinin internet şövalyesi Türkiye’ye geliyor

Davos Zirvesi’nde 100 etkili medya lider ismi arasında yer edinen Jeff Jarvis, Digital Age Summit’e konuşmacı olmak için geliyor. Jarvis, Türkiye’de internet yasakları hala devam ederken dijital medyanın geleceği üzerine konuşacak.



Jeff Jarvis, interneti, yeni çağın en önemli hadisesi olarak kabul eden, internetin getirdiği faydaların muhtemel zararlarından kat be kat fazla olduğunu şiddetle savunan bir gazetecilik profesörü, blogger ve yazar. 27 Mayıs 2014’te gerçekleştirilecek Digital Age Summit’te konuşmacı olacak olan Jarvis, Türkiye’de internet yasakları hala devam ederken “dijital medyanın geleceği” üzerine konuşacak.
İngiliz The Guardian gazetesinde köşe yazarlığının yanı sıra, blogger ve gazetecilik profesörü olarak çalışan yeni medya uzmanı Jeff Jarvis’in ismi, Davos Zirvesi’nde ‘100 etkili medya lideri’ arasında yer aldı. Jarvis, geleneksel gazeteciliğin kendini kitleler için ana içerik üreticisi olarak görmekten vazgeçmesi ve artık bireylere hizmet götüren yeni bir iş modeline geçmesi gerektiğini şiddetle savunuyor. Ancak bu yeni iş modelinde, sosyal medya ile sosyal gazetecilik arasında da net bir ayrım olduğunu vurguluyor.
Jarvis, Türkiye’ye gelmeden önce Digital Age Summit’e özel olarak gönderdiği mesajda, teknolojik gelişmelerin toplumun birçok noktasını harekete geçirdiğini vurgulayarak şöyle söyledi: “Teknolojik gelişmeler, dinden, eğitime, medyadan hükümete kadar toplumun birçok noktasını harekete geçiriyor, aynı zamanda bu noktaları hem değiştiriyor hem de karıştırıyor ve bizi sürekli bir değişim içinde tutarak, içimize işliyor”.

15 Mayıs 2014 Perşembe

MODANİSA 5 HAFTA SÜRECEK EĞİTİMLE MODA BLOGGERLERİ YETİŞTİRECEK!

TESETTÜR GİYİMİN ÖNCÜSÜ  MODANİSA MODA BLOGGERLERİ  YETİŞTİRECEK!

Türkiye’de muhafazakar modern kesimin ilk alışveriş sitesi Modanisa.com, Blogger Akademi adı altında, ücretsiz bir eğitim projesi başlattı.

Akademide, blogger olmanın püf noktaları, etkin içerik üretme dersleri, detaylı Wordpress kullanımı, sosyal medya ve kişisel markalaşma konularında eğitim verilecek.


Mayıs 2011tarihinde  faaliyete geçen ve tesettür giyime uygun seçenekler sunan Türkiye’de muhafazakar modern kesimin ilk alışveriş sitesi Modanisa.com, yeni etkinliklerle ilgi odağı olmaya devam ediyor.  
Kuruluşunun 3. yılını kutlayan Modanisa.Com, ülkemizde blogger yetiştirmek amacıyla yeni bir sosyal sorumluluk projesine imza attı. Site, Blogger Akademi adı altında, ücretsiz bir eğitim projesi başlattı.

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Türk Telekom’la engeller kalkıyor

Türk Telekom, engelli bireylerin sosyal ve profesyonel hayatta daha fazla yer almalarını sağlayan projelerle engellerin aşılmasına destek oluyor. Telefon Kütüphanesi, Türk Telekom Konya Ampute Futbol Takımı, Türk Telekom Okulları kapsamında eğitime kazandırılan Siirt Türk Telekom Çok Amaçlı Özel Eğitim Merkezi gibi projelerle Türk Telekom, Türkiye’ye değer katmaya devam ediyor.
Sunduğu iletişim olanaklarıyla toplumun tüm kesimlerinin hayata eşit koşullarda katılmasına katkı sağlayan Türk Telekom, engelli müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için çalışmalarını sürdürüyor.
Engelli bireylerin hayata katılımına destek olmak amacıyla özel projeler hayata geçiren Türk Telekom, Telefon Kütüphanesi, Türk Telekom Konya Ampute Futbol Takımı, Türk Telekom Okulları kapsamında eğitime kazandırılan 76 eğitim binasından biri olan Siirt Türk Telekom İlköğretim ve İş Okulu, Engelsiz Mesaj gibi hizmetlerle engelleri kaldırıyor.
Telefon Kütüphanesi ile görme engellilere büyük hizmet

6 Mayıs 2014 Salı

TeknoSA’nın yeni iletişim ajansı desiBel Ajans oldu

Türkiye teknoloji perakendeciliği sektörünün lider şirketi TeknoSA’nın, yeni kurumsal iletişim ajansı desiBel Ajans oldu. desiBel Ajans, Mayıs 2014 tarihinden itibaren TeknoSA’ya stratejik iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi ve gündem yönetimi desteği vermeye başladı.

desiBel Ajans’ın diğer müşterileri arasında Türk Telekom, Coca-Cola, Microsoft Türkiye, Digiturk, ING Bank, Imperial Tobacco, Amway, Huawei, n11.com, Boğaziçi Üniversitesi, The Boston Consulting Group, Varyap, Servier İlaç, Astaş Holding ve Tiryaki Agro da bulunuyor.

HayalEt 2014 yılı başvuruları başladı!

Boğaziçi Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi bünyesinde yürütülen HayalEt yenilikçilik, iş geliştirme ve girişimcilik platformuna başvurular başladı. Teknoloji transferi, inovasyon, girişimcilik, iş geliştirme, yeni fikirleri yatırımcı ile buluşturma ve ticarileştirme projesi olan HayalEt projesine 16 Mayıs’a kadar başvuru yapılabilir.

Girişimci gençleri cesaretlendirip onların fikirlerini başarılı iş projelerine dönüştürmek için yola çıkan HayalEt projesi, küresel rekabet amacıyla bilgi ve teknoloji kullanarak, ekonomik değer yaratan ürün ve hizmetler yaratmak isteyenlerin ilk başvuru merkezi olmayı hedefliyor. Kurulduğu günden itibaren 725 başvuru almış, 150 girişimciye 132 saatlik girişimcilik ve iş geliştirme eğitimleri ve 14 seminer vermiş olan proje fikirler ile sermayenin güvenle buluştuğu verimli ve sürekli gelişen bir platform olma amacını taşıyor. 
Liderlik, stratejik yönetim, inovasyon, üretim pazarlama gibi konularda tecrübeli akademisyenler tarafından verilecek eğitimlere katılan ve başarılı olarak sertifika almaya hak kazanan tüm HayalEt girişimcileri, KOSGEB'in 'Yeni Girişimci Desteği' havuzunda yer alabilecek ve bu havuzdaki girişimcilerin kullanma hakkı kazandıkları destek unsurlarından faydalanabilecekler.

28 Nisan 2014 Pazartesi

Astaş Holding, 24. Uluslararası Konfeksiyon Makinaları Fuarı’nda 1300 metrekarelik teknoloji merkezi kurdu

Hazır giyim sektörünü teknolojiyle buluşturan Astaş Holding, 24. Uluslararası Konfeksiyon Makinaları, Nakış Makinaları, Konfeksiyon Yan Sanayi ve Aksesuarları Fuarı’ndaki fuardaki en büyük standı açarak, Türkiye’ye ilk defa gelen ileri teknoloji tekstil makinalarını tanıttı.


Tüyap Fuarcılık tarafından 24-27 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilen, Avrasya ve Avrupa’nın en büyük fuarı olarak kabul gören, 24. Uluslararası Konfeksiyon Makinaları, Nakış Makinaları, Konfeksiyon Yan Sanayi ve Aksesuarları Fuarı’na Astaş Holding’in ileri teknoloji ürünleri damgasını vurdu.  

Çeyrek asırdan fazla bir süredir geniş ürün yelpazesi ve ayrıcalıklı markalarıyla Türkiye konfeksiyon sektörünü teknolojiyle buluşturan, ASTAŞ - JUKI / Astaş Endüstri Tekstil Makinaları Sanayi ve Ticaret A.Ş. bir ilki daha gerçekleştirerek, fuarda Styleshoots Yeni Nesil Fotoğraflama Sistemlerini tanıttı.