31 Ocak 2014 Cuma

ING Bank yeni İnternet Şubesi ile ‘iki adımda bankacılık” ve “Facebook’a para transferi” dönemi başlıyor

ING Bank, şimdi de dijital bankacılık ile “eski köye yeni adet” getiriyor.                Yeni dönem bankacılık anlayışının odağına dijital teknolojiyi yerleştiren ING Bank, yeni İnternet Şubesi ile bankacılık anlayışını tamamen değiştiriyor.
Türkiye’de bir ilk olarak cihaz bağımsız tasarlanan ING Bank yeni İnternet Şubesi, tüm bankacılık işlemlerini sadece iki adımla gerçekleştirmenin yanı sıra Facebook kullanıcılarına para transferini de mümkün kılıyor.
ING Bank’ın yenilenen İnternet Bankacılığı Platformu SMART, GSMA’nın düzenlediği mobil iletişim dünyasının liderlerini belirleyen 2014 Global Mobil Ödülleri’nde ‘Tüketici Mobil Servisi’ kategorisinde finale kaldı. ING Bank, bu ödül kategorisinde yer alan tek banka oldu.
Türkiye’nin en iddialı bankacılığına imza atan ING Bank, yeni internet şubesi ile dijital bankacılıkta dönüşümü başlatıyor. ‘Cihaz Bağımsız (Responsive Design)’ olarak tanımlanan platform ile sektöre “her cihaza uyumlu bankacılık” anlayışı geliyor. Dünyanın direkt bankacılık lideri olan ING’nin bilgi birikimi ile yaratılan model ING Grubu’ndaki başka ülkelere de ihraç edilecek.
ING Internet şubesi, bilgisayar, tablet, akıllı telefon ayrımını ortadan kaldırmasının yanı sıra tüm işlemleri “iki adım” ile gerçekleştirme imkanı sunuyor. Ayrıca, İnternet Şubesi’nde ING Bank’ta hesabı olmayan Facebook kullanıcılarına para transferi yapılabiliyor.    

30 Ocak 2014 Perşembe

İDA’nın 10. yaş gecesi iletişim danışmanlığı sektörünü buluşturdu

Uluslararası İletişim Danışmanlığı Birliği ICCO'nun Türkiye temsilcisi İDA (İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği), 10. kuruluş yıldönümü nedeniyle bir Gala Gecesi düzenledi. Holmes Report’un kurucusu Paul Holmes’in bir konuşma yaptığı gecede Betül Mardin ve Prof. Dr. Alaeddin Asna’ya Onur Ödülü verildi. İDA üyesi şirketlerin üst düzey yöneticileri ve çalışanları gecede sahne alan Zeliha Sunal’ın şarkılarıyla doyasıya eğlendi.

Türkiye’de iletişim danışmanlığı sektörü standartlarının uluslararası düzeyde geliştirilmesi ve gözetimi amacıyla çalışmalar yapan İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA, 10. yaşını sektör temsilcilerini buluşturan bir Gala Gecesi ile kutladı. Davete İDA üyesi şirketlerin üst düzey yöneticileri ve çalışanları yoğun ilgi gösterdi.

Açılış konuşmasını İDA Yönetim Kurulu Başkanı Ali Cem İlhan’ın yaptığı gecenin dikkat çeken ismi, Holmes Report’un kurucusu Paul Holmes’ti. Holmes, gecede “PR Sektörünün Dünyada Değişen Yüzü” başlıklı bir konuşma yaptı. Holmes şunları söyledi:

Kurumsal İletişimciler Derneği’nde bayrak devri

Kurumsal iletişim mesleğinin bilinirliğini artırmak, mesleki standartların yükseltilmesine liderlik etmek hedefiyle 2009 yılında faaliyete geçen ve Türkiye'nin önde gelen kuruluşlarının kurumsal iletişim yöneticilerini bir araya getiren Kurumsal İletişimciler Derneği (KİD) üçüncü Olağan Genel Kurul Toplantısı 14 Ocak’ta yapıldı. Derneğin geçtiğimiz yılki faaliyetlerinin değerlendirildiği ve yeni yönetim kurulunun belirlendiği genel kurul toplantısı sonrası TAV Havalimanları Holding Kurumsal İletişim Direktörü Bengi Vargül, dernek başkanı seçildi. Genel kurulda, dernek başkanlığı görevini iki dönemdir başarı ile sürdüren ve önümüzdeki dönemde de Kurumsal İletişimciler Derneği danışma kurulunda birikimlerini üyelerle paylaşacak olan Sabancı Holding Kurumsal İletişim Direktörü Suat Özyaprak’a bir teşekkür plaketi sunuldu.

Digiturk, GameMax ile oyun dünyasına merhaba diyor

Eğlence platformu olarak etki alanını genişletmeyi hedefleyen Digiturk, GameMax adıyla kurduğu platform ile oyun dünyasına giriş yapıyor.

Dijital televizyon yayıncılığında sahip olduğu zengin içerik ve güçlü teknolojik altyapı ile üyelerine geniş bir eğlence yelpazesi sunan Digiturk, bu alandaki gücünü ve deneyimini eğlencenin farklı alanlarına taşıyor. Üyelerini farklı eğlence seçenekleriyle buluşturan Digiturk, hizmete giren yeni platformu, GameMax ile oyun severlere yeni bir eğlence alanı oluşturuyor.
Digiturk, bir eğlence platformu olarak, eğlencenin farklı boyutlarında yer alma vizyonuyla kurduğu GameMax ile Televizyon dışında da keyif ve eğlencenin adresi olma yolunda ilk adımını atmış olacak. Türkiye’de iletişim ve eğlence denildiği zaman akla gelen ilk markalardan biri olan Digiturk, dünyanın önde gelen oyunlarının yer aldığı GameMax ile Türk oyun severlerin buluştuğu bir platform yaratmayı ve 15 yıllık eğlence deneyimi ile oyun severleri sevilen oyunlarla buluşturmayı hedefliyor.

Türk oyuncular Dünyaca ünlü oyunlarla buluşuyor
Oyun sektörünün en hızla gelişen dalı olan online oyunlar ülkemizde de çok popüler olsa da pek çok kaliteli oyun yüksek operasyon ve tanıtım maliyeti sebebiyle oyuncularımıza ulaşamıyor. Digiturk dünyanın önde gelen yayıncılarıyla kurduğu stratejik ortaklıklar sayesinde, Türk oyuncuları bugüne dek ulaşamadıkları kaliteli oyunlarla GameMax platformunda bir araya getirmeyi hedefliyor.

28 Ocak 2014 Salı

TÜRKİYE KARBONMONOKSİT (CO) ZEHİRLENMESİ ARAŞTIRMASI

HONEYWELL’İN “TÜRKİYE KARBONMONOKSİT (CO) ZEHİRLENMESİ ARAŞTIRMASI”
ÇARPICI SONUÇLAR ORTAYA KOYUYOR

Honeywell’in yaptığı araştırma, tamamen kokusuz ve tatsız olması nedeniyle “sessiz katil” olarak tanımlanan ve can kayıplarına neden olan karbonmonoksit gazının yarattığı tehlikeye karşı Türkiye’de yeterli bilincin olmadığını  ortaya koyuyor. Araştırmaya katılanların üçte biri kokusuz olan gazı koklayarak fark edebileceğine inanıyor.

Honeywell, TNS firması işbirliği ile düzenlediği “Türkiye Karbonmonoksit (CO) Zehirlenmesi Araştırması”nın sonuçlarını açıkladı. Ülke çapında düzenlenen araştırmaya katılanların yüzde 77’si, evinde CO gazı üretme potansiyeline sahip, fosil yakıtla çalışan (doğal gaz, odun, kömür, tüp gaz, fuel-oil) cihazlar kullanıyor.  Böylesine yaygın kullanım oranlarına rağmen, evlerin sadece yüzde 3’ünde CO dedektörü bulunuyor.

Katılımcıların sadece yüzde 40’ı kullandıkları cihazların ölümcül CO gazı yaymasının mümkün olmadığını düşünüyor. 

Destek Patent 9. şubesini İstanbul Merter’de açtı

Türkiye’nin önde gelen patent ve marka tescili vekil kuruluşlarından olan Destek Patent, şube sayısını artırarak büyümesini sürdürüyor. İstanbul Merter’de yeni ofisini açan Destek Patent müşterilerine hizmet vermeye başladı.

Bugün Türkiye’nin büyük şehirlerindeki ofisleriyle, 200’ü aşkın uzman personeliyle ve 60 bini aşan müşterisi ile sektörün lider kurumu olan Destek Patent, yeni şubesiyle İstanbul’daki 3’üncü, Türkiye çapındaki 9’uncu şubesini açmış oldu.

25 Ocak 2014 Cumartesi

n11.com REKLAMINDA MAĞAZA SAHİPLERİ SERGEN’İN ROL ARKADAŞI OLDU

Alışverişin uğurlu adresi n11.com yeni reklam filminde, platformda yer alan mağaza sahiplerine yer vererek n11.com’un e-ticaret yoluyla satıcılara yaptığı katkıyı vurguluyor. n11.com yeni reklamında bir önceki filmde de rol alan Sergen Yalçın ile yola devam ederken, Sergen Yalçın’ın esprili üslubu reklamın çizgisini belirliyor. Reklam filminde Sergen Yalçın’ın yanısıra Kemal Tanca’nın Genel Müdürü Akın Altuğ, Silk & Cashmire Yönetim Kurulu Üyesi Ferhat Zamanpur ve 3K Halı Yönetim Kurulu üyesi Metin Yılmaz rol alıyor. Filmde Sergen Yalçın mağaza sahipleri ile röportaj yaparken, mağaza sahipleri n11.com ile satışlarının arttığını, platformun kendilerine uğurlu geldiğini ifade ediyor. Sergen’in mağaza sahiplerine yanıtı ise “koşmadan halletmişsiniz işi” oluyor. “n11.com’da yer alın, işiniz güvenle büyüsün” sloganıyla hazırlanan reklam ile n11.com işini büyütmek, e-ticaret alanında yer almak isteyen girişimcilere çağrıda bulunuyor. Kampanya TV, radyo, internet ve açıkhava mecralarında yer alacak.


KÜNYE
Reklamveren: Doğuş Planet- n11.com
Reklam Ajansı: Rabarba
Reklamveren Yetkilisi:  Ömürden Sezgin, Özlem Kılıç
Yaratıcı Ekip: Rabarba
Medya Planlama/Satınalma: Time
Yapım Evi – Yönetmen: Yirmibeş Film, Ali Taner Baltacı
Post Prodüksiyon: Film İşleri
Mecra: TV, Radyo, İnternet, Açıkhava

22 Ocak 2014 Çarşamba

Türkiye’nin Yeni Online Market’i Açıldı

Üç başarılı iş adamı; Murat Demirhan, Cüneyt Gürbüz ve Bülent Demirhan’ın girişimci ruhlarını ortaya koydukları, taze gıda ve hızlı tüketim ürünleri konusunda Türkiye'nin en yeni ve mobil online perakendecisi olan OnlineMarket hizmete açıldı. Bir marketten satın alabileceğiniz her ürünü en kısa sürede teslimat ücreti almadan ve kapıda ödeme ve iade seçenekleriyle ayağınıza kadar getiren OnlineMarket, hayatınızı kolaylaştırmak için tasarlandı!



Sanal market konseptine ivme kazandıran OnlineMarket, Türkiye’de son dönemde yaptığı yatırımlarla öne çıkan Aslanoba Capital’in ilgisini çekmeyi başararak 1 milyon dolarlık yatırım desteğiyle hizmete açıldı. Günümüz teknolojisinde zamandan tasarruf eden uygulamalar hayatımızın vazgeçilmez birer unsuru haline gelmeye başladı. Çalışma hayatının yoğunluğu ve zorlu şehir şartlarında yaşamaya vakit ayırmak oldukça zor.

Teknoloji bağımlılığına karşı ilk adımlar atılıyor

Türkiye Yeşilay Cemiyeti, Ağustos ayında Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanlığı (BTK) ile imzaladığı işbirliği protokolü kapsamında “İnternetin Bilinçli Kullanımı ve Teknoloji Bağımlılığı Çalıştayı” düzenledi. Çalıştayda toplumun tüm kesimlerinde bilinçli internet kullanımına yönelik farkındalık oluşturacak öneriler ve teknoloji bağımlılığını önleyici temel çalışmalar sunuldu.

İnternetin Bilinçli Kullanımı ve
Teknoloji Bağımlılığı Çalıştayı
Toplumun tüm kesimlerinde teknoloji kullanımı ve özellikle internet kullanımı gittikçe artıyor. Bu artış beraberinde internetin bilinçsiz kullanımıyla ilgili sorunları ve bireylerde teknoloji bağımlılığının ortaya çıkma riskini de beraberinde getiriyor. Yeşilay ve BTK’nın koordinasyonuyla dünyada olduğu gibi ülkemizde de ciddi bir tehlike olmaya başlayan “Teknoloji Bağımlılığı” sorununa yönelik, kamuoyunun farkındalığını artırmak ve konunun uzmanları ile pratik çözümler üretmek amacıyla bir çalıştay düzenlendi.

21 Ocak 2014 Salı

#okumakherçocuğunhakkıdır

TOÇEV ailesi olarak tam 20 yıldır, okumaya istekli ancak ailesinin maddi yetersizliği nedeniyle okuyamayan ya da çalışmak zorunda kalan çocuklarımız için çalışıyoruz. Bu süreç içerisinde büyük ve küçük çapta projelerimiz yoluyla birçok çocuğumuza gönüllülerimizin destekleri ile elimizi uzattık.

Şimdi, kitap okumak isteyen ancak imkanı olmayan çocuklarımız için sosyal medya üzerinden duyurusunu yaptığımız bir kitap kampanyası başlattık. Bu kampanyaya katılanlar 2 TL bağış ile bir çocuğumuza kitap ulaştırmış oluyorlar.
Sizden ricamız; kampanyamıza Facebook, Twitter, Instagram üzerinden #okumakherçocuğunhakkıdır etiketi ile destek vermeniz...

Kampanya ile ilgili olarak gerek Facebook, Twitter ve Bloglarınız üzerinden paylaşabileceğiniz görseller gerekse de Instagram üzerinden paylaşımda bulunabileceğiniz görseller ekte mevcuttur.

Kampanyaya dair bilgi alabileceğiniz ve görüş-önerilerinizi iletebileceğiniz kişiler aşağıdaki gibidir. Şimdiden destekleriniz için teşekkür ederiz...