24 Mart 2014 Pazartesi

Türk Telekom’dan Kampanya Yağmuru

Türk Telekom, Türkiye’yi iletişim teknolojileriyle buluşturmaya devam ediyor. Özel kampanyalarla Türk Telekom müşterileri için Archos ve Samsung T110 model tablet bilgisayar ile Samsung S3 Mini akıllı telefon sahibi olmak artık çok daha kolay.
Türkiye’nin lider iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom, en uygun fırsat ve fiyatlarla, en yeni cihazların kampanyalı satışlarını sürdürüyor. Düzenlenen kampanyalar, müşterilerin en yeni ürünlere ulaşmasını daha kolay hale getiriyor.
Türk Telekom’dan iki yeni tablet: Archos ve Samsung T110
Türk Telekom başarıyla sürdürdüğü tablet kampanyalarına yeni marka ve modeller eklemeye devam ediyor. Türkiye’nin iletişim devi, Archos ve Samsung T110 model iki yeni tableti, ev telefonu faturasına yansıyan taksitlerle ödeme kolaylığı sunan cazip koşullarla müşterilerine sunuyor.

Türkiye pazarına Türk Telekom ile giriş yapan Archos tabletlere tarife bağımsız KDV dahil 7,90 TL’lik 24 aylık taksitlerle kolayca sahip olunabiliyor. Android işletim sistemi ve 7 inç ekranıyla Archos tabletler Türk Telekom müşterilerine uygun fiyatla sınırsız internet keyfi sunuyor.

19 Mart 2014 Çarşamba

ING Bank, Avrupa Yatırım Bankası Aracılığıyla KOBİ’lere ve Ticari İşletmelere 200 Milyon Euro’luk Destek Sağlıyor

ING Bank, Avrupa Yatırım Bankası ile 8 yıl vadeli 200 milyon Euro tutarında kredi anlaşması imzaladı. Kredi, KOBİ’lerin ve Ticari işletmelerin yatırımlarını ve işletme sermayesi ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılacak.  
Avrupa Yatırım Bankası’nın (AYB), ING Bank üzerinden Türkiye'deki KOBİ ve Ticari işletmelere yönelik açtığı 200 milyon Euro’luk kredi sözleşmesi AYB Türkiye Bölüm Başkanı Bruno Denis, AYB Türkiye Temsilcisi Massimo d’Eufemia,  ING Bank Yönetim Kurulu Başkanı John T. McCarthy, ING Bank Genel Müdürü Pınar Abay ve ING Bank Finansal Kurumlar ve Borç Sermaye Piyasaları Genel Müdür Yardımcısı Ayşegül Akay katılımı ile 18 Mart 2014 tarihinde imzalandı.
Söz konusu kredi 2 yılı geri ödemesiz toplam 8 yıl vadeli olup, %25’i kalkınmada öncelikli bölgelere tahsis edilmek üzere, KOBİ’lerin ve Ticari işletmelerin yatırımlarını ve işletme sermayesi ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılacak.

4 Mart 2014 Salı

Rixos Hotels'in dijital pazarlama ve sosyal medya ajansı Dekatlon Buzz oldu

Dijital pazarlama ve sosyal medya iletişiminde çalışmalarına hız veren Rixos Hotels, 2014 yılında dijital dünyanın kapılarını Dekatlon Buzz ile aralayacak

Türk misafirperverliğini uluslararası arenada tanıtmayı misyon edinen ve dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Rixos Hotels, dijital pazarlama ve sosyal medya ajansını belirledi. Rixos Hotels, 2014 başı itibariyle deneyimli ve  alanında öncü ajanslardan biri olan Dekatlon Buzz ile ilerleme kararı aldı.

Sosyal medya alanında pazarlama iletişimi çalışmalarını ve misafir hizmetleri servislerini Türkçe, İngilizce, Almanca ve Rusça olmak üzere dört dilde uygulama kararı alan Rixos Hotels, farklı coğrafyalarda yoğun olarak kullanılan Facebook, Twitter, Vkontakte, Tripadvisor gibi mecralarla işbirliklerine start verdi.

ANKARALI ÖĞRENCİLER UZAYA GİTMEYİ HAYAL EDİYOR

ANKARALI ÖĞRENCİLER UZAYA GİTMEYİ HAYAL EDİYOR

Algı stratejisti ve Koç Üniversitesi Öğretim görevlisi Semih Yalman tarafından,  hayal kurmaya teşvik eden, gençlere yönelik olarak üniversite öğrencileri ile birlikte tasarlanan “Dreamstalk” hayal etkinliği 2 Mart, Pazar günü Ankara Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nde gerçekleştirildi. Hayallerin paylaşıldığı etkinlikte, n11.com Marka Müdürü Ömürden Sezgin, marka ve inovasyon üzerine bir sunum gerçekleştirdi. Yoğun ilginin gösterildiği etkinlikte n11.com, gençlerin hayallerinin gerçekleşmesi için destek verdi. 

Semih Yalman tarafından gençlerin hayal kurmalarını, bu hayallerinin gerçekleşmesini ve hayal dünyalarının ortaya çıkmasını amaçlayan, hayalin olumsuz algısını ortadan kaldırmayı hedef alan Dreamstalk etkinliği, n11.com’un desteği ile Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nde yapıldı. Algı stratejisti Semih Yalman liderliğinde yapılan etkinlikte gençler birbirinden ilginç hayallerini paylaştı.

3 Mart 2014 Pazartesi

TAKSİT SINIRLANDI, MALİYETLER ARTTI, KOBİLER E-TİCARETE AKIN ETTİ

BDDK’nın kredi kartı taksitlerindeki süre kısıtlamasının yanısıra artan mağaza ve pazarlama maliyetleri perakende sektöründe KOBİ’lerin e-ticarete yönelmesine neden oldu. Türkiye’nin lider alışveriş platformlarından n11.com’un yaptığı açıklamaya göre mağaza açmak için yapılan başvurular Ocak ayından bu yana 3 kat artış göstererek haftada 650 KOBİ’ye yükseldi.

Maliyetlerdeki artışlar, kredi kartı taksitlendirmede uygulamaya giren sınırlandırmalarla birlikte zora giren KOBİ’ler e-ticarete yöneldi. KOBİ’lerin yaşadığı sorunları öngörerek yeni reklam kampanyasında hedef kitle olarak perakendecileri belirleyen n11.com, kampanya ardından sağlanan farkındalıkla platformda mağaza açmak isteyenlerin sayısında rekor artışlar olduğunu bildirdi.

Ocak ayı sonunda yayına giren Sergen Yalçın ve mağaza sahiplerinin rol aldığı reklam kampanyasının ardından birçok mağaza n11.com’a dahil olmak için sırada bekliyor.

26 Şubat 2014 Çarşamba

Ar-Ge yapana da patentini kiralayana da yüzde 50 vergi indirimi

Kanun’daki yeni düzenlemeye göre patentli üretim yapan şirketlerin yararlanacağı yüzde 50 vergi indiriminden, Ar-Ge çalışması yapmayan, ama patentini kiralayan firmalar da yararlanmaya başlayacak.
Kanunda yapılan patentli buluşların ticarileştirilmesi ve üretimi için önemli vergi teşvikleri getiren düzenlemenin 19 Şubat 2014 tarihinde yürürlüğe girmesiyle Türkiye’deki Ar-Ge ve yenilik faaliyetlerinin ülke ekonomisine katkı yapması yolunda büyük bir adım atıldı. Yeni düzenlemeye göre patent hakkının kiralanması (lisanslanması), devri veya satışı sonucunda elde edilen kazançlar ile patentli buluşun üretime konu olacak şekilde pazarlanması sonucunda elde edilen kazançların yüzde 50’si için kurumlar vergisi veya gelir vergisi alınmayacak.
Bu düzenlemenin getirdiği vergi avantajının, sadece Ar-Ge yapan şirketler için geçerli olmadığını belirten Destek Patent Patent Bölüm Yöneticisi Hakan Özcan, kendisine ait patenti olmayan ancak başkasından patent kiralayarak üretim yapmak isteyenlerin de vergi teşvikinden yararlanabileceğinin altını çiziyor.

Kipa artık Tekirdağ’ın kalbinde!

Perakende zinciri Kipa, Trakya’daki hizmet ağını genişletmeye devam ediyor. Tekirdağ merkezde açılan Yeni Çiftlik Kipa Süpermarket, kaliteli ürünleri hesaplı fiyatlar ve cazip kampanyalarla müşterilerine sunmayı hedefliyor. 

Türkiye’nin önde gelen perakende zinciri Kipa, kaliteden ödün vermek istemeyen müşterilerine keyifli alışveriş imkanı sunmak için hizmet ağını genişletiyor. Tekirdağ Merkez’de bugün açılan Yeni Çiftlik Kipa Süpermarket’te, yaklaşık 6.500 çeşit ürün satışa sunuluyor.

Tekirdağ’ın ilçelerinde çeşitli formatlarda 8 mağazası bulunan Kipa, müşterilerin ilçelerdeki mağazalara gösterdiği yoğun ilginin ardından, merkez ilçedeki ilk mağazası olan Yeniçiftlik Süpermarketi’ni hizmete açtı. Trakya bölgesinde özel bir konuma sahip “Kipa” markası, müşterilerine kalite ve ekonomik fırsatları bir arada bulabilecekleri farklı formatlardaki mağazaları ile hizmet vermeyi sürdürüyor.
Yeni Çiftlik Süpermarketi ile kent genelindeki mağaza sayısını 9’a çıkaran Kipa, yeni mağaza ile 25 kişiye de istihdam sağladı.

Kipa Hakkında:
Kipa (Kitle Pazarlama, Lojistik Ticaret, Gıda Sanayi A.Ş.), 24 ilde 190’ı aşan mağazası, 19 noktada 35 AVM’si ve yaklaşık 10 bin çalışanıyla Türkiye’nin en önde gelen perakendeci kuruluşlarından biridir. İzmir’de 1992 yılında 100 ortaklı bir girişim olarak kurulan Kipa’nın ilk mağazası Bornova Kipa 1994 yılında faaliyete geçmiştir. Kısa sürede Ege’nin yıldızı haline gelen kuruluş, 2003 yılında dünyanın sayılı perakende zincirlerinden Tesco ile birleşmiş ve mağazalarını tüm Türkiye’de hızla yaygınlaştırmıştır.

Yerel seçimlerin nabzını internetten tutun!

Türkiye’ye özel servisleriyle beğeni toplayan yenilikçi İnternet şirketi Yandex, 30 Mart’ta yapılacak 2014 Türkiye Yerel Seçimleri kapsamında NTV ile teknolojik bir iş birliği gerçekleştiriyor. Bu kapsamda kullanıcılar; secim.ntv.com.tr adresinden seçimlere dair tüm gelişmeleri takip edebiliyor. Sayfada yer alan özel Yandex arama çubuğu ve Yandex.Haritalar teknolojisiyle hazırlanan özel harita sayesinde de seçime dair merak edilen her şeye tek tıkla ulaşılıyor.
Türkiye pazarına girdiği 2011 yılından bugüne, arama motoru kavramına farklı ve yenilikçi bir bakış açısı getiren Yandex, NTV ile birlikte 30 Mart Pazar günü gerçekleştirilecek olan 2014 Türkiye Yerel Seçimleri’nin nabzını tutuyor. Seçim dönemi için özel olarak hazırlanan secim.ntv.com.tr adresinden siyasi partilerin tüm adayları hakkında bilgi edinilebilirken, seçim günü ise sonuçlar yine buradan anlık olarak takip edilebilecek.

MÜŞTERİ HİZMETLERİNDE n11.com’A DÜNYADAN İKİ ÖDÜL

E-perakende sektöründe Türkiye’den ödül alan tek kurum n11.com oldu


Kuruluşundan bu yana geçen kısa süre zarfında birçok başarıya imza atan n11.com, uluslararası platformda da başarısını tescilledi ve iş dünyasının en prestijli ödüllerinden olan Stevie Awards’da ‘E-Ticaret Sektöründe Müşteri Hizmetleri Ödülü’ ve ‘Yılın Ön-Ofis Müşteri Hizmetleri’ dallarında bronz ödüllerine layık görüldü.

Uluslararası platformda birçok başarının farklı alanlarda ödüllendirildiği tek küresel organizasyon olan ve ayrıca iş dünyasının en prestijli yarışmaları arasında bulunan Stevie Awards Ödülleri, 21 Şubat 2014 tarihinde Las Vegas’ta düzenlenen tören ile başarılı olan firmaları açıkladı. Satış ve Müşteri Hizmetleri alanında 8’incisi düzenlenen Stevie Awards Ödülleri’nde bu sene 1.500’den fazla başvuruyu 260 kişiden oluşan jüri değerlendirdi. 8. Stevie Ödülleri'nde Müşteri Hizmetleri kategorisinde iki farklı dalda da ödüle layık görülen n11.com, tüketicinin güvenini kazanmak için gerçekleştirdiği çalışmalar, hızlı çözüm anlayışı ve satış sonrası destek hizmeti ile ‘E-Ticaret Sektöründe Müşteri Hizmetleri Ödülü’ ve ‘Yılın Ön-Ofis Müşteri Hizmetleri’ dallarında bronz ödül aldı.

17 Şubat 2014 Pazartesi

2013 Yılında Depreme Karşı Daha Fazla Sigortalandık

Dünyanın önde gelen yönetim danışmanlığı şirketlerinden The Boston Consulting Group tarafından hazırlanan araştırmanın sonuçlarına göre 2013 yılında hayat dışı sigorta primlerinde yüzde 22’lik artış görüldü. Büyümenin ana faktörlerinden biri ise yüzde 26'lık bir büyüme kaydederek 3,3 milyar TL'ye ulaşan deprem, yangın ve doğal afet sigortası oldu.

The Boston Consulting Group tarafından yapılan araştırmanın sonuçlarına göre hayat dışı sigorta primleri, 2013 yılında ülkemizde yüzde 22'lik bir büyüme kaydederek 20,8 milyar TL seviyesine ulaşırken, büyümenin önemli bir kısmı yüzde 26'lık bir büyümeyle 3,3 milyar TL'ye ulaşan deprem, yangın ve doğal afet sigortasının etkisi ile gerçekleşti. Bu sigorta alanındaki büyümenin ardındaki ana faktör ise zorunlu ve ihtiyari deprem sigortası primlerindeki artış oldu.  2013 yılında, yangın poliçesi sayısı yüzde 5 artarken, zorunlu deprem poliçeleri yüzde 24, ihtiyari deprem poliçeleri ise yüzde 90 artış kaydetti. Deprem, yangın ve doğal afet sigortasının toplam hayat dışı sigorta primleri içerisindeki payı ise yüzde 16 seviyesinde gerçekleşti.