22 Nisan 2014 Salı

İş dünyasının buluşma noktası Astoria AVM yüzde 50 ziyaretçi artışı hedefliyor

Dünyanın en prestijli markaları ile projeler geliştiren Astaş Holding tarafından 2008 yılında Avrupa’nın en yüksek ikiz atriyumları olarak geliştirilen Kempinski Residences’da yer alan Astoria AVM, altıncı yılında yenilenerek ziyaretçilerini karşılıyor. İş yaşamının merkezinde konumlanan Astoria AVM, yenileme çalışmalarının ardından iş dünyasının buluşma noktası olacak.
İstanbul Esentepe’de 2008 yılında kapılarını açan Astoria AVM, 8 aylık renovasyon çalışmalarının ardından, logosunu da yenileyerek ziyaretçileri ile buluşuyor. Yenileme çalışmaları süresince ziyaretçilerini ağırlamayı sürdüren Astoria AVM iş yaşamının tüm gereksinimlerine yanıt verebilecek bir yaklaşım ile hizmet veriyor.
Astoria AVM’nin iş dünyasının can damarı olan Levent-Mecidiyeköy hattının tam ortasında ayrıcalıklı bir konumda bulunduğunu belirten Astaş Holding Yönetim Kurulu Üyesi Tuncay Aşcı, bölgenin ofis talebini düşünerek AVM girişinin üstünde kalan katları ofislere ayırdıklarını söyledi.
Astoria AVM’nin ziyaretçisi yüzde 50 artacak
Bölgenin nitelikli ofis ihtiyacı kadar iş yaşamının gereksinimlerini karşılayacak sosyal yaşam kurgusuna da ihtiyaç olduğunu belirten Aşcı; “Perakende sektörü her geçen gün gelişiyor. 2000 yılında ülke çapında sadece 46 AVM vardı, 2014 yılı sonunda ise bu sayının 347’ye çıkması bekleniyor. Çok hızlı bir büyüme söz konusu, bu da beraberinde ciddi bir rekabet getiriyor. Bu rekabette başarılı olmanın yolu ise ziyaretçilerin yaşamlarını kolaylaştırarak uygulamaları sunmaktan geçiyor. Ziyaretçilerimizin beklentilerini saptamak için birçok araştırma yaptık. Astoria AVM’nin ziyaretçi kitlesinin yüzde 80’i, AVM çevresinde 5 dakikalık yürüme mesafesinde bulunan iş merkezleri, uluslararası şirketler, bankalar, genel müdürlükler ve ofis çalışanlarından oluşuyor. Bölgede çalışan 50 bin kişinin sosyalleşebileceği alanlara da ihtiyaç var. Astoria AVM getirdiği yeniliklerle bölgedeki iş dünyası için bir ilişki geliştirme ve sosyalleşme noktası da olacak. İstanbul’un en sadık ziyaretçilerine sahibiz. Kişisel hizmet verecek kadar ziyaretçilerimizi tanıyoruz. Bunu da göz önüne alarak iş yaşamının gerçek ihtiyaçlarına yanıt verebilen bir AVM oluşturmak için 15 milyon TL’lik bir yatırım daha yaptık. Bunun neticesinde ziyaretçi sayımızda yüzde 50 oranında artış hedefliyoruz.” dedi.

18 Nisan 2014 Cuma

Televizyonu android bilgisayara dönüştüren Rikomagic ürünleri Türkiye’de

TELEVİZYON KEYFİ, ŞENLİĞE DÖNÜŞECEK
 
Multimedya ve mini PC pazarının deneyimli ismi Rikomagic, Android mini PC ürünleri ile Türkiye pazarına iddialı bir giriş yaptı. Şirketin satışa sunduğu MK802-IV ve MK902 ürünler ile televizyon ve monitörler birkaç dakika içinde Android bilgisayara dönüşecek.
 
Günlük hayatın vazgeçilmezleri arasında yerini alan internet, bilgisayar ve cep telefonundan sonra televizyon kullanım alışkanlıklarını da tarihe karıştırıyor. Multimedya ve mini PC pazarının deneyimli ismi Rikomagic, takçalıştır Android TV ürünleri ile televizyon izleme alışkanlığına yeni bir boyut getiriyor. MK802-IV ve MK902 modelleri ile Türkiye pazarına iddialı bir giriş yapan şirket, herkesi akıllı televizyon ve Android bilgisayar sahibi yapacak.

Dünyanın genişbant vizyonu, Huawei ile Antalya’ya geliyor

Türkiye Bilişim Derneği (TBD) tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen ve bu yıl 17-20 Nisan tarihlerinde Antalya’da gerçekleştirilecek olan Bilgi İşlem Merkezi Yöneticileri Semineri, genişbant teknolojileri ve geleceğine odaklanacak. Etkinliğe, Huawei’nin Başdanışmanı ve Singapur Yetkinlik Merkezi Direktörü Nigel Bruin de katılarak, ultra genişbant teknolojilerini ve ekonomik katkısını anlatacak.

Türkiye Bilişim Derneği tarafından bu sene 21.si düzenlenen geleneksel Bilgi İşlem Merkezi Yöneticileri Semineri (BIMY), bu yıl 17-20 Nisan tarihlerinde Antalya’da düzenlenecek. Kamu, özel sektör ve sivil toplum kuruluşlarının bilişim ve teknoloji alanındaki gelişmeleri tartıştığı BIMY Semineri bu sene bilişim teknolojilerinin geleceğini masaya yatıracak.

17 Nisan 2014 Perşembe

Türk Telekom’da online işlem, teknolojik hediyeler kazandırıyor

15 Nisan - 15 Haziran tarihleri arasında turktelekom.com.tr/ohm ya da Online Hizmet Merkezi uygulamalarından üye girişiyle işlem yapan Türk Telekom bireysel müşterileri, hediye kazanma şansı yakalıyor. Şanslı kullanıcıları MacBook PRO, SONY PlayStation 4 + FIFA14, iPad Mini ve Samsung Galaxy Tab 3 gibi hediyeler bekliyor.


Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom kazandırmaya devam ediyor.  Ev telefonu ile ilgili işlemleri Online Hizmet Merkezi internet sitesi üzerinden ücretsiz üye girişiyle yapan 36 Türk Telekom bireysel müşterisi hediye kazanma şansı yakalıyor.  Çekilişte talihlileri MacBook PRO, SONY PlayStation 4+FIFA14,  iPad Mini ve Samsung Galaxy Tab 3 gibi hediyeler bekliyor.

15 Nisan – 15 Haziran tarihleri arasında “Kullanıcı İşlemleri, Fatura İşlemleri, Abonelik İşlemleri, SMS, Bildirim ve İstekler, Arıza İşlemleri, ADSL İşlemleri, Wiro&Wirofon, Güvenlik İşlemleri” menü başlıkları altından herhangi bir işlem yapan Türk Telekom bireysel müşterileri 1 çekiliş hakkı; Online Hizmet Merkezi uygulamasından kendilerine ait kullanıcı kodu, parola ve şifre ile üye girişi yaparak "Fatura işlemlerim, TT SMS, Faydalı Servisler, Tarife İşlemlerim, Bize Ulaşın, Güvenlik İşlemlerim” menü başlıkları altından herhangi bir işlem yapan Türk Telekom bireysel müşterileri ise 2 çekiliş hakkı kazanacak.


Kampanyanın ardından yapılacak çekiliş sonunda 36 talihli, 3 Adet MacBook PRO, 3 Adet SONY PlayStation 4 + FIFA 2014, 15 Adet iPad Mini ve 15 Adet Samsung Galaxy Tab 3’ten birine sahip olacak.

10 Nisan 2014 Perşembe

Harran İçin Hedef 30 Bin Kitap!

HARRAN’DA OKUYAN SORGULAYAN ÜRETEN BİREY PROJESİ BAŞLADI


Harran Kaymakamlığı bünyesinde faaliyet gösteren Harran Akademi Derneği, Okuyan Sorgulayan Üreten Birey Projesi adı altında Harran için  kitap toplama kampanyası başlattı. Toplanan kitaplar Harran ilçesinde kitabı ve kütüphanesi olmayan okullara bağışlanmak amacıyla kullanılacak.


Yapılan araştırmalara göre okuduğunu anlamama, kendini ifade edememe bölgenin başarısızlık nedenleri arasında.  Bölgede okullardaki kitapların azlığı bu sorunların temel sebebi olarak tespit edildi. Bu durum OSÜB Projesinin temellerini attı. Projenin ilk bölümünde Türkiye’nin dört bir yanından  on beş bin kitap toplayarak ilçedeki okulların kitap ihtiyaçlarının bir kısmı karşılandı.

“Harran’lı öğrencilere göndereceğiniz bir kitapla, yeni yeteneklerin çıkmasına önayak olabilirsiniz.”

Projenin 15 Mart – 30 Haziran 2014 arasında yapılacak olan ikinci ayağıyla 30 bin kitap toplamayı hedefleyen Harran Akademi Derneği, OSÜB projesiyle insanların raflarında duran kitapları Harran’daki öğrencilerin ellerinde hayat bulmasını amaçlıyor.


Kitap göndermek isteyen kişiler, kurumlar herhangi bir MNG Kargo şubesinden 128176984 müşteri numarası ile kayıtlı "ŞANLIURFA KİTAP KAMPANYASI" ismiyle proje kitap toplama merkezi olan HARRAN KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ’ne“ÜCRETSİZ”gönderimde bulunabilirler.

Proje Detayları:

İsim: Okuyan Sorgulayan Üreten Birey Projesi
Düzenleyen: Harran Kaymakamlığı adına Harran Akademi Derneği
Tarih: 15 Mart – 30 Haziran 2014
Kargo Firması: MNG Kargo
Müşteri no/adı: 128176984 - ŞANLIURFA KİTAP KAMPANYASI
Adres: HARRAN KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
Süleyman Demirel Mah. Adnan Menderes Cd, Harran Merkez/Şanlıurfa Telefon:(0414) 441 2283

İlgili: Selçuk Var Tel: 0506 6929866

7 Nisan 2014 Pazartesi

Amway, Tiryaki Agro ve Astaş Holding’in yeni iletişim ajansı desiBel Ajans oldu

Dünyanın en büyük doğrudan satış şirketlerinden Amway, Türkiye’nin en büyük tarım şirketi Tiryaki Agro ve Türkiye’nin önde gelen gayrimenkul şirketlerinden Astaş Holding’in yeni kurumsal iletişim ajansı, desiBel Ajans oldu. desiBel Ajans, Nisan 2014 tarihinden itibaren Amway, Tiryaki Agro ve Astaş Holding’e CEO iletişimi, stratejik iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, spor iletişimi, kriz iletişimi ve gündem yönetimi desteği vermeye başladı.

desiBel Ajans’ın diğer müşterileri arasında Türk Telekom, Coca-Cola, Microsoft Türkiye, Digiturk, ING Bank, Imperial Tobacco, Huawei, n11.com, Boğaziçi Üniversitesi, The Boston Consulting Group, Varyap, Servier İlaç ve Tarsus Amerikan Koleji de bulunuyor.

2 Nisan 2014 Çarşamba

Türk Telekom’un girişimcilere desteği sürüyor, PİLOTT’ta ikinci dönem başlıyor

Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom, PiloTT programıyla girişimcilere destek olmaya devam ediyor.  Eylül 2013’te başlayan Girişimleri Hızlandırma Programı’nın ikincisi için başvurular sürüyor.


Türk Telekom; girişimcileri desteklemek ve girişimcilerle işbirliği yaparak yenilikçi ürün ve servisler geliştirmek için başlattığı Girişimleri Hızlandırma Programı PİLOTT’u ikinci başvuru çağrısıyla sürdürüyor. Girişimcilik ekosistemini güçlendirmek ve büyütmek amacıyla uygulanan PİLOTT Programı seçilen girişimlere çekirdek sermaye desteğinin yanı sıra pek çok alanda da destek oluyor. Programa seçilen girişimciler uzman mentorlardan danışmanlık hizmeti ve eğitimler alırken, kendilerine sağlanan ofis alanında geniş yatırım ağlarına erişim imkânı ile projelerini hayata geçiriyor.
PİLOTT Programı’nın mentorları hem Türk Telekom’un alanında uzman yöneticilerinden hem de Türkiye’nin önde gelen seri girişimcileri ve yatırımcılarından oluşuyor. Mentorlar girişimcilere projeleri ile ilgili geri bildirim verip, kendi tecrübelerini aktarıyor. Programın mentorları arasında Mynet kurucusu Emre Kurttepeli, Webrazzi Kurucusu ve CEO’su Arda Kutsal, Lidyana kurucusu Hakan Baş, Pozitron kurucuları Fatih ve Fırat İşbecer, Markafoni kurucusu Sina Afra, Yemeksepeti kurucusu Melih Ödemiş, yatırımcılar Hasan Aslanoba ve Numan Numan gibi girişimcilik ekosisteminin önemli isimleri yer alıyor.

24 Mart 2014 Pazartesi

Türk Telekom’dan Kampanya Yağmuru

Türk Telekom, Türkiye’yi iletişim teknolojileriyle buluşturmaya devam ediyor. Özel kampanyalarla Türk Telekom müşterileri için Archos ve Samsung T110 model tablet bilgisayar ile Samsung S3 Mini akıllı telefon sahibi olmak artık çok daha kolay.
Türkiye’nin lider iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom, en uygun fırsat ve fiyatlarla, en yeni cihazların kampanyalı satışlarını sürdürüyor. Düzenlenen kampanyalar, müşterilerin en yeni ürünlere ulaşmasını daha kolay hale getiriyor.
Türk Telekom’dan iki yeni tablet: Archos ve Samsung T110
Türk Telekom başarıyla sürdürdüğü tablet kampanyalarına yeni marka ve modeller eklemeye devam ediyor. Türkiye’nin iletişim devi, Archos ve Samsung T110 model iki yeni tableti, ev telefonu faturasına yansıyan taksitlerle ödeme kolaylığı sunan cazip koşullarla müşterilerine sunuyor.

Türkiye pazarına Türk Telekom ile giriş yapan Archos tabletlere tarife bağımsız KDV dahil 7,90 TL’lik 24 aylık taksitlerle kolayca sahip olunabiliyor. Android işletim sistemi ve 7 inç ekranıyla Archos tabletler Türk Telekom müşterilerine uygun fiyatla sınırsız internet keyfi sunuyor.

19 Mart 2014 Çarşamba

ING Bank, Avrupa Yatırım Bankası Aracılığıyla KOBİ’lere ve Ticari İşletmelere 200 Milyon Euro’luk Destek Sağlıyor

ING Bank, Avrupa Yatırım Bankası ile 8 yıl vadeli 200 milyon Euro tutarında kredi anlaşması imzaladı. Kredi, KOBİ’lerin ve Ticari işletmelerin yatırımlarını ve işletme sermayesi ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılacak.  
Avrupa Yatırım Bankası’nın (AYB), ING Bank üzerinden Türkiye'deki KOBİ ve Ticari işletmelere yönelik açtığı 200 milyon Euro’luk kredi sözleşmesi AYB Türkiye Bölüm Başkanı Bruno Denis, AYB Türkiye Temsilcisi Massimo d’Eufemia,  ING Bank Yönetim Kurulu Başkanı John T. McCarthy, ING Bank Genel Müdürü Pınar Abay ve ING Bank Finansal Kurumlar ve Borç Sermaye Piyasaları Genel Müdür Yardımcısı Ayşegül Akay katılımı ile 18 Mart 2014 tarihinde imzalandı.
Söz konusu kredi 2 yılı geri ödemesiz toplam 8 yıl vadeli olup, %25’i kalkınmada öncelikli bölgelere tahsis edilmek üzere, KOBİ’lerin ve Ticari işletmelerin yatırımlarını ve işletme sermayesi ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılacak.

4 Mart 2014 Salı

Rixos Hotels'in dijital pazarlama ve sosyal medya ajansı Dekatlon Buzz oldu

Dijital pazarlama ve sosyal medya iletişiminde çalışmalarına hız veren Rixos Hotels, 2014 yılında dijital dünyanın kapılarını Dekatlon Buzz ile aralayacak

Türk misafirperverliğini uluslararası arenada tanıtmayı misyon edinen ve dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Rixos Hotels, dijital pazarlama ve sosyal medya ajansını belirledi. Rixos Hotels, 2014 başı itibariyle deneyimli ve  alanında öncü ajanslardan biri olan Dekatlon Buzz ile ilerleme kararı aldı.

Sosyal medya alanında pazarlama iletişimi çalışmalarını ve misafir hizmetleri servislerini Türkçe, İngilizce, Almanca ve Rusça olmak üzere dört dilde uygulama kararı alan Rixos Hotels, farklı coğrafyalarda yoğun olarak kullanılan Facebook, Twitter, Vkontakte, Tripadvisor gibi mecralarla işbirliklerine start verdi.