27 Mayıs 2014 Salı

3Bfab, Türkiye’nin İlk 3D Tasarım ve Baskı Platformunu Hizmete Açtı

MakerBot 3 boyutlu yazıcıların Türkiye dağıtıcısı olan 3Bfab, yenilenen web sitesinde 3 boyutlu yazıcılarda yazdırılmaya hazır birbirinden ilginç tasarımları paylaşmaya başladı. 3Bfab, 3 boyutlu yazıcıların tüketiciler arasında yaygınlaşmasıyla birlikte siteyi Türkiye’ye özgü bir model paylaşım mağazasına dönüştürmeyi hedefliyor.

MakerBot 3 boyutlu yazıcıların Türkiye dağıtıcısı 3Bfab, web sitesini yenilediğini duyurdu. 3Bfab’ın yenilenen web sitesi üzerinden 3 boyutlu yazıcılar, sarf malzemeleri ve 3 boyutlu tarayıcılar hakkında bilgi almak, ürün siparişi vermek ve 3D Akademi aracılığıyla 3 boyutu yazıcı teknolojilerine dair detaylı bilgilere ulaşmak mümkün.

3Bfab Genel Müdürü Hakan Güzelgöz, MakerBot’un geniş vizyonu ve uygun fiyatlı ürünleriyle dünyada üç boyutlu yazıcı teknolojilerinin gelişiminde ve yaygınlaşmasında önemli bir rol oynadığını bilgisini verdi. Güzelgöz, yenilenen web sitesiyle tüketiciler arasında yaygın bir akıma dönüşme yolunda hızla ilerleyen 3 boyutlu yazdırma teknolojilerine dair detaylı bir Türkçe kaynak oluşturmayı hedeflediklerini söyledi.

21 Mayıs 2014 Çarşamba

Davos Zirvesi’nde 100 Etkili Medya Lider İsminden Biri Olan Jeff Jarvis Türkiye'ye Geliyor!

Demokrasinin internet şövalyesi Türkiye’ye geliyor

Davos Zirvesi’nde 100 etkili medya lider ismi arasında yer edinen Jeff Jarvis, Digital Age Summit’e konuşmacı olmak için geliyor. Jarvis, Türkiye’de internet yasakları hala devam ederken dijital medyanın geleceği üzerine konuşacak.



Jeff Jarvis, interneti, yeni çağın en önemli hadisesi olarak kabul eden, internetin getirdiği faydaların muhtemel zararlarından kat be kat fazla olduğunu şiddetle savunan bir gazetecilik profesörü, blogger ve yazar. 27 Mayıs 2014’te gerçekleştirilecek Digital Age Summit’te konuşmacı olacak olan Jarvis, Türkiye’de internet yasakları hala devam ederken “dijital medyanın geleceği” üzerine konuşacak.
İngiliz The Guardian gazetesinde köşe yazarlığının yanı sıra, blogger ve gazetecilik profesörü olarak çalışan yeni medya uzmanı Jeff Jarvis’in ismi, Davos Zirvesi’nde ‘100 etkili medya lideri’ arasında yer aldı. Jarvis, geleneksel gazeteciliğin kendini kitleler için ana içerik üreticisi olarak görmekten vazgeçmesi ve artık bireylere hizmet götüren yeni bir iş modeline geçmesi gerektiğini şiddetle savunuyor. Ancak bu yeni iş modelinde, sosyal medya ile sosyal gazetecilik arasında da net bir ayrım olduğunu vurguluyor.
Jarvis, Türkiye’ye gelmeden önce Digital Age Summit’e özel olarak gönderdiği mesajda, teknolojik gelişmelerin toplumun birçok noktasını harekete geçirdiğini vurgulayarak şöyle söyledi: “Teknolojik gelişmeler, dinden, eğitime, medyadan hükümete kadar toplumun birçok noktasını harekete geçiriyor, aynı zamanda bu noktaları hem değiştiriyor hem de karıştırıyor ve bizi sürekli bir değişim içinde tutarak, içimize işliyor”.

15 Mayıs 2014 Perşembe

MODANİSA 5 HAFTA SÜRECEK EĞİTİMLE MODA BLOGGERLERİ YETİŞTİRECEK!

TESETTÜR GİYİMİN ÖNCÜSÜ  MODANİSA MODA BLOGGERLERİ  YETİŞTİRECEK!

Türkiye’de muhafazakar modern kesimin ilk alışveriş sitesi Modanisa.com, Blogger Akademi adı altında, ücretsiz bir eğitim projesi başlattı.

Akademide, blogger olmanın püf noktaları, etkin içerik üretme dersleri, detaylı Wordpress kullanımı, sosyal medya ve kişisel markalaşma konularında eğitim verilecek.


Mayıs 2011tarihinde  faaliyete geçen ve tesettür giyime uygun seçenekler sunan Türkiye’de muhafazakar modern kesimin ilk alışveriş sitesi Modanisa.com, yeni etkinliklerle ilgi odağı olmaya devam ediyor.  
Kuruluşunun 3. yılını kutlayan Modanisa.Com, ülkemizde blogger yetiştirmek amacıyla yeni bir sosyal sorumluluk projesine imza attı. Site, Blogger Akademi adı altında, ücretsiz bir eğitim projesi başlattı.

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Türk Telekom’la engeller kalkıyor

Türk Telekom, engelli bireylerin sosyal ve profesyonel hayatta daha fazla yer almalarını sağlayan projelerle engellerin aşılmasına destek oluyor. Telefon Kütüphanesi, Türk Telekom Konya Ampute Futbol Takımı, Türk Telekom Okulları kapsamında eğitime kazandırılan Siirt Türk Telekom Çok Amaçlı Özel Eğitim Merkezi gibi projelerle Türk Telekom, Türkiye’ye değer katmaya devam ediyor.
Sunduğu iletişim olanaklarıyla toplumun tüm kesimlerinin hayata eşit koşullarda katılmasına katkı sağlayan Türk Telekom, engelli müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için çalışmalarını sürdürüyor.
Engelli bireylerin hayata katılımına destek olmak amacıyla özel projeler hayata geçiren Türk Telekom, Telefon Kütüphanesi, Türk Telekom Konya Ampute Futbol Takımı, Türk Telekom Okulları kapsamında eğitime kazandırılan 76 eğitim binasından biri olan Siirt Türk Telekom İlköğretim ve İş Okulu, Engelsiz Mesaj gibi hizmetlerle engelleri kaldırıyor.
Telefon Kütüphanesi ile görme engellilere büyük hizmet

6 Mayıs 2014 Salı

TeknoSA’nın yeni iletişim ajansı desiBel Ajans oldu

Türkiye teknoloji perakendeciliği sektörünün lider şirketi TeknoSA’nın, yeni kurumsal iletişim ajansı desiBel Ajans oldu. desiBel Ajans, Mayıs 2014 tarihinden itibaren TeknoSA’ya stratejik iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi ve gündem yönetimi desteği vermeye başladı.

desiBel Ajans’ın diğer müşterileri arasında Türk Telekom, Coca-Cola, Microsoft Türkiye, Digiturk, ING Bank, Imperial Tobacco, Amway, Huawei, n11.com, Boğaziçi Üniversitesi, The Boston Consulting Group, Varyap, Servier İlaç, Astaş Holding ve Tiryaki Agro da bulunuyor.

HayalEt 2014 yılı başvuruları başladı!

Boğaziçi Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi bünyesinde yürütülen HayalEt yenilikçilik, iş geliştirme ve girişimcilik platformuna başvurular başladı. Teknoloji transferi, inovasyon, girişimcilik, iş geliştirme, yeni fikirleri yatırımcı ile buluşturma ve ticarileştirme projesi olan HayalEt projesine 16 Mayıs’a kadar başvuru yapılabilir.

Girişimci gençleri cesaretlendirip onların fikirlerini başarılı iş projelerine dönüştürmek için yola çıkan HayalEt projesi, küresel rekabet amacıyla bilgi ve teknoloji kullanarak, ekonomik değer yaratan ürün ve hizmetler yaratmak isteyenlerin ilk başvuru merkezi olmayı hedefliyor. Kurulduğu günden itibaren 725 başvuru almış, 150 girişimciye 132 saatlik girişimcilik ve iş geliştirme eğitimleri ve 14 seminer vermiş olan proje fikirler ile sermayenin güvenle buluştuğu verimli ve sürekli gelişen bir platform olma amacını taşıyor. 
Liderlik, stratejik yönetim, inovasyon, üretim pazarlama gibi konularda tecrübeli akademisyenler tarafından verilecek eğitimlere katılan ve başarılı olarak sertifika almaya hak kazanan tüm HayalEt girişimcileri, KOSGEB'in 'Yeni Girişimci Desteği' havuzunda yer alabilecek ve bu havuzdaki girişimcilerin kullanma hakkı kazandıkları destek unsurlarından faydalanabilecekler.

28 Nisan 2014 Pazartesi

Astaş Holding, 24. Uluslararası Konfeksiyon Makinaları Fuarı’nda 1300 metrekarelik teknoloji merkezi kurdu

Hazır giyim sektörünü teknolojiyle buluşturan Astaş Holding, 24. Uluslararası Konfeksiyon Makinaları, Nakış Makinaları, Konfeksiyon Yan Sanayi ve Aksesuarları Fuarı’ndaki fuardaki en büyük standı açarak, Türkiye’ye ilk defa gelen ileri teknoloji tekstil makinalarını tanıttı.


Tüyap Fuarcılık tarafından 24-27 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilen, Avrasya ve Avrupa’nın en büyük fuarı olarak kabul gören, 24. Uluslararası Konfeksiyon Makinaları, Nakış Makinaları, Konfeksiyon Yan Sanayi ve Aksesuarları Fuarı’na Astaş Holding’in ileri teknoloji ürünleri damgasını vurdu.  

Çeyrek asırdan fazla bir süredir geniş ürün yelpazesi ve ayrıcalıklı markalarıyla Türkiye konfeksiyon sektörünü teknolojiyle buluşturan, ASTAŞ - JUKI / Astaş Endüstri Tekstil Makinaları Sanayi ve Ticaret A.Ş. bir ilki daha gerçekleştirerek, fuarda Styleshoots Yeni Nesil Fotoğraflama Sistemlerini tanıttı.

22 Nisan 2014 Salı

The Boston Consulting Group, Dünyada Çalışılacak En İyi 3. Şirket Seçildi

Türkiye’de de faaliyet gösteren dünyanın lider yönetim danışmanlığı şirketlerinden The Boston Consulting Group (BCG) Fortune Dergisi’nin gerçekleştirdiği ‘Çalışılacak En İyi 100 Şirket’ araştırmasında 3. sırada yer aldı.
The Boston Consulting Group (BCG), Fortune Dergisi tarafından düzenlenen ‘Çalışılacak En İyi 100 Şirket’ araştırmasında yine ilk beşin içerisinde yer aldı. Dört yıldır bu başarıyı tekrarlayan BCG bu yıl listede 3. basamağın sahibi oldu. BCG bu araştırmaya katıldığı 2006 yılından beri ilk on ikinin arasında yer alan iki şirketten biri olarak da istikrarını sürdürdü. Ayrıca, bir başka değerlendirmede Fortune Dergisi BCG’yi bu yıl binden fazla istihdam yaratacak ‘Çalışılacak En İyi 24 Şirket’ten biri olarak da seçti.

BCG Türkiye Genel Müdürü ve Yönetici Ortağı Burak Tansan, “Fortune Dergisi’nin En İyi Şirketler listesinde üst sıralarda yer aldığımız için mutluyuz. Çalışanlarımıza kendilerini geliştirmeleri için sunduğumuz ortam başarımızın en önemli etkeni. BCG olarak, çalışanlarımızla birlikte ortaya koyduğumuz kurum kültürümüzün bir sonucu olarak bu ödüle hak kazandığımız için gurur duyuyoruz” dedi.

The Boston Consulting Group, kurum içi kültürü, çalışanlarına sağladığı küresel deneyim imkanları, kapsamlı eğitim olanağı, yenilikçi uygulamaları ve sosyal alandaki kar amacı olmayan çalışmaları ile en çok çalışılmak istenen şirketler arasında yer alıyor. Kendi alanlarında deneyimli üst düzey yöneticiler ile çalışma imkanına sahip olan BCG çalışanları, üzerinlerinde çalıştıkları farklı ve zorlu projelerde deneyim kazanıyorlar. Devamlı eğitim olanağı sunan projeler çalışanlara, farklı sektörlerde uzmanlaşma imkanı da tanıyor.. Doğru yapılandırılmış eğitim sistemi, akıl hocalığı programı ve sürekli geri bildirim sayesinde çalışanlar hem sosyal hem de analitik becerilerini geliştirebiliyorlar. The Boston Consulting Group’un ayrıca kadın çalışanların liderlik pozisyonlarına yükselmelerini destekleyen küresel yaklaşımı da bulunuyor. Dünya çapında 80’den fazla ofisi bulunan BCG küresel bir kariyer seçen çalışanlar için de tercih edilme sebebi oluyor.

İş dünyasının buluşma noktası Astoria AVM yüzde 50 ziyaretçi artışı hedefliyor

Dünyanın en prestijli markaları ile projeler geliştiren Astaş Holding tarafından 2008 yılında Avrupa’nın en yüksek ikiz atriyumları olarak geliştirilen Kempinski Residences’da yer alan Astoria AVM, altıncı yılında yenilenerek ziyaretçilerini karşılıyor. İş yaşamının merkezinde konumlanan Astoria AVM, yenileme çalışmalarının ardından iş dünyasının buluşma noktası olacak.
İstanbul Esentepe’de 2008 yılında kapılarını açan Astoria AVM, 8 aylık renovasyon çalışmalarının ardından, logosunu da yenileyerek ziyaretçileri ile buluşuyor. Yenileme çalışmaları süresince ziyaretçilerini ağırlamayı sürdüren Astoria AVM iş yaşamının tüm gereksinimlerine yanıt verebilecek bir yaklaşım ile hizmet veriyor.
Astoria AVM’nin iş dünyasının can damarı olan Levent-Mecidiyeköy hattının tam ortasında ayrıcalıklı bir konumda bulunduğunu belirten Astaş Holding Yönetim Kurulu Üyesi Tuncay Aşcı, bölgenin ofis talebini düşünerek AVM girişinin üstünde kalan katları ofislere ayırdıklarını söyledi.
Astoria AVM’nin ziyaretçisi yüzde 50 artacak
Bölgenin nitelikli ofis ihtiyacı kadar iş yaşamının gereksinimlerini karşılayacak sosyal yaşam kurgusuna da ihtiyaç olduğunu belirten Aşcı; “Perakende sektörü her geçen gün gelişiyor. 2000 yılında ülke çapında sadece 46 AVM vardı, 2014 yılı sonunda ise bu sayının 347’ye çıkması bekleniyor. Çok hızlı bir büyüme söz konusu, bu da beraberinde ciddi bir rekabet getiriyor. Bu rekabette başarılı olmanın yolu ise ziyaretçilerin yaşamlarını kolaylaştırarak uygulamaları sunmaktan geçiyor. Ziyaretçilerimizin beklentilerini saptamak için birçok araştırma yaptık. Astoria AVM’nin ziyaretçi kitlesinin yüzde 80’i, AVM çevresinde 5 dakikalık yürüme mesafesinde bulunan iş merkezleri, uluslararası şirketler, bankalar, genel müdürlükler ve ofis çalışanlarından oluşuyor. Bölgede çalışan 50 bin kişinin sosyalleşebileceği alanlara da ihtiyaç var. Astoria AVM getirdiği yeniliklerle bölgedeki iş dünyası için bir ilişki geliştirme ve sosyalleşme noktası da olacak. İstanbul’un en sadık ziyaretçilerine sahibiz. Kişisel hizmet verecek kadar ziyaretçilerimizi tanıyoruz. Bunu da göz önüne alarak iş yaşamının gerçek ihtiyaçlarına yanıt verebilen bir AVM oluşturmak için 15 milyon TL’lik bir yatırım daha yaptık. Bunun neticesinde ziyaretçi sayımızda yüzde 50 oranında artış hedefliyoruz.” dedi.

18 Nisan 2014 Cuma

Televizyonu android bilgisayara dönüştüren Rikomagic ürünleri Türkiye’de

TELEVİZYON KEYFİ, ŞENLİĞE DÖNÜŞECEK
 
Multimedya ve mini PC pazarının deneyimli ismi Rikomagic, Android mini PC ürünleri ile Türkiye pazarına iddialı bir giriş yaptı. Şirketin satışa sunduğu MK802-IV ve MK902 ürünler ile televizyon ve monitörler birkaç dakika içinde Android bilgisayara dönüşecek.
 
Günlük hayatın vazgeçilmezleri arasında yerini alan internet, bilgisayar ve cep telefonundan sonra televizyon kullanım alışkanlıklarını da tarihe karıştırıyor. Multimedya ve mini PC pazarının deneyimli ismi Rikomagic, takçalıştır Android TV ürünleri ile televizyon izleme alışkanlığına yeni bir boyut getiriyor. MK802-IV ve MK902 modelleri ile Türkiye pazarına iddialı bir giriş yapan şirket, herkesi akıllı televizyon ve Android bilgisayar sahibi yapacak.