Dijital pazarlamada
ölçümlemenin, içerik ve yeni teknolojiler kadar önem kazandığı günümüzde sektör
çalışanları ve akademisyenler konuyu Digital Analytics Summit’te masaya
yatıracak. Boğaziçi Üniversitesi’nin ev sahipliği yapacağı Digital Analytics
Summit’te profesörler, pazarlama yöneticileri, danışmanlar ve analistler bir
araya gelecek. Dünyanın en iyi pazarlama profesörlerinden Dr. V. Kumar’ın da
konuşmacılar arasında olduğu Digital Analytics Summit 10 Ekim’de
gerçekleştirilecek.
Boğaziçi
Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Ayşegül
Toker’in koordinatörlüğünde Digital Analytics Summit’e ev sahipliği yapacak.
Zirve kapsamında Philip Kotler, Paul Green, Jerry Zaltman, Jagdish Sheth gibi
dünyaca ünlü pazarlamacılar ile birlikte American Marketing Association
tarafından «Pazarlama Efsanesi» olarak seçilen Dr. V. Kumar ağırlanıyor.
Pazarlamanın çeşitli dallarında 8 kere yaşam boyu başarı ödülü sahibi olan
Kumar, 200’den fazla makale, kitap, kitap bölümü, konferans makalesi, vaka
çalışması ve araştırma raporu yayınladı, yayınları 6 dile çevrildi.
Dijital
pazarlamada ölçümlemenin öneminin tartışılacağı, yeni nesil ölçümleme
araçlarının paylaşılacağı Digital Analytics Summit’in diğer konuşmacıları
arasında Crimson Hexagon Avrupa Direktörü Luke Moore, Özyeğin Üniversitesi’nden
Prof. Koen Pauwels, Nielsen Genel Müdürü Erdem Tolon, Gemius ülke müdürü İdil
Kesten ve eBrandValue kurucusu Doç. Dr. Tolga Akçura bulunuyor.
İş
geliştirme ve müşteri yönetimi alanında 10 yılı aşkın bir tecrübeye sahip olan
Luke Moore, Harvard Üniversitesi akademisyenleri ve mezunları tarafından
geliştirilen dünyanın en başarılı ve gelecek vaad eden sosyal medya dinleme ve
ölçümleme yazılımı olan Crimson Hexagon firmasının Avrupa sorumlusu olarak
çalışmaya devam ediyor.
Boğaziçi Üniversitesi
İşletme Bölümü Öğretim Üyesi ve İktisadi ve İdari Bilimler Dekanı olarak
çalışan Prof. Dr. Ayşegül Toker, ‘Sosyal Ağlar ve Medya’, ‘E - Servisler ve
Mobil Uygulamalar’, ‘E - ticaret ve E–business’, alanlarında çalışmalar
yapıyor. Toker, ‘Mobile Marketing: Fundamentals and Strategy’ adlı kitabın eş
yazarı.
8 yılı aşkın bir
zamandır Nielsen’de kariyerine devam etmekte olan Erdem Tolon; televizyon,
basın, radyo, sinema, outdoor, mobil ve internet mecralarında medya
araştırmaları ve reklam ölçümleri ile ilgili çalışmalar yapıyor. Nielsen
Online, Nielsen Mobile ve Nielsen Global Pazarlama Takımı dahilinde yer alan
Tolon, ‘online ve mobil medya araştırmaları’ ve ‘online panel yönetimi’ bazında
çalışmalar yürütüyor.
Özyeğin Üniversitesi
ile eş zamanlı olarak University of Groningen’de profesör olan Prof. Koen
Pauwels, Heinz ,Unilever, Nissan, Sony, Marks & Spencer , Old Navy ve
Kayak.com gibi şirketlere danışmanlık yapıyor.
Doç Dr. Tolga Akçura,
2012’de Tübitak’ın da desteklediği bir proje ile Global Entrepreneurship
Programı (US State Dept/TEPAV) finalisti eBrandValue™ A.Ş.’yi kurdu.
Doçentliğini Amerika’dan aldıktan sonra geldiği Özyeğin Üniversite’sinde
akademik kadroda bulunan Akçura daha önce Purdue ve Long Island
Universitelerinde fakülte ve bölüm başkanlığı görevlerindeydi. B.Ü Endüstri
Mühendisliği’nden 1990 yılında mezun olduktan sonra P&G Avrupa ürün
müdürlüğü yapan Akçura, 2000 yılında Pazarlama alanında Carnegie Mellon
Universitesi’nden PhD almıştır.
İdil Kesten,
Galatasaray Üniversitesi’nde lisans eğitiminin arkasından, Atina
Üniversitesi’nde yüksek lisansını tamamlamış; sonrasında Reuters, Newsweek
Türkiye ve Hannover-Messe gibi uluslararası firmalarda çalışmıştır. 4 sene
comScore’un Türkiye yapısında görev aldıktan sonra 1 yıla yakın bir süredir
Gemius şirketinde ülke müdürü olarak görev almaktadır. Newsweek, Radikal ve
Digital Age gibi gazete ve dergilerde çeşitli yazıları yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder