Kurumsal iletişim mesleğinin bilinirliğini
artırmak, mesleki standartların yükseltilmesine liderlik etmek hedefiyle 2009
yılında faaliyete geçen ve Türkiye'nin önde gelen kuruluşlarının kurumsal
iletişim yöneticilerini bir araya getiren Kurumsal İletişimciler Derneği (KİD) üçüncü
Olağan Genel Kurul Toplantısı 14 Ocak’ta yapıldı. Derneğin geçtiğimiz yılki
faaliyetlerinin değerlendirildiği ve yeni yönetim kurulunun belirlendiği genel
kurul toplantısı sonrası TAV Havalimanları Holding Kurumsal İletişim Direktörü
Bengi Vargül, dernek başkanı seçildi. Genel kurulda, dernek başkanlığı görevini
iki dönemdir başarı ile sürdüren ve önümüzdeki dönemde de Kurumsal
İletişimciler Derneği danışma kurulunda birikimlerini üyelerle paylaşacak olan
Sabancı Holding Kurumsal İletişim Direktörü Suat Özyaprak’a bir teşekkür
plaketi sunuldu.
30 Ocak 2014 Perşembe
Digiturk, GameMax ile oyun dünyasına merhaba diyor
Eğlence platformu
olarak etki alanını genişletmeyi hedefleyen Digiturk, GameMax adıyla kurduğu platform
ile oyun dünyasına giriş yapıyor.
Dijital televizyon yayıncılığında
sahip olduğu zengin içerik ve güçlü teknolojik altyapı ile üyelerine geniş bir
eğlence yelpazesi sunan Digiturk, bu alandaki gücünü ve deneyimini eğlencenin
farklı alanlarına taşıyor. Üyelerini farklı eğlence seçenekleriyle buluşturan Digiturk,
hizmete giren yeni platformu, GameMax ile oyun severlere yeni bir eğlence alanı
oluşturuyor.
Digiturk, bir eğlence platformu
olarak, eğlencenin farklı boyutlarında yer alma vizyonuyla kurduğu GameMax ile
Televizyon dışında da keyif ve eğlencenin adresi olma yolunda ilk adımını atmış
olacak. Türkiye’de iletişim ve eğlence denildiği zaman akla gelen ilk
markalardan biri olan Digiturk, dünyanın önde gelen oyunlarının yer aldığı
GameMax ile Türk oyun severlerin buluştuğu bir platform yaratmayı ve 15 yıllık
eğlence deneyimi ile oyun severleri sevilen oyunlarla buluşturmayı hedefliyor.
Türk
oyuncular Dünyaca ünlü oyunlarla buluşuyor
Oyun sektörünün en hızla gelişen
dalı olan online oyunlar ülkemizde de çok popüler olsa da pek çok kaliteli oyun
yüksek operasyon ve tanıtım maliyeti sebebiyle oyuncularımıza ulaşamıyor.
Digiturk dünyanın önde gelen yayıncılarıyla kurduğu stratejik ortaklıklar
sayesinde, Türk oyuncuları bugüne dek ulaşamadıkları kaliteli oyunlarla GameMax
platformunda bir araya getirmeyi hedefliyor.
28 Ocak 2014 Salı
TÜRKİYE KARBONMONOKSİT (CO) ZEHİRLENMESİ ARAŞTIRMASI
HONEYWELL’İN “TÜRKİYE
KARBONMONOKSİT (CO) ZEHİRLENMESİ ARAŞTIRMASI”
ÇARPICI SONUÇLAR
ORTAYA KOYUYOR
Honeywell’in
yaptığı araştırma, tamamen kokusuz ve tatsız olması nedeniyle “sessiz katil”
olarak tanımlanan ve can kayıplarına neden olan karbonmonoksit gazının yarattığı
tehlikeye karşı Türkiye’de yeterli bilincin olmadığını ortaya koyuyor. Araştırmaya katılanların üçte
biri kokusuz olan gazı koklayarak fark edebileceğine inanıyor.
Honeywell, TNS firması işbirliği ile düzenlediği
“Türkiye Karbonmonoksit (CO) Zehirlenmesi Araştırması”nın sonuçlarını açıkladı.
Ülke çapında düzenlenen araştırmaya katılanların yüzde 77’si, evinde CO gazı
üretme potansiyeline sahip, fosil yakıtla çalışan (doğal gaz, odun, kömür, tüp
gaz, fuel-oil) cihazlar kullanıyor. Böylesine
yaygın kullanım oranlarına rağmen, evlerin sadece yüzde 3’ünde CO dedektörü
bulunuyor.
Katılımcıların sadece yüzde 40’ı kullandıkları
cihazların ölümcül CO gazı yaymasının mümkün olmadığını düşünüyor.
Destek Patent 9. şubesini İstanbul Merter’de açtı
Türkiye’nin önde gelen patent ve marka tescili vekil kuruluşlarından olan Destek Patent, şube sayısını artırarak
büyümesini sürdürüyor. İstanbul Merter’de yeni ofisini açan Destek Patent müşterilerine
hizmet vermeye başladı.
Bugün Türkiye’nin büyük şehirlerindeki
ofisleriyle, 200’ü aşkın uzman personeliyle ve 60 bini aşan müşterisi ile
sektörün lider kurumu olan Destek Patent, yeni şubesiyle İstanbul’daki 3’üncü,
Türkiye çapındaki 9’uncu şubesini açmış oldu.
25 Ocak 2014 Cumartesi
n11.com REKLAMINDA MAĞAZA SAHİPLERİ SERGEN’İN ROL ARKADAŞI OLDU
Alışverişin uğurlu adresi n11.com yeni reklam filminde,
platformda yer alan mağaza sahiplerine yer vererek n11.com’un e-ticaret yoluyla
satıcılara yaptığı katkıyı vurguluyor. n11.com yeni reklamında bir önceki
filmde de rol alan Sergen Yalçın ile yola devam ederken, Sergen Yalçın’ın
esprili üslubu reklamın çizgisini belirliyor. Reklam filminde Sergen Yalçın’ın yanısıra
Kemal Tanca’nın Genel Müdürü Akın Altuğ, Silk & Cashmire Yönetim Kurulu
Üyesi Ferhat Zamanpur ve 3K Halı Yönetim Kurulu üyesi Metin Yılmaz rol alıyor.
Filmde Sergen Yalçın mağaza sahipleri ile röportaj yaparken, mağaza sahipleri
n11.com ile satışlarının arttığını, platformun kendilerine uğurlu geldiğini
ifade ediyor. Sergen’in mağaza sahiplerine yanıtı ise “koşmadan halletmişsiniz
işi” oluyor. “n11.com’da yer alın, işiniz güvenle büyüsün” sloganıyla
hazırlanan reklam ile n11.com işini büyütmek, e-ticaret alanında yer almak
isteyen girişimcilere çağrıda bulunuyor. Kampanya TV, radyo, internet ve
açıkhava mecralarında yer alacak.
KÜNYE
Reklamveren: Doğuş Planet- n11.com
Reklam Ajansı: Rabarba
Reklamveren Yetkilisi: Ömürden Sezgin, Özlem Kılıç
Yaratıcı Ekip: Rabarba
Yapım Evi – Yönetmen: Yirmibeş Film, Ali Taner Baltacı
Mecra: TV,
Radyo, İnternet, Açıkhava
22 Ocak 2014 Çarşamba
Türkiye’nin Yeni Online Market’i Açıldı
Üç
başarılı iş adamı; Murat Demirhan,
Cüneyt Gürbüz
ve Bülent Demirhan’ın girişimci ruhlarını ortaya koydukları,
taze gıda ve hızlı tüketim ürünleri konusunda Türkiye'nin en yeni ve mobil
online perakendecisi olan OnlineMarket hizmete açıldı. Bir marketten satın
alabileceğiniz her ürünü en kısa sürede teslimat ücreti almadan ve kapıda ödeme
ve iade seçenekleriyle ayağınıza kadar getiren OnlineMarket, hayatınızı
kolaylaştırmak için tasarlandı!

Sanal market konseptine ivme
kazandıran OnlineMarket, Türkiye’de
son dönemde yaptığı yatırımlarla öne çıkan Aslanoba Capital’in ilgisini çekmeyi
başararak 1 milyon dolarlık yatırım desteğiyle hizmete açıldı. Günümüz
teknolojisinde zamandan tasarruf eden uygulamalar hayatımızın vazgeçilmez birer
unsuru haline gelmeye başladı. Çalışma hayatının yoğunluğu ve zorlu şehir
şartlarında yaşamaya vakit ayırmak oldukça zor.
Teknoloji bağımlılığına karşı ilk adımlar atılıyor
Türkiye
Yeşilay Cemiyeti, Ağustos ayında Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Başkanlığı (BTK) ile imzaladığı işbirliği protokolü kapsamında “İnternetin
Bilinçli Kullanımı ve Teknoloji Bağımlılığı Çalıştayı” düzenledi. Çalıştayda toplumun
tüm kesimlerinde bilinçli internet kullanımına yönelik farkındalık oluşturacak
öneriler ve teknoloji bağımlılığını önleyici temel çalışmalar sunuldu.
İnternetin Bilinçli Kullanımı ve Teknoloji Bağımlılığı Çalıştayı |
Toplumun
tüm kesimlerinde teknoloji kullanımı ve özellikle internet kullanımı gittikçe
artıyor. Bu artış beraberinde internetin bilinçsiz kullanımıyla ilgili
sorunları ve bireylerde teknoloji bağımlılığının ortaya çıkma riskini de beraberinde
getiriyor. Yeşilay ve BTK’nın koordinasyonuyla dünyada olduğu gibi ülkemizde de
ciddi bir tehlike olmaya başlayan “Teknoloji Bağımlılığı” sorununa yönelik, kamuoyunun
farkındalığını artırmak ve konunun uzmanları ile pratik çözümler üretmek
amacıyla bir çalıştay düzenlendi.
21 Ocak 2014 Salı
#okumakherçocuğunhakkıdır
TOÇEV ailesi olarak tam 20
yıldır, okumaya istekli ancak ailesinin maddi yetersizliği nedeniyle okuyamayan
ya da çalışmak zorunda kalan çocuklarımız için çalışıyoruz. Bu süreç içerisinde
büyük ve küçük çapta projelerimiz yoluyla birçok çocuğumuza gönüllülerimizin
destekleri ile elimizi uzattık.
Şimdi, kitap okumak
isteyen ancak imkanı olmayan çocuklarımız için sosyal medya üzerinden
duyurusunu yaptığımız bir kitap kampanyası başlattık. Bu kampanyaya katılanlar
2 TL bağış ile bir çocuğumuza kitap ulaştırmış oluyorlar.
Sizden ricamız;
kampanyamıza Facebook, Twitter, Instagram üzerinden #okumakherçocuğunhakkıdır
etiketi ile destek vermeniz...
Kampanya ile ilgili olarak
gerek Facebook, Twitter ve Bloglarınız üzerinden paylaşabileceğiniz görseller
gerekse de Instagram üzerinden paylaşımda bulunabileceğiniz görseller ekte
mevcuttur.
Kampanyaya dair bilgi
alabileceğiniz ve görüş-önerilerinizi iletebileceğiniz kişiler aşağıdaki
gibidir. Şimdiden destekleriniz için teşekkür ederiz...
Sanofi Grubu’na yeni Tüketici Sağlığı İş Birimi Direktörü
1 Ocak 2014 tarihi itibariyle Kağan Keklik,
Sanofi Grubu Tüketici
Sağlığı iş birimi Direktörlüğü’ne atanmıştır.
Kağan Keklik Galatasaray Lisesi’ni
bitirdikten sonra Boğaziçi Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümünde
lisans eğitimini tamamladı. Keklik ardından İstanbul Teknik Üniversitesi ve
Exeter Üniversitesi (İngiltere) MBA programlarına katıldı.
Eczcıbaşı-Baxter bünyesinde Satış
Yöneticisi, Ürün Müdürü, Kıdemli Ürün Müdürü ve Pazarlama Müdürü
pozisyonlarında çalışan Keklik, daha sonra sırasıyla Bilim İlaç’ta Pazarlama ve
Satış Müdürü olarak görev aldı. Keklik daha sonra sırasıyla Zentiva’da Merkezi
Sinir Sistemi Pazarlama ve Satış Müdürü, Sanofi’de Birinci Basamak Satış
Direktörü ve Sanofi-Zentiva’da Birinci Basamak Satış Direktörü olarak çalıştı.
20 Ocak 2014 Pazartesi
Üniversiteli Gençler Kronik Obstrüktif Akciğer Hastalığı İle İlgili Kamu Spotu Çekti
KOAH KAMU SPOTLARI ÜNİVERSİTELİ GENÇLERİN OBJEKTİFİNDEN
Ciddi
bir solunum hastalığı olan KOAH’a karşı gençlerdeki bilinci artırmak amacıyla
Başkent Üniversitesi’nde Prof. Dr. Simten Malhan yönetiminde bir sosyal sorumluluk
projesi hayata geçirildi. Proje kapsamında, KOAH ile ilgili farkındalık
yaratmayı hedefleyen kamu spotlarını içeren bir kısa film yarışması düzenlendi.
Dereceye giren 3 kısa film Başkent Üniversitesi’nde düzenlenen bir tören ile
sahiplerini buldu
20 Ocak 2013 - Başkent Üniversitesi Sağlık Bilimleri
Fakültesi Sağlık Kurumları İşletmeciliği bölümü öğretim üyesi Prof. Dr. Simten
Malhan yönetiminde, Kronik Obstrüktif Akciğer Hastalığı’nın (KOAH) ciddiyetinin
gençler arasında daha fazla bilinmesini sağlamak, sigaraya karşı bilinç
yaratmak ve bu hastalığa karşı alınacak önlemleri tanıtmak amacıyla önemli bir
sosyal sorumluluk projesi hayata geçirildi.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)