7 Eylül 2011 Çarşamba

Cimri'den cömert hediye!

İşte Markalardan iletişimcilere arşivlik yeni bir sosyal medya kampanyası: Cimri.com Yorum Şampiyonunu Yeni Nesil Akıllı Telefonla Ödüllendiriyor!

Yarışmaya katılmak için yarışmacıların yapması gereken sadece cimri.com’daki ürünlere en çok yorumu yazmış olmak ve Facebook’taki Cimri sayfasını beğenmiş olmak. Cimri Yorum Yarışması ile ilgili detaylı bilgi http://www.cimri.com/ ve http://www.facebook.com/cimri ’de!




Cimri.com Yorum Şampiyonunu Yeni Nesil Akıllı Telefonla Ödüllendiriyor!
Kapsamlı ürün rehberi olma özelliği taşıyan, fiyat karşılaştırma sitesi Cimri.com yeni bir yarışma başlattı. Cimri.com web sitesi üzerinden ya da Cimri facebook sayfası üzerinden katılınabilen bu yarışmada yarışmacılar Nokia E6 kazanma sansını yakalayacaklar !
Yarışmaya katılmak için yarışmacıların yapması gereken sadece cimri.com’daki ürünlere en çok yorumu yazmış olmak ve Facebook’taki Cimri sayfasını beğenmiş olmak.
Cimri.com moderatörlerinin denetiminden geçecek olan yorumların onaylanması için, özgün içerik, açıklayıcı bilgi, ürün incelemesi içerme şartı bulunuyor. 7 Eylül ile 7 Ekim 2011 tarihleri arasında geçerli olan yarışmada en çok yorumu yazan Nokia E6’nın sahibi olacak.
“7 Eylül - 7 Ekim 2011 tarihleri arasında cimri.com fiyat karşılaştırma sitesine girin, en çok yorumu siz yaparak Cimri facebook sayfasını beğenin; Nokia E6 sizin olsun.”
Yarışmacılar ayrıca, yarışmanın tüm aşamalarını ve gidişatını mailleri üzerinden kolaylıkla takip edip, gönderdikleri yorum sayılarını ve onaylanan yorumlarını haftalık olarak izleyebilecekler.
Cimri Yorum Yarışması ile ilgili detaylı bilgi http://www.cimri.com ve http://www.facebook.com/cimri ’de!


26 Ağustos 2011 Cuma

Bayram coşkunuz, hüzne dönüşmesin SHELL’DEN BAYRAM YOLCULUĞUNDA 10 HAYATİ TAVSİYE

Trafikte emniyet bilincinin yaygınlaşması için kapsamlı etkinlikler yürüten Shell & Turcas, Ramazan Bayramı nedeniyle yoğunlaşacak yollarda üzücü kazalar yaşanmaması için hayati tavsiyelerde bulundu. Yol emniyetine ilişkin bu öneriler, tatil mutluluğunuzun üzüntüye dönüşmemesi için Shell uzmanları tarafından bilimsel verilere dayanarak hazırlandı.

Tüm faaliyetlerini emniyet ve güvenlik odaklı yürüten ve bu konulardaki toplumsal bilinci artırmak için etkin çalışmalar da gerçekleştiren Shell & Turcas, yaklaşan Ramazan Bayramı öncesi sürücülere uyarılarda bulundu. Shell uzmanları, yollarda üzücü kaza ve kayıpların yaşanmaması için, bilimsel verilere dayanarak hazırlanan tavsiyelere, titizlikle uyulması gerektiğini vurguladılar.
Trafikte emniyet eğitimleri ile Dünya Sağlık Örgütü’nün “Yol Güvenliği’nde Eylem 10 Yılı” projesine de güçlü bir katkı sağlayan Shell & Turcas’ın tatil yolundaki sürücüler için belirlediği hayati tavsiyeler şunlar:
1-      Yola uykusuz ve yorgun çıkmayın. Yolculuk öncesi dinlenmiş olun.
2-      Alkol aldıktan sonra araç kullanmayın. Ölümle sonuçlanan trafik kazalarının yüzde 49’unun, tüm kazaların yüzde 40’ının nedeni alkoldür.
3-      Uzun yolculuklarda, 2 saatte bir 15 dakika mola vererek, dinlenin.
4-       Yakın ya da uzak, şehir içinde ya da şehir dışında tüm yolculuklar sırasında önde ya da arkada oturan tüm yetişkinler, emniyet kemeri kullanmalıdır. Emniyet kemeri çarpma etkisiyle vücutta meydana gelen sarsıntıyı azaltır, vücudun en güçlü noktalarına yöneltir ve çarpma anında koltuktan fırlamayı engeller. Araçlardaki emniyet kemerleri yetişkinlerin ölçülerine göre dizayn edilmiştir. Çocuklar, arka koltukta bile olsalar emniyet kemeri ile değil, çocuk koltuğu ile seyahat etmelidir. Tüm çocuklar, boyları 140 santimetreye ulaşıncaya kadar, arka koltukta ve uygun çocuk koltuğunda seyahat etmelidir.
5-      Araç kullanırken, cep telefonu kullanmak gibi dikkatinizi dağıtan davranışlardan kaçının. Heyecanlı veya gergin bir cep telefonu konuşması yapan sürücünün, 3 duble rakı içip direksiyona oturan sürücüden farkı yoktur.
6-      Yasal hız sınırlarına uyun. Trafik kurallarını ihlal etmeyin. Saatte 30 kilometre ile çarpılan yayanın yaşama şansı yüzde 95, saatte 60 kilometre ile çarpılan yayanın yaşama şansı yüzde 15’tir. Saatte 120 kilometre hızla giden bir otomobilin, ‘zeminin kuru, yolun sorunsuz, lastikler ve frenlerin mükemmel olması halinde’ emniyetle durabileceği mesafe yaklaşık 120 metredir. Aynı şartlarda saatte 90 kilometre hızla giden bir araç ise 72 metrede emniyetle durur. İki mesafe arasındaki fark yaklaşık yarım futbol sahası kadardır. Bu fark, hayatınızı değiştirebilir.
7-      Uzun bir yolculuktan önce, mutlaka yağınızı kontrol edin. Servis geçmişinizi de kontrol etmeniz iyi olur. Yağ değiştirmeye yakınsanız seyahate gitmeden önce değiştirmeniz daha sağlıklı sonuç verir.
8-      Lastiklerdeki eksik ya da fazla hava basıncı ile aracın emniyetle durabilme mesafesi uzar. Yanlış hava basıncı, aracın yere tutunma yeteneğini zayıflatır, virajlar daha tehlikeli hale gelir. Lastiklerinizdeki basıncın sadece 1 psi bile az olması, yakıt tüketiminizi artırır.
9-      Eğer uzun bir yolculuğa çıkıyorsanız, yeterince yakıtınızın olduğundan emin olun ve ideal olarak da sonraki benzin istasyonunun nerede olabileceğini bilemediğiniz otobana çıkmadan önce yakıtı doldurun.
10-  Akü sorunları yılın herhangi bir zamanındaki ana arıza nedenlerinden biridir. Sizi yarı yolda bırakmadan eski, yorgun bir aküyü değiştirin. Ayrıca elektrikli radyatör soğutma fanının motor ısındığında çalıştığından da emin olun. Bunu arabayı rölantide çalıştırarak kontrol edebilirsiniz.

25 Ağustos 2011 Perşembe

81 ilde 81 Orman - 100 like 1 Agac Kampanyası


Ülkenin en büyük kurumsal ağaçlandırma çalışmalarından biri olan “81 İlde 81 Orman” projesine destek verin...
Türkiye İş Bankası’nın sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında başlattığı “81 İlde 81 Orman” projesi, TEMA ile Çevre ve Orman Bakanlığı’nın işbirliğinde gerçekleştiriliyor.
2008 yılsonunda başlayan ve bir ağaçlandırma seferberliğine dönüşen proje kapsamında, İş Bankası’nın katkılarıyla önümüzdeki beş yıl içinde, üç bin futbol sahası büyüklüğünde (yaklaşık 1.500 hektarlık) alana iki milyonu aşkın fidan dikilmiş olacak.
İş Bankası, dikilen fidanların, dikim tarihinden itibaren beş yıl boyunca bakımını da üstleniyor.


24 Ağustos 2011 Çarşamba

Asus'la bayrama Eee Pad Transformer ile girin!


ASUS'tan takipçilerine bayram hediyesi! Genel kültür bilgisine güvenen ve sorulan sorulara hızlı cevap veren birini arıyoruz. Eğer o kişi benim diyorsan yeni yarışmamız tam sana göre!Sorduğumuz genel kültür sorularına en hızlı doğru cevap veren bir kişi ASUS Eee Pad Transformer'a sahip olacak! Sıralamada ilk 20'ye girenlere de ufak sürprizlerimiz var. Tıklayın, yarışmaya başlayın!
http://on.fb.me/asusbayrameeepad

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Korkmaz'da kazanmanın yolu lezzetten geçer!


Korkmaz'dan facebook üzerinden çok lezzetli bir yarışma. En güzel yemeğinizi yapıp fotoğrafını çekiyorsunuz, sonra fotoğrafla birlikte tarifini https://www.facebook.com/lezzetuzmani sayfasının duvarında paylaşıyorsunuz, sonrasında Allah kerim, yukarda yazan ödüllerden birini kazanma sanşını elde edebilirsiniz. Ne diyeyim şimdiden herkese başarılar dileriz...

212 AVM'den Lösev'e Ramazan Sepeti Kampanyası



İstanbul 212 AVM'nin Ramazan Ayı için başlattığı Re-Tweet Kampanyası ile her gün http://twitter.com/#!/212istanbulavm adresi üzerinden yapılacak olan #ramazansepeti hastagli tweeti kendi twitter hesabında re-tweet eden kişilerin sayısı 100 e ulaştığında 212 AVM tarafından Lösev üzerinden ihtiyaç sahiplerine ramazan sepetleri ulaştırılıyor. 
Bu basit kampanyaya katılmanızı tavsiye ederiz.

19 Ağustos 2011 Cuma

Çicek Sepetinden Facebookta Ödüllü yarışma

Çicek Sepeti.com facebook üzerinden bir ödüllü yarışma başlatmış. Yarışmaya katılan ilk 1000 kişiye ciceksepeti.com dan %25 indirim çeki hediye.


Kuponu kullanmak için; Satın alma aşamasına geçtikten sonra, “Gönderen Bilgileri” bölümünde “Avantaj Şifresi” alanına indirim kodunuzu yazarak indirimden yararlanabilirsiniz.

Tefal'den Facebookta Ramazan Sofrasında Yok Yok Yarışması

Tefal'den Facebookta Ramazan Sofrasın Yok Yok Yarışması tüm hızıyla devam ediyor. Yapacağınız şey çok basit iftar için kurduğunuz bir ramazan safrasının fotoğrafını çekin ve tefalle paylaşın. Tefal Actifry kazanma şansını yakalayın. Yarışma şu an 3. haftasına ve 2 hafta birincisi daha seçilecek. Ne diyeyim hala kazanma şansınız var. Şimdiden başarılar. Yarışmaya Tefal Türkiye Facebook sayfası üzerinden katılabilirsiniz. 

18 Ağustos 2011 Perşembe

XO Dijital Medya ve İnternet Reklamcılığı




Yalnızca Türkiye'de 30M'dan fazla Facebook kullanıcısı olduğunu biliyor muydunuz? Kitle burada, peki siz neredesiniz?
  • Ülke
  • Şehir
  • Yaş
  • Cinsiyet
  • Medeni Durum
dahil onlarca farklı hedefleme imkanıyla paranızı boşa harcamayın. Yalnızca hedeflediğiniz kitle reklamlarınızı tıkladığında para ödeyin. XO bu süreçte uygun reklam paketleri ve kampanya yönetim tecrübesiyle markanızın yanında. Artık binlerce potansiyel müşteriye ulaşmak an meselesi...
 
Google Reklamları
 
XO Digital Media özel hedefli Google Reklamları şaşırtıcı geri-dönüşler sağlar.
  • Ülke
  • Şehir
  • Anahtar Kelime
  • Web Sitesi
özelinde yapabildiğiniz hedeflemelerle artık balık kaçırmak yok! Hedefi XO reklamlarıyla onikiden vuracaksınız.
 
XO'nun bazı müşterileri;

Timaş Yayınları (Yılda 2500'den fazla kitap yayınlayan, Türkiye'nin en büyük yayınevi.)
Re-Max (Türkiye'nin ve Dünya'nın gayrimenkul devi.)
Oden Tur (Türkiye'de sektörün üçüncü en büyük turizm şirketi.)
Mutfaksepeti.com (Yalnızca mutfak ürünleri satan ilk Türk e-ticaret şirketi.)
Çilek Gold (Kadınlar için altın mücevherler tasarlayıp satan butik bir e-ticaret şirketi.)
Kapadokya Meslek Yüksekokulu

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Öğrencilere ve Üniversitelere Özel Alışveriş Sitesi: BirOgrenci.com

“Üniversitede kızlar değil BİZ teklif ediyoruz! Sloganıyla yola çıktılar, umarım yolları açık ve bol kazançlı olur. Bu arada erkeklere kızlar teklif ediyor da kızlara kim teklif ediyor diye sorsam mı diye düşünürken boşverin üniversitelerde sadece siz teklif edin diyorum. :) BirOgrenci.com’un kampüste ve şehirde üniversite öğrencilerine özel tekliflerini kaçırmamak için muhakkak bu siteyi takip edin...”


Bir Öğrenci, 2011 yılı başında 2 üniversite öğrencisi tarafından ortaya atılan projenin yaz aylarında üzerinde çalışılmasının ardından 2011-2012 eğitim ve öğretim döneminde üniversite öğrencilerinin kullanımına açılacak bir web projesidir.

Son dönemde popülerliğini artıran grup alışveriş siteleri furyasına farklı bir duruş ve mantıkla katılan Bir Öğrenci, diğer sitelerin aksine il bazında değil, üniversite bazında indirim ve kampanyaları organize edecek ve her üniversiteye özel girişimlerde bulunacaktır.

Bu sayede her üniversitenin öğrenci profiline en uygun kampanya ve indirimlere sitesinde ayrı ayrı yer verecek olan Bir Öğrenci, hem öğrenciler hem de firmalar açısından olabilecek en verimli sonuçlara ulaşmayı kendine hedefl olarak koymuştur.

Bir Öğrenci projesinin amacı, birogrenci.com adresinden düzenli olarak  yayınlanacak üniversite öğrencilerine özel kampanya ve indirimlerle; öğrencilerin derslerden ve projelerden artakalan zamanlarını daha sosyal geçirmelerini ve bunu yaparken öğrenci bütçelerini sarsmadan daha çok eğlenmelerini ve gezmelerini sağlamaktır ki bence bu güzel bir amaçtır.

Bir Öğrenci açıldığı zaman sadece İstanbul Anadolu yakasındaki özel üniversitelere  hizmet verecek bir site, ilerleyen aylarda üniversite öğrencilerinden gelen talepler doğrultusunda diğer üniversiteleri de sistemine dahil edecektir ki ben umuyorum çok zaman almadan üniversite ve şehir ağı genişleyecektir.

Üniversite öğrencileri için üniversite öğrencileri tarafından geliştirilen Bir Öğrenci projesiyle ilgili son haberleri ve cazip teklifleri takip etmek için
www.facebook.com/birogrencicom ve www.twitter.com/birogrenci adreslerini ziyaret edebilirsiniz.

İletişim:
iletisim@birogrenci.com
Web:
www.birogrenci.com