23 Ağustos 2013 Cuma

Rock'n Roll'un kralı Elvis Presley, 36. ölüm yıldönümünde Novada Ataşehir AVM’de anılıyor

Novada Ataşehir AVM, 16 Ağustos’ta açılacak “Müziğin Efsane İsmi Elvis Presley” sergisine ev sahipliği yapacak. Rock’n Roll’un kralı, efsane şarkıcı Elvis Presley’in 36. ölüm yıldönümünde açılacak sergi, fenomen haline gelen sanatçının hayatından kesitleri günümüze taşıyacak.  

26 Ağustos tarihine kadar açık kalacak sergi, Novada Ataşehir AVM, Sony Music,  Elvis Türk Kulübü ve Çemenzar Lions Kulübü işbirliği ile gerçekleştirilecek.

Sergide Koleksiyoner Korkmaz Uluçay’ın koleksiyonunda yer alan  1950, 1960 ve 1970'li yıllara ait Elvis Presley’in orijinal long play kapakları, 45’lik single’ları, sanatçının başrol oynadığı filmlere ait orijinal lobi kartları, 1960’lı yılara ait Türkçe  ve İtalyanca film afişleri, Elvis Presley’in kapak olduğu veya konu edinildiği çok sayıda Türkçe ve İngilizce dergi ve fotoğraf gibi orijinal eserlerin yanı sıra t-shirt, saat, tepsi gibi hatıra eşyaları da sergilenecek.

26 Ağustos tarihine kadar açık kalacak sergide Korkmaz Uluçay koleksiyonuna ek olarak  Sony Music koleksiyonunda yer alan albüm kapakları ve Elvis fotoğraflarının baskıları da görülebilecek.

“Müziğin Efsane İsmi Elvis Presley” sergisi Novada Ataşehir AVM Sergi Salonu’nda ücretsiz gezilebilir.


22 Ağustos 2013 Perşembe

#BirTweetimeBakar Müşteriler Tweet atacak ING Bank kredi faizini indirecek

Müşteri odaklı hizmet veren ING Bank, ilk örneğini 2013 yılının Mayıs ayında hayata geçirdiği #BirTweetimeBakar kampanyası ile ihtiyaç kredisi faiz oranını müşterileri tarafından belirlemeye devam ediyor. ING Bank, 25 Ağustos Pazar günü sosyal medya platformu Twitter üzerinden gerçekleştireceği kampanya ile faiz oranının müşteriler tarafından belirlenmesini sağlayacak.

ING Bank, müşteri odaklı yaklaşımı ile sunduğu hizmetlere devam ediyor. Geçtiğimiz Mayıs ayında değişen müşteri beklentilerine ve yaratıcı mecra kullanımlarına örnek olacak bir kampanyaya imza atan ING Bank, 25 Ağustos Pazar günü #BirTweetimeBakar kampanyasının devamını gerçekleştirecek. Sosyal medya kanalı Twitter üzerinden müşteri katılımlı ihtiyaç kredisi faiz indiriminin gerçekleşeceği kampanyaya katılmak çok kolay. Müşteriler tüm gün boyunca #BirTweetimeBakar hashtagi ile tweet atarak ihtiyaç kredisi faiz oranını düşürebilecekler.


25 Ağustos Pazar saat 00.00 – 22:30 arasında sürecek olan kampanyada Twitter kullanıcılarının #BirTweetimeBakar hashtagiyle  attıkları tweet  sayısına göre  ihtiyaç kredisi faiz oranı %0,99’dan düşmeye başlayacak. Kampanya sonrasında açıklanacak kredi faizi oranı 30 Ağustos’a kadar  geçerli olacak. Kampanya boyunca tweet atan ve atmayan herkes bu faiz oranından yararlanabilecek. ING Bank’ın sunacağı bu ihtiyaç kredisi fırsatını değerlendirmek isteyenlerin şubelere gitmesi ya da www.ingbank.com.tr üzerinden başvurması yeterli olacak. 

Coca-Cola İçecek İstikrarlı Büyümeye Devam Ediyor

10 ülkede 23 fabrikası ile faaliyet gösteren Coca-Cola İçecek 2013 ilk yarı finansal sonuçlarını açıkladı. Şirketin proforma konsolide satış hacmi yüzde 18 artarak 517 milyon ünite kasaya ulaşırken uluslararası pazarlardaki büyüme oranı yüzde 39 olarak gerçekleşti. CCİ’nin faaliyet gösterdiği coğrafyadaki fırsatlardan yararlanmak için doğru konumda olduğunu belirten Coca-Cola İçecek CEO’su Damian Gammell “CCİ’nin yılın geri kalanında da iyi sonuçlar elde edeceğine olan inancım tamdır” diye konuştu.

2013 yılı ilk yarı finansal sonuçlarını açıklayan Coca-Cola İçecek (CCİ) CEO’su Damian Gammell, şirketin 2013’ün ilk yarısında güçlü bir performans gösterdiğini belirtti. CCİ’nin proforma konsolide satış hacmi %18 artışla 517 milyon ünite kasaya, proforma net satışları %20 artışla 2.491 milyon TL’ye, proforma FAVÖK’ü ise %26 artışla 437 milyon TL’ye ulaştı. CCİ büyüme hedefleri doğrultusunda tüm faaliyet coğrafyasında pazar uygulamalarını geliştirmeye ve paydaşları için değer yaratmaya devam ediyor.

Şirketin Türkiye satışlarını değerlendiren Gammell “Türkiye satış hacmi 2013’ün ilk yarısında %5 artarken, net satış geliri %11 arttı. Gazlı içecek kategorisini özellikle de Coca-Cola markasını büyütmeye odaklanmayı sürdüreceğiz. Daha fazla yerinde tüketim yaratma çabalarımız satış geliri büyümemizi desteklemeye devam edecek.” şeklinde konuştu.

Gammell, CCİ’nin uluslararası operasyonlarında tüm önemli pazarlardaki uygulamaların geliştirilmesi ve başarılı promosyonlar sayesinde proforma satış hacminin %39, proforma net satışların ise %33 büyüme kaydettiğini belirtti.

CCİ’nin faaliyet gösterdiği coğrafyadaki fırsatlardan yararlanmak için doğru konumda olduğunu belirten Gammell “CCİ’nin yılın geri kalanında da iyi sonuçlar elde edeceğine olan inancım tamdır” şeklinde konuştu.


21 Ağustos 2013 Çarşamba

ING Bank’tan yeni evlilere yüzde 50 indirimli kiralık kasa

Yeni evli çiftler artık değerli eşyalarını düşünmeden balayına çıkabilecek. ING Bank, 31 Ekim 2013 tarihine kadar, bu çiftlere yönelik olarak yüzde 50 indirimli kiralık kasa kampanyası başlattı.


Yeni evli çiftlerin değerli eşyaları artık ING Bank güvencesinde olacak. ING Bank, yeni evli çiftlerin değerli eşyaları konusundaki endişelerini ortadan kaldırmak için yeni bir kampanya başlattı. Kampanya çerçevesinde yeni evlenenler, ING Bank’tan yüzde 50 indirimle ve 37,5 TL’den başlayan fiyatlarla kasa kiralayabilecek.

Kampanya 31 Ekim’e kadar


ING Bank’ın 31 Ekim 2013 tarihine kadar geçerli olacak kampanyasından yararlanmak isteyen çiftlerin evlilik cüzdanlarını ING Bank şubelerinde ibraz etmeleri yeterli olacak. Kampanyadan, kasa açılış tarihi itibarı ile en fazla 6 aydır evli olan çiftler yararlanabilecek

19 Ağustos 2013 Pazartesi

R4BIA’dan İnsanlığa Mesaj Var!

Belki, uzaylılar insanlığa yardımcı olabilir!

Birleşmiş Milletler, Avrupa Birliği, Amerika Birleşik Devletleri ve Birleşim Arap Emirlikleri’nden umudumuzu kestiğimiz için artık farklı bir arayışa girmiş bulunuyoruz. Artık “uzay”dan, “uzaylılar”dan yardım talep ediyoruz.


Dil, din, ırk, cinsiyet gözetmeksizin İNSANLIĞIN barış ve huzur içerisinde yaşayabilmesi için birlik olma zamanı!

Mısır’da, özellikle Rabiatü-l Adeviyye meydanında yaşananlar dünya basınında neredeyse hiç yer almadı! Sosyal medyada yayılan çığlıklar olmasa bir demokrasi katliamından dünyanın belki haberi bile olmayacaktı.


Yaşanan olaylar karşısında halkların ve hükümetlerin gerekli tepkiyi vermesini sağlamak, dikkatleri üzerimize toplamak, tepkisini ortaya koyanları bir araya getirmek için “uzaylılardan yardım istiyoruz!” projesini hayata geçirdik.

8 Ağustos 2013 Perşembe

Ramazan’da online alışveriş saatleri değişti

Online alışverişin ‘açık pazarı’ n11.com’un verilerine göre  Ramazan ayında en çok alışveriş öğle ve sahur saatlerinde yapıldı. Ramazan alışverişlerinde gıda ürünlerinin yanı sıra kozmetik ve elektronik başı çekti.


Alışverişin uğurlu adresi  n11.com verileri Ramazan ayında online alışveriş saatlerinin 12:00-14:00 ile 02:00-05:00 saatleri arasında yoğunlaştığını ortaya koydu. Gün içinde öğle saatlerin yapılan alışveriş oranı %25 olurken sahur saatlerinde bu oran %10 olarak gerçekleşti. Evde ve iş yerinde daha çok vakit geçiren tüketicilerin alışverişlerinde tercih ettikleri ürünler çeşitlilik gösterirken, satışları en çok artan ürünler gıda, elektronik ve ev-yaşam kategorisindeki ürünler oldu.

Ramazan ayında n11.com’dan en çok satın alınan gıda ürünleri arasında 29-69 TL arasında farklı çeşitlere sahip paketlerden 29TL’den satışa sunulan Ramazan Kumanya Paketi ilk sırada yer alırken, online alışveriş yapanlar kudret narı, keçi boynuzu gibi enerji veren doğal besinleri tercih ettiler. En çok satın alınan gıda ürünleri arasında fındıklı lokum, bulgur, badem şekeri gibi ürünler de bulunuyor.

n11.com’dan Ramazan ayında en çok satış yapılan bir diğer kategori ise ev ve yaşam kategorisi olurken, tüketiciler mobilya, aksesuar ve kozmetik ürünlerine yöneldi. Sahur saatlerinde tüketicilerin en çok tercih ettiği ürünler ise cep telefonu, kitap, erkek kol saati, tablet bilgisayar, erkek parfüm, LED TV, t-shirt, gömlek, pantolon, kot gömlek gibi giyecek ürünleri oldu.


 “n11.com bir Doğuş Planet markasıdır.”
Doğuş Planet hakkında:
Doğuş Grubu ile Güney Kore’nin en büyük gruplarından SK Group’un ortaklığında Haziran 2012’de kurulan Doğuş Planet, Türkiye’nin en yeni B2C konseptli açık pazar e-ticaret platform yatırımıdır. İnternet sektöründe yenilikçi hizmetler konusunda öncü olmayı planlayan Doğuş Planet, SK Group’un teknoloji ve inovasyon konusundaki tecrübesini Doğuş Grubu’nun bilgi birikimi, bölgesel tecrübesi ve gücü ile birleştirmektedir. Doğuş Planet markası “n11.com” ile, müşterilerine ve mağaza sahiplerine sunduğu yenilikçi hizmetlerle  e-ticaret sektörünü yeniden şekillendirerek sektörde bölgesel oyuncu haline gelmeyi hedeflemekte ve KOBİ’lerin e-ticaret sektörüne atılmasını desteklemektedir. Doğuş Planet, büyüyen Türkiye’nin günümüzün yükselen yıldızı e-ticaret sektöründe hak ettiği yere gelmesi misyonu ile çalışmalarını sürdürmektedir.


6 Ağustos 2013 Salı

Ataşehir Belediyesi Mobil Hizmet Uygulaması Yayında


“Ataşehir Mobil” yayında


Vatandaşa daha kaliteli ve kesintisiz hizmet verebilmek amacıyla teknolojik altyapı yatırımlarına ağırlık veren Ataşehir Belediyesi, şeffaf belediyecilik konusunda çığır açan mobil uygulamasını yayın hayatına geçirdi.

Mobil uygulamayı kullanan vatandaşlar belediyeye gelmeden istek, sorun ve şikayetlerini belediyeye iletebilecek ve bunların takibini kolayca yapabilecekler. İmar durumu sorgusu ve vergi ödemelerinin de mobil cihazlar üzerinden yapılmasını sağlayan sistem şeffaflık konusunda ise örnek bir uygulama niteliğinde.

Uygulamanın “Çek Gönder Bölümü” şu şekilde çalışıyor:

Vatandaş şikayetiyle ilgili fotoğrafı çektikten ve açıklamasını yazdıktan sonra gönderiyor.
Sistem, kişinin konum bilgisini alarak otomatik olarak sorunu Ataşehir Belediyesi’ne iletiyor.
Belediye, ilgili birimlerini görevlendiriyor, bu işlem sonuçlandırıldığında vatandaş bilgilendiriliyor.

Vatandaşlar mobil uygulama sayesinde belediyenin etkinliklerine, haber ve duyurularına da kolayca erişebiliyorlar. Vatandaşlar ayrıca uygulama içerisine konulmuş olan kent rehberi ile belediyenin hizmet alanına giren kurumların iletişim ve adres bilgilerine de ulaşabiliyorlar.

Uygulamanın iPhone ve iPad için iki versiyonu mevcut. Çok yakında android uyumlu tüm cihazlarda da yayına alınacak.

Appstore’dan herkes ücretsiz indirerek hemen kullanmaya başlayabilir.

Ataşehir Belediyesi’nde bulut teknolojisi

Ataşehir Belediyesi, 30 Mart 2013'te taşındığı yeni binasında Microsoft'un sağladığı en son teknoloji yazılımlarını kullanarak bulut teknolojisinden de faydalanıyor. Çok sayıda farklı konumdan vatandaşa kesintisiz hizmet vermek üzere kurgulanan bu yeni altyapının en önemli ayağını bulut teknolojisiyle her yerden çalışma olanağı sunan Office 365 oluşturuyor.

  

2 Ağustos 2013 Cuma

İZ TV Belgeselleri artık beş farklı alt yazı seçeneği ile izleyiciyle buluşuyor

Digiturk’ün belgesel ekranı İZ TV, beş farklı dilde alt yazı seçeneği ile hizmet vermeye başladı. Türkçe, İngilizce, Almanca, Rusça ve Arapça dillerinde alt yazı seçeneği eklenen İZ TV belgeselleri 1 Ağustos itibarıyla izleyici ile buluştu
Türkiye’nin ilk belgesel kanalı İZ TV, 2006 yılının Şubat ayında başladığı yayın hayatına, yeni bir perde açarak devam ediyor. Türkiye coğrafyasını merkezine alan İZ, bundan böyle Yakın Asya, Orta Doğu ve Balkanlar’ın zengin kültürüne de merceğini tutuyor. Belgesel sevenler, 1 Ağustos itibarıyla, 2012 – 2013 arası yapımları beş farklı dilde alt yazı seçeneği ile Digiturk 318 numaralı kanaldan HD olarak izleyebiliyorlar.
İZ TV, İngilizce altyazı seçeneğiyle dünya coğrafyasına, Almanca altyazı seçeneğiyle Avrupa’ya, Rusça ve Türkçe altyazı seçenekleriyle Balkanlar ve Yakın Asya’ya, Arapça altyazı seçeneğiyle ise Orta Doğu coğrafyasına kendi kültürünü ve dünyasını tanıtmayı hedefliyor. İZ TV, aynı zamanda, Türkçe alt yazı seçeneği ile işitme engelli izleyicilerine daha iyi hizmet sunmayı amaçlıyor.

Alt yazı seçenekleri için Digiturk üyeleri kumandalarındaki alt yazı tuşundan istedikleri dili seçerek ya da kutu ayarlarından otomatik altyazıyı seçerek istedikleri dilde yayını izleyebilecekler. Ekranda altyazı istemeyen belgesel sevenler yine aynı tuşla altyazıyı kapatabilecek.

1 Ağustos 2013 Perşembe

Galatasaray Emirates Cup’ta, Emirates Cup Lig TV’de

Avrupa’nın devleriyle Galatasaray’ın yeni sezon öncesi en ciddi hazırlık sınavı Emirates Cup, Lig TV ekranlarında
Spor Toto Spor Lig 2012 -2013 sezonu şampiyonu Galatasaray’ın Süper Kupa finali ve yeni sezon öncesinde çıkacağı en ciddi sınav olan Emirates Cup Lig TV’den canlı yayınlanacak.
2007 yılından bu yana İngiliz devi Arsenal’in mabedi Emirates stadında düzenlenen ve dünyanın en ünlü kulüplerini ağırlayan Emirates Cup bu yıl 3-4 Ağustos tarihlerinde Londra’da düzenlenecek.
Lig TV’den canlı olarak yayınlanacak turnuvaya ev sahibi Arsenal’in yanı sıra Galatasaray, Porto ve Napoli’nin yer aldığı turnuva takımların ve oyuncuların sezon öncesi son durumlarını görmek açısından önemli bir fırsat olacak.
Emirates Cup’ta oynanacak maçların programı ise şu şekilde:
3 Ağustos
16:00     Galatasaray – Porto
18:20     Arsenal – Napoli

4 Ağustos
16:00     Napoli – Porto
18:20     Arsenal - Galatasaray


Kahve Diyarı Ataşehir’de Şefler İftar Yemeğinde Buluşuyor

Türkiye Aşçılar ve Şefler Federasyonu ve Çanakkale Aşçılar Derneği geleneksel iftar buluşmasını bu  yıl Ataşehir Kahve Diyarı’nda gerçekleştiriyor.
Yurtiçi ve yurt dışında önemli başarılara imza atmış
şefler ve ünlü konukların bir araya geleceği yemek Çanakkale Aşçılar Derneği Basın Sözcüsü Şef
Rüzgar Sünbül’ün öncülüğünde farklı mimari yapısıyla göz dolduran Varyap Meridian ‘ın en nezih
mekanlarından Kahve Diyarı’nda gerçekleştirilecek.

Kahve Diyarı Ataşehir’in Türkiye Aşçılar ve Şefler Federasyonu ve Çanakkale Aşçılar Derneğinin  gelenekselleşmiş iftar yemeklerine, ilk kez ev sahipliği yapacağı bu özel davette, gerek yurtiçi gerek yurtdışında birçok başarıya imza atmış şefler ağırlanacaktır. Çanakkale Aşçılar Derneği basın sözcüsü
Şef Rüzgar Sünbül’ün önderliğinde yapılacak olan bu organizasyon şefleri, iş ve sanat dünyasından
Gökhan Kırdar, Acun Ilıcalı, Açelya Akkoyun, Vatan Şaşmaz gibi isimlerle bir araya getirecek.

Birçok önemli ismin katılacağı bu iftar yemeğinde Osmanlı İmparatorluğu saray mutfağı temasına uygun
olarak, konuklar şaşırtılacak fasıl ve semazen gösterileri de yer alacaktır.
Türkiye Aşçılar ve Şefler Federasyonu ve Çanakkale Aşçılar Derneği’nin değerli şefleri yıllardır gerek
mesleki gerekse ülkeleri adına birçok organizasyonda üstlerine düşen görevi fazlasıyla
yapmaktadırlar. Büyük üzüntümüz Van depreminde, Şefler Platformu olarak ülkemizin diğer ucunda
yardıma muhtaç insanlara yemek yapmak için birleşen şeflerimiz, değerli şefimiz Murat Dadak için
düzenlenen vefa gecesinde de tek yürek olup aynı özveri ile çalışmışlardır.
3 Ağustos Cumartesi akşamı düzenlenecek iftar yemeğinde ise yoğun bir çalışma temposuna sahip
olan şeflerimizi ve misafirlerimizi bu yoğun çalışma tempolarından biraz da olsa uzaklaştırmak ve
dinlendirmek amaçlanmıştır.