Sosyal medyada destek
hizmetleri yönetimini müşteri memnuniyeti odaklı olarak yeniden şekillendiren
ING Bank, Twitter üzerinden hizmet sunacak olan “ING Turuncu Destek” hesabını
hayata geçirdi. ING Bank müşterisi olsun ya da olmasın, tüm Twitter kullanıcılarına
ulaşmayı amaçlayan “ING Turuncu Destek”, bankacılıkla ilgili yapılan tüm paylaşımları
gerçek zamanlı olarak dinleyip kullanıcıların soru ve sorunlarına çözüm sunmayı
hedefliyor. Destek hesap üzerinden sektörde bir ilk de gerçekleştirilerek, sıkça sorulan sorulara ING Bank Genel Müdürü
Pınar Abay’ın cevapladığı videolar aracılığıyla cevap verilecek.
ING Bank, bankacılıkla ilgili sorusu ve yorumu olan herkesin beklentilerini
eksiksiz yerine getiren bir hizmet sunmak için “ING Turuncu Destek” Twitter hesabını kullanıma açtı.
Bankacılıkla ilgili paylaşımda bulunan tüm Twitter kullanıcılarını gerçek
zamanlı olarak dinleyerek sorularını yanıtlayacak.
“ING Turuncu Destek” ekibi, ING Bank müşterisi olsun olmasın,
bankacılıkla ilgili paylaşımda bulunan tüm sosyal medya kullanıcılarına
ulaşabilmeyi, şikayetlerini dinlemeyi, sorularını yanıtlamayı, ING Bank'ı ve
hizmetlerini doğru şekilde aktarmayı hedefliyor. Tüm sosyal medyayı dinleyerek
bankacılıkla ilgili gelen sorun ve şikâyetlerle ilgilenen ekip üyeleri, her takipçinin
sorusunu özel olarak yanıtlıyor, ekip
üyeleri takipçilerin onlara daha rahat ulaşabilmeleri için yanıtlara isimlerini
ekliyor; böylece daha samimi bir iletişim kurarak müşteri deneyimini bir adım
öteye götürüyor.
Sıkça soruların sorulara
cevaplar ING Bank Türkiye Genel Müdürü Pınar Abay’dan
“ING Turuncu Destek” uygulaması
sektörde bir de ilke imza atıyor. Twitter kullanıcıları, sıkça sorulan
soruların cevaplarına, ING Bank Genel Müdürü Pınar Abay’ın bizzat cevapladığı
videolar aracılığıyla ulaşacaklar.
“ING Turuncu Destek” hesabıyla ilgili
değerlendirmede bulunan ING Bank Genel Müdürü Abay, hesabın sosyal medya
üzerinden ilişki yönetimi uygulamalarına yeni bir soluk getirdiğini ifade
ederek şunları ekledi:
“ING Bank olarak müşterilerimizi işimizin odak noktasına
yerleştiriyoruz. Daha iyi hizmet verme ve doğru çözümler sunmanın yolunun
müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarını daha iyi anlamaktan geçtiğini
düşünüyoruz. Twitter üzerinden hizmet veren “ING Turuncu Destek” hesabı da bu
bakış açısıyla hayat buldu. Turuncu Destek ekibi, sosyal medyayı dinleyerek
bankalar ve bankacılık hakkındaki görüşleri bizim için gözlemliyor; potansiyel
ve mevcut müşterilerimizle aramızda bir köprü görevi görerek sosyal medyadaki
varlığımızı güçlendiriyor.”
Twitter’ın Türkiye Ad
Sales Partner firması Genart Medya, ING Bank’ın platformun doğasını ve
kullanıcı davranışlarını en iyi anlayan, analiz eden ve buna göre harekete
geçen markaların arasında yer aldığını belirterek “ING Turuncu Destek”
hesabıyla ilgili şunları söyledi:
“Twitter'ın Türkiye
pazarındaki ilk yılında ING Bank'ı yürüttüğü başarılı kampanyaların ardından bu
yıl hayata geçirdiği ING Turuncu Destek, marka ile kullanıcı arası etkileşimi
bir üst seviyeye taşıdığını görmekten çok memnunuz. Projede her kademeden banka
çalışanın yer alması markanın kullanıcılarla olan bağını güçlendirirken
platformun markalara sağladığı fırsatların farklı bir boyutunu da ortaya
çıkarıyor.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder