27 Eylül 2013 Cuma

iPhone 5S Türkiye’de İlk Kez n11.com’da

Türkiye’nin açık pazarı n11.com, her gün 11 şanslı üyesini, Türkiye’ye ilk kez satışa sunulan iPhone 5S ile buluşturuyor. En yeni teknoloji ürünü iPhone 5S’lere sahip olmak için n11.com’a üye olmak ve her sabah satın alacak ilk 11 kişiden biri olmak gerekli.
Dünyanın En Performanslı Akıllı Telefonu: iPhone 5S
Teknoloji harikası iPhone 5S’in üstün özellikleri saymakla bitmiyor. Yüksek performanslı A7 işlemcisiyle dünyanın 64 bit mimarisine sahip ilk akıllı telefonu olan iPhone 5S, aynı anda çalışan uygulamalar arasındaki geçişi göz açıp kapayana kadar
gerçekleştirebiliyor. Home düğmesi üzerinde yer alan yerleşik Touch ID parmak izi okuyucusu, kişisel bilgilerinize ve değerli içeriklerinize sizden başka hiç kimsenin ulaşamamasını sağlıyor. iPhone 5S’in 8 megapiksel fotoğraf çekebilen ve 1080p HD video kaydı yapabilen otomatik odaklama ve dual flaş özelliklerine sahip kamerası, dünyanın en başarılı mobil kameraları arasında yer alıyor.
n11.com’da %10 indirimle birlikte sunulan iPhone 5S, her gün 11 yeni üyeyle buluşmayı bekliyor. 

26 Eylül 2013 Perşembe

n11.com Marka Koruma Merkezi ile Orijinal Ürüne 100% Destek Veriyor

Türkiye’nin Açık Pazarı n11.com üyelerinin güvenli ve keyifli bir alışveriş deneyimi yaşaması için Marka Koruma Merkezi'ni açtı. 5 bine yakın mağazada satılan 4 milyonu aşkın ürünü tarayabilen Marka Kontrol Programı’yla ürünler yakından takip edilebiliyor. Merkez kapsamında bulunan uzmanlar sahte ve taklit ürünler için gelen talep-ihbar ve şikâyetleri takip edip sonuçlandıracak, müşteriler internetten daha güvenle alışveriş yapacak.
Türkiye’nin açık pazarı n11.com, e-ticaret sektörünün en önemli sorunlarından biri olan güvenli alışveriş konusunda gerek platform bünyesindeki satıcılar gerekse alıcıların alışveriş deneyimini kolaylaştırmayı hedefleyen yeni bir uygulama başlattı. n11.com bu kapsamda üyelerinin güvenle alışveriş yapması, sahte ve taklit ürünlerle mücadele için Marka Koruma Merkezi’ni açtı. Merkez bünyesinde çalışan hukukçular ve operasyon uzmanları, markaların, müşterilerin, satıcıların talep-ihbar ve şikayetlerini değerlendirerek sonuca kavuşması için gereken her türlü desteği verecekler. Marka Koruma Merkezi kapsamında, marka hakkı sahipleri satılan ürünlerin orijinalliğini kontrol edebilecek, mağazalar sahte ürün sattıklarına dair iddialara cevap verebilecek ve bu sayede n11.com üyeleri de orijinal ürünlerle internetten daha güvenle alışveriş yapabilecek. E-ticaretin tüm oyuncularına bu tür olanakları tek bir çatı altında sunan koruma sistemi, Türkiye’de daha önce hiçbir “Açık Pazar” tarafından uygulanmadı.
Tüm Ürünleri Tarayan Yazılım: Marka Kontrol Programı
Türkiye’nin Açık Pazarı n11.com’da sayıları 5 bine yaklaşan mağazada, 4 milyonu aşkın ürün satışa sunuluyor. Tüm mağazalardaki ürünleri tarayabilen, her bir ürünün satıcı ve üreticisini gösteren yeni bir yazılım geliştiren n11.com, Marka Kontrol Programı adıyla kullanıma sunulan sistem sayesinde, ürün takibini kolaylaştırdı. 3 aydır testleri gerçekleştirilen ve yeni yayına alınan kontrol sistemiyle sitedeki sahte ürünlerin satışı, tespit edildiği anda engellenerek üyelere daha güvenli ve keyifli bir alışveriş deneyimi sağlanıyor.
“Piyasada 10.6 milyar dolarlık korsan ürün var”
n11.com Güven Yönetim Merkezi Müdürü ve Hukuk Danışmanı, Avukat Emre Berk şu bilgileri aktarıyor: “Milletlerarası Ticaret Odası’nın aktif inisiyatiflerinden Sahtecilik ve Korsancılığın Durdurulması için İş Dünyası
Eylemi'nin (BASCAP) bu yıl hazırlattığı "Taklit ve Korsanın Türkiye'deki Ekonomik ve Sosyal Etkileri" çalışmasına göre, ithal edilen, yerel olarak üretilen ve dijital olarak indirilen sahte, taklit ve korsan ürünlerin ekonomi içerisindeki toplam değerinin Türkiye'de 10.6 milyar dolara ulaşarak GSYH'nin yüzde 1'ini aştığı tahmin ediliyor. Yine bu çalışmaya göre, sahte, taklit ve korsanın devlete doğrudan maliyeti 2.4 milyar dolar civarında bulunuyor. Sorunun bir diğer sonucu da yaklaşık 135 bin iş kaybı ve 60 bin kişinin yeni iş bulamaması olarak ortaya çıkıyor. Tüm bu verilere dayanarak, Doğuş ve SK gibi, ticari etiğe son derece önem veren uluslararası iki dev grubun da, bu hassas konuya tepkisiz kalması beklenemezdi. Kurduğumuz yeni sistemle marka hakkı sahipleri sisteme üye olarak ihlal bildiriminde bulunabileceği gibi, alıcılar da sahte ürün bildirimi için Müşteri Destek Hizmetleri ile iletişime geçerek talepte bulunabilirler.  Bunun yanında satıcılarımız olan mağazalara da, haklarında yöneltilen iddialara cevap verme imkânı
tanınacak. Böylece işini doğru ve etik kurallara uygun yapanlar ayrıştırılarak, haksız rekabetin de önüne geçilmeye çalışılacak. Binlerce satıcının milyonlarca ürün sattığı bir online açık pazar olarak, bu merkezle taklit ve sahtecilikle
sonuna kadar mücadele edeceğimizin garantisini veriyoruz. Bu konuda “yer sağlayıcı platform” olarak ilgili Mevzuat gereği bir sorumluluğumuz olmasa da, bu proje bizim için sektörü daha ileri götürmek ve e-ticarette ki "güven” sorununun aşılması yönünde bir tür sosyal sorumluluktur.

Dünyaca Ünlü Schock, Dijital Medya Ajansını Seçti

Dünyada pazar lideri, Alman granit eviye üretim devi Schock, yakın bir zaman önce
Türkiye pazarına girdi ve tüm dijital pazarlama ve iletişim çalışmalarını yürütmek için Prbucks Dijital Medya Ajansı ile anlaştı.

Eviye teknolojisinin dünya lideri Schock, Türkiye’de gerçekleştireceği tüm dijital pazarlama ve iletişim çalışmalarını Prbucks Dijital Medya Ajansı ile yürütme kararı aldı.
30 yılı aşkın sürede, kendi icat edip geliştirdiği ve patent koruması altına aldığı granit evye üretim teknolojisi sayesinde, özel 1. sınıf ürünlerin üreticisi olarak ün kazanan Schock geliştirmiş olduğu metotlarla bugün dünyada üretilen yaklaşık 2 milyon eviyenin %75’lik payına sahiptir. 

Schock Türkiye hakkında
Schock tüm granit evyelerini sadece Almanya’da üreten bu alandaki tek granit evye üreticisidir. Yarım milyon kadar granit evye Schock’un Regen’de ki fabrikasında üretilip, gerek Schock markası ile gerekse diğer evye markaları için yapılan fason üretimler ile dünyanın birçok farklı bölgelerdeki üst seviye mutfaklara dağıtılmaktadır.
Prbucks hakkında
PrBucks, “Yeni Medya” olarak tanımlanan, her türden dijital mecra ve sosyal ağlarda, kurum ve müşteri arasındaki ilişkiyi, 360° pazarlama iletişimi çerçevesinde online ve offline entegre hizmet vermektedir.
Prbucks’ın markalara sağladığı hizmet başlıkları: Dijital İletişim Danışmanlığı, Sosyal Medya Yönetimi, Takip & Raporlama & Analiz, Sosyal CRM, Google (Arama Motoru Pazarlaması), Mobil Uygulamalar, Dijital Tasarımlar, Sosyal Medya Odaklı Etkinlik Yönetimi


Hollywood ünlülerinin tercihi Bellybutton hamile kıyafetleri Türkiye’de sadece Kidycity.com’da

Anne ve çocukların tüm ihtiyaçlarını karşılayan online alışveriş sitesi www.kidycity.com’da şimdi de anne adayları için dünyaca ünlü Bellybutton marka ürünler satışa sunuldu
Anne, bebek ve çocuk ihtiyaçlarına yönelik ürünlerin bulunduğu Kidycity.com, anne adaylarını da unutmadı. Dünyaca ünlü Bellybutton markasının hamileler için ürettiği kıyafetler Türkiye’de sadece Kidycity.com’da satışa sunuldu.
Jennifer Garner, Claudia Schiffer gibi ünlülerin tercihi Bellybutton kıyafetlerin içinde hamileler rahatça hareket edebiliyorlar. Elbiselerden gömleklere, eteklerden pantolonlara kadar çeşit çeşit Bellybutton hamile kıyafetleri indirimli fiyatlarla Kidycity.com’da.
Anne adayları Bellybutton hamile kıyafetlerine ve en zengin ürün çeşidine Kidycity.com’u tıklayarak ulaşabilirler.

Kidycity.com’da kışa hazırlık yüzde 70’e varan indirimle başladı

Anne ve çocukların tüm ihtiyaçlarını karşılayan online alışveriş sitesi www.kidycity.com’da 0-14 yaş arası outlet kış mevsimi çocuk giyiminde yüzde 70’e varan indirim başladı. Çocuklarınızın kış alışverişi için kidycity.com’daki sınırlı sayıdaki bu özel indirimi kaçırmayın
Kanz güvencesi ile hizmet sunan, güvenli alışverişin adresi www.kidycity.com’da kış alışverişi başladı, hem de indirimle. 0-14 yaş grubu çocuklar için kış sezonunun outlet ürünlerinde yüzde 70’e varan indirim var.
Kanz, S&D, Steiff, Pampolina gibi dünyaca ünlü markaların kışlık outlet ürünlerini çok özel fiyatlarla satın alabileceğiniz Kidycity.com, sadece bir tık ötenizde. Kazaktan pantolona, süveterden monta, ceketten eteğe kadar çocukların içinde rahatça hareket edebilecekleri kışlık kıyafetler bu kampanya ile sınırlı sayıda sadece Kidycity.com müşterilerine özel olarak sunuldu.

Kampanyadan yararlanabilmek için www.kidycity.com’u tıklamanız yeterli.

25 Eylül 2013 Çarşamba

n11.com’a bir ödül de TÜAD Baykuş Ödülleri’nden geldi

Türkiye’nin açık pazarı n11.com’a bir ödül de Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen 2013 Baykuş Ödülleri’nden geldi.

Türkiye’nin önde gelen Türk ve uluslararası şirketlerine hizmet veren Sia Insight’ın n11.com için gerçekleştirdiği “Online Alışveriş Dünyasında Yeni Marka Rotasının Keşfi” projesi “Vizyoner Baykuş” kategorisinde Gümüş Ödül’e değer bulundu.


n11.com, global iş dünyasının prestijli ödülleri arasında gösterilen Stevie Ödülleri’nde bu yıl Perakende kategorisi, Yılın Kampanyası dalında Bronz Ödül’e layık görülmüştü.

Baykuş Ödülleri töreninde, jüri üyeleri Bülent Gündoğmuş ve Temel Aksoy’dan ödülü alan n11.com Marka Müdürü Ömürden Sezgin, Mart 2013 tarihinden bu yana operasyonlarını sürdüren Türkiye’nin açık pazar platformu n11.com’un sadece beş ay  gibi kısa bir süre içerisinde 5 bini aşkın satıcı ve 5 milyona yakın ürüne ev sahipliği yapan dev bir AVM yapısına ulaştığını belirtti. Platformun kuruluşundan bugüne geçen kısa süre içinde sektörün saygın ödülleriyle başarısını kanıtladığını aktaran Ömürden Sezgin, araştırmaya en başından beri önem verdiğini vurguladı ve ödülü birlikte kazandıkları Sia İnsight ekibine teşekkür etti.

Baykuş Ödülleri, pazar ve pazarlama araştırmalarının iş süreçlerinde ve iş kararlarında yarattığı etki ile katma değeri ve araştırmanın önemini vurgulamak, araştırmanın iş sonuçlarına olan pozitif etkisini daha geniş kitlelere göstermek aynı zamanda araştırma şirketleri ve araştırma verenler arasındaki başarılı iş ortaklıklarını ödüllendirmek amacıyla düzenleniyor. TÜAD, Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği, Medya Temsilcileri, Araştırma Şirketi Temsilcileri Akademisyenler, Saha ve Veri Toplama Şirketleri Temsilcileri ve Araştırma Veren Şirketlerin Temsilcilerinden oluşan 21 kişilik jüri tarafından bu yıl, Meraklı Baykuş, Usta Baykuş, Vizyoner Baykuş, İçgörülü Baykuş, İnovatif Baykuş ve Sosyal Baykuş’ olmak üzere toplam 6 kategoride ödül verildi.

Huawei, Bilişim Zirvesi’nde gelecek planlarını anlatacak

Bilgi ve İletişim Teknolojisinde lider firma Huawei’nin Türkiye Genel Müdürü ve Teknolojiden Sorumlu Başkanı, 24-26 Eylül tarihlerinde düzenlenecek Bilişim Zirvesi’nde geleceğe dönük çalışmalarını ve öngörülerini paylaşacak.

Dünyanın önde gelen bilgi ve iletişim teknolojileri çözüm sağlayıcısı Huawei, Bilişim Zirvesi’nde Huawei’nin Teknolojiden Sorumlu Başkanı Wing Kin Leung ve Huawei Türkiye Genel Müdürü Zhao Gang yer alacak.
Huawei Teknolojiden Sorumlu Başkanı Wing Kin Leung, 26 Eylül Perşembe günü “İş ve Teknoloji Oturumu”nda Huawei’nin Veri Merkezi Etkinleştirme Teknolojisi konulu sunumunu gerçekleştirecek. Huawei’nin kurumsal çözümler alanında uzman yöneticilerden biri olan Leung, Huawei’nin küresel alanda geliştirdiği kurumsal çözümleri anlatacak. Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında, veri merkezi ve bulut bilişim çözümlerinin ağ altyapıları aracılığıyla, finans, ulaştırma, akıllı şebekeler, enerji sektörü ve hükümet altyapılarındaki kullanımları ile geleceğe dönük çalışmaları ve deneyimleriyle öngörülerini katılımcılarla paylaşacak.

Huawei Türkiye Genel Müdürü Zhao Gang ise, Bilişim Zirvesi’nde 25 Eylül günü gerçekleşecek Telekom Konferansı’nda “Telekomda Yeni Nesil Altyapı Çözümleri: Sırada Ne Var?” konusun tartışılacağı panelde konuşmacı olarak yer alacak. Gang, panelde bilgi çağının beraberinde getirdiği ihtiyaçlar doğrultusunda yeni trendleri, Türkiye’deki altyapı çözümleri konusunda Huawei çözümlerini anlatmanın yanı sıra, Huawei’nin Türkiye’deki yatırımları ve planladıkları yatırım projelerinden bahsedecek. 

24 Eylül 2013 Salı

Sundance Channel’da politik gerilim: ‘Secret State’

ABD’de yaşanan endüstriyel bir patlamayla başlayan olayları konu alan Secret State, 12 Eylül’den itibaren her Perşembe 23.00’da sadece Digiturk platformunda yayın yapan Sundance Channel’da yayınlanacak.
Türkiye’nin lider yayıncılık ve dijital platformu Digiturk’te yer alan Sundance Channel’da yepyeni bir dizi başlıyor. Başrolünü kült film Olağan Şüpheliler’de (The Usual Suspects) rol  alan Gabriel Bryne’ın oynadığı politik gerilim dizisi Secret State, 12 Eylül Perşembe günü 23.00’da Türkiye’ye özel yayınla sadece Digiturk platformunda yayın yapan Sundance Channel’da başlıyor.
Secret State, Tom Dawkins’in (Gabriel Byrne) ABD Başkan Yardımcısı olarak, ülkede yaşanan endüstriyel bir kazada kendisini olayların ortasında bulmasını konu alıyor. ABD’de yaşanan bu endüstriyel kaza pek çok insanın ölümüne sebebiyet verirken, Dawkins olayla ilgili sır perdelerini ortadan kaldırmak, kazadan etkilenen ailelere adalet sağlamak için yoğun bir uğraş verir. Bu süreçte Dawkins, hükümetin petrokimya sektörü hakkındaki önemli sırlarını öğrenirken arka planda oynanan güç oyunlarının da farkına varır. 
Douglas Hodge (Robin Hood), Gina Mckee (In the Loop), Charles Dance (Gosford Park), Rupert Graves (V for Vendetta) ve Ruth Negga’nın (World War Z) rol aldığı Secret State’in senaryosu Chris Mullin’in ünlü romanı “A Very British Coup”tan esinlenerek kaleme alındı. Dört bölüm sürecek mini dizinin yönetmenliğini Ed Freiman yaparken senarist ise Robert Jones. 

Secret State, 12 Eylül 2013’ten itibaren her Perşembe 23.00’da sadece Sundance Channel’da.

Türkiye’nin açık pazar’ı n11.com, moda bloggerlarını takipçileriyle Blogger Bazaar’da buluşturdu

Moda dünyasında trendlere yön veren blog yazarlarının kendi gardıroplarından seçtiği özel parçalar ve tasarımlarını, takipçilerine uygun fiyatlarda sunduğu alışveriş etkinliği Blogger Bazaar 4, Türkiye’nin ‘açık pazar’ı n11.com’un katkılarıyla Taksim-Mürekkep’te gerçekleştirildi.
Sosyal medyada #pisti diyenlere n11.com’dan indirim
4fashionist, Duygu Şenyürek, Moda Duygusu, Excuse Me Man, Luna Park Queen’in de yer aldığı 12 moda blogger’ının standlarında rengarenk kıyafet ve aksesuarların satışı yapıldı. Etkinlik boyunca, n11.com’un  ‘Pişti’ konseptli reklam filmine atıfta bulunan cut out’ta kendi fotoğrafını çektirip #pisti hashtag’iyle sosyal medyada paylaşan herkes n11.com’dan 11 TL indirim kuponu kazandı.

Blogger Bazaar4, moda, alışveriş ve farklı tasarımları sevenlere hem eğlenceli ve renkli bir gün yaşattı, hem de moda trendlerini belirleyen isimlerden çok özel parçaları ve objeleri uygun fiyatlarla satın alma imkânı sundu. n11.com bundan sonra da benzer etkinliklerle moda bloggerlarıyla işbirliğini sürdürmeyi hedefliyor.

23 Eylül 2013 Pazartesi

Meslek eğitiminde kalite için fırsat Ek Yerleştirmede % 70’e Varan Burs Oranı ile Eğitim İmkanı

Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu ek yerleştirmede % 50, %25 oranındaki burslarına ilk üç tercih için sağladığı ek burslarla, burs oranını % 70’e kadar çıkarıyor. Sınırlı sayıda tam burslu kontenjanın da bulunduğu ek kontenjanlar sayesinde lojistikten, deniz liman işletmeciliğine; dış ticaretten sivil hava ulaşım işletmeciliğine meslek alanları gençleri bekliyor. Adaylara ek yerleştirmeler öncesi Beykoz Lojistik MYO’da tercihlerle ilgili bilgi veriliyor.

Güçlü sektörel bağlarıyla mezunlarını kısa sürede iş hayatına hazırlayarak kazandıran Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu, ek yerleştirme döneminde adaylara cazip fırsatlar sunuyor. % 50 ve % 25 oranında burslu kontenjanlarının yanında ilk üç tercihte Beykoz Lojistik MYO’unu tercih eden adaylar fazladan burs alma hakkı kazanacak. Buna göre belirlenen tercih bursları şöyle:

1.      Tercihini Beykoz MYO olarak yapan adaylar % 20
2.      Tercihini Beykoz MYO olarak yapan adaylar % 15
3.      Tercihini Beykoz MYO olarak yapan adaylar % 10 ek burs alma hakkı kazanacak.

Ek yerleştirme döneminde Bilgisayar Programcılığı (%50 ve % 25 burslu), Deniz ve Liman İşletmeciliği (%50 ve % 25 burslu), Dış Ticaret (% 100, %50 ve % 25 burslu), Enerji Tesisleri İşletmeciliği (%50 ve % 25 burslu), Halkla İlişkiler ve Tanıtım (%50 burslu), İşletme Yönetimi (%50 burslu), Lojistik (%50 ve % 25 burslu), Marina İşletme (%50 ve % 25 burslu), Mobil Teknolojileri (%50 ve % 25 burslu), Raylı Sistemler İşletmeciliği (%50 ve % 25 burslu), Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (% 100, %50 ve % 25 burslu), Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (%50 ve % 25 burslu) programlarına ek kontenjanla yerleşme imkanı sunulan Beykoz Lojistik MYO, bugüne kadar 2000 mezununu iş dünyasına kazandırdı.

Sadece lojistik temasına odaklanmış, tüm programlarını lojistik sektörüne nitelikli eleman yetiştirmek amacıyla tasarlamış, tüm enerjisini buna yönelten bir kurum olan Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu bu alandaki boşluğu doldurmak üzere mesleki tematik eğitimin sadece teorik bilgiye dayalı olarak icra edilemeyeceği, yanında uygulamanın da olması gerektiği inancıyla, “Yaparak Öğreniyorum” felsefesi ile eğitim uygulamalarını yeniledi, meslek eğitiminin yeniden şekillenmesi için öncülük görevini üstlendi. Mesleksel Beceriler Geliştirme Merkezi, Simülasyon Uygulama dersleri ve Proje/Sokak Laboratuvarı Uygulamaları ile öğrencilerini iş dünyasının gerçeklerine doğrudan hazırlayan Beykoz Lojistik MYO, uzmanlara göre 50.000 kişilik çalışan açığı bulunan lojistik sektörünün tek Vakıf meslek yüksek okulu kimliğine sahip.

Lojistik sektörünün çeşitlenmesi ile birlikte niş alanları da eğitim programına katan okul, bu sayede az bulunur mezunları iş dünyasına kazandırıyor. Örneğin Marina İşletme, Raylı Sistemler İşletmeciliği gibi programlar ile alanlarında nitelikli eleman açığı olan, buna karşılık çok fazla üniversitede bulunmayan bölümlerden yetişmiş elemanların kolaylıkla istihdam edildiği programlar olumlu sonuçlar veriyor. Yine ilk defa Beykoz Lojistik Meslek Yüksekokulu tarafından açılmış olan Enerji Tesisleri İşletmeciliği ve Mobil Teknolojiler Programcılığı programları da Türkiye’de nitelikli eleman açığı olan alanlarda eğitim vermeye başladı.



Bilgi için:www.beykoz.edu.tr