17 Nisan 2013 Çarşamba

Sneijder çifti Lipton Ice Tea Türkiye’nin yeni marka yüzü oldu


Yolanthe, Wesley Sneijder’in hararetini Lipton Ice Tea ile dindirecek
Sneijder çifti Lipton Ice Tea Türkiye’nin yeni marka yüzü oldu

Türkiye’nin en sevilen soğuk çay markası Lipton Ice Tea reklamlarında artık Sneijder çifti rol alacak. Önceki gün PepsiCo İçecek Türkiye Pazarlama Direktörü Deniz Aktürk Erdem ile birlikte basınla buluşan Wesley ve Yolante Sneijder çifti, Lipton Ice Tea reklam filmiyle ilk kez beraber kamera karşısına geçmiş oldu. “Hararetini Dindir” sloganıyla ekranlara yansıyacak olan yeni reklam filminde Yolanthe, Wesley Sneijder’in hararetini Lipton Ice Tea ile dindirecek. Sneijder çifti, 2013 yılı boyunca Lipton Ice Tea’nin reklamları ile sevenleriyle buluşmaya devam edecek.

Lipton Ice Tea ve Sneijder çifti işbirliğine değinen PepsiCo İçecek Türkiye Pazarlama Direktörü Deniz Aktürk Erdem, tüm Türkiye tarafından sempati ile karşılanan Sneijder çifti ile birlikte çalışmaktan duydukları mutluluğu dile getirdi. Dünyanın en büyük futbol yıldızlarından biri olan Wesley Sneijder ile çalışmalarının bir tesadüf olmadığını belirten Erdem, Sneijder çiftinin eşlik ettiği reklam kampanyasının hikayesinin 2010 yılında teknik direktör Yılmaz Vural ile gerçekleştirdikleri reklam filmiyle başladığını kaydetti. Türk insanının en belirgin özelliklerinden biri olan “Hararet” kavramını ana mesaj olarak işleyen ilk kampanyada, Türkiye’nin en hararetli kişilerinden biri olan Yılmaz Vural ile çalıştıklarını kaydeden Erdem, kampanyanın başarısı ile birlikte “Hararetini Dindir” sloganının tüm Lipton Ice Tea dünyasında kullanılmaya başladığını ve bunun ilk örneğinin de Hollanda’nın Wesley Sneijder ile birlikte çektiği reklam filmi olduğunu söyledi.

Türkiye’deki kampanyada ise ülkemize transfer olan Wesley Sneijder’e bu kez eşinin de eşlik ettiğini belirten Erdem, yeni reklam kampanyasının tamamen Türk değerleriyle örülü olduğunu söyledi. Erdem, Sneijder kararlarında onun dünyanın en iyi ve en karizmatik futbolcularından biri olması, Türkiye’de de takımlar üstü bir konumda bulunması ve profesyonelliğiyle gençlere örnek bir sporcu olmasının da etkili olduğunu sözlerine ekledi. 

Lipton Ice Tea’nin yeni “Hararetini Dindir” reklam kampanyasının yüzü olan Wesley ve Yolanthe Sneijder çifti de Türkiye’yi çok sevdiklerini ve Türk kültürü ve insanıyla hızlı bir şekilde kaynaştıklarını belirtti. Sempatik çift, Türkiye’de böylesi bir kampanyada yer almaktan dolayı duydukları mutluluğu dile getirdi. Türkiye’de herkesin kendisine “Yenge” diye hitap ettiğini söyleyen Yolanthe Sneijder, sempatik tavırlarıyla dikkat çekti. Lipton Ice Tea’nin en sevdiği içecek markası olduğunu belirten Wesley Sneijder ise yoğun spor çalışmalarıyla dolu hayatında Lipton Ice Tea gibi doğal ve sağlıklı bir içeceği tercih ettiğini ve en sevdiği markanın Türkiye’deki reklam yüzü olmanın da kendisine gurur yaşattığını ifade etti. 




 Bu iletişim kampanyasının lansman sürecinde bizi de unutmayıp, çok şık bir kutu içinde basın kitini gönderen lipton ice tea türkiye ailesine çok ama çok teşekkür ederim. 

PepsiCo Hakkında

PepsiCo, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markasının yanı sıra yıllık net satış geliri 65 milyar doları aşan, global yiyecek ve içecek sektörünün lider kuruluşudur. Ana şirketleri Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay ve Pepsi-Cola, tüketicilerin hayatlarına keyif katan ve dünya genelinde tanınan, saygı duyulan yüzlerce sağlıklı, lezzetli yiyecek ve içecek üretiyor. PepsiCo çalışanları, toplum ve gezegenimiz adına daha sağlıklı bir geleceğe yatırım yaparak sürdürülebilir büyüme hedefini gerçekleştirmek için birlikte çalışıyor; ki bu da PepsiCo için daha başarılı bir gelecek anlamına geliyor. Biz bu kararlılığın adına “Fayda Gözeten Performans” adını veriyoruz.

PepsiCo, “Fayda Gözeten Performans” vizyonu ile yerel tatlara hitap eden geniş yiyecek ve içecek yelpazesi sunmayı; enerji ve su kaynaklarını korumak ve ambalaj miktarlarını azaltmak da dahil olmak üzere çevre üzerindeki etkilerini asgari seviyeye indirmek için yenilikçi yöntemler bulmayı; çalışanlarına mükemmel bir çalışma ortamı sağlamayı; faaliyet gösterdiği yerlerde yerel topluluklara saygı göstererek onları desteklemeyi ve onlara yatırım yapmayı vaat ediyor.

PepsiCo Yiyecek 1993 yılından bu yana, PepsiCo İçecek ise 2002 yılından bu yana Türk tüketicisine kaliteli ve yenilikçi ürünleri ile hizmet vermeye devam ediyor.

Daha fazla bilgi için lütfen sitemizi ziyaret edin: www.pepsico.com.tr

PepsiCo’yu aşağıdaki bağlantıları tıklayarak takip edebilirisiniz:

·              Facebook
·              Twitter
·              PepsiCo Bloglar
·              PepsiCo Basın Bültenleri
·              PepsiCo Multimedya
·              PepsiCo Videos



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder